Søgning på: historie noter stx. Resultater: 12181 til 12200 af 33650
-
problemformulering
Forumindlæghej. jeg har fået en OSO opgave, hvor jeg skal skrive om min gymnasial uddannelse. jeg har valgt STX, MEN har brug for et par spørgsmål som jeg kan bruge til min problemformulering.. håber virkelig, at jeg får hjælp!!!!! på forhånd tak:) -
Hjælp til at klare sig bedre i gymnasiet
ForumindlægHej Studieportalen Jeg går lige nu på STX på andet år. Jeg har har matematik på A, hvor jeg ikke klare mig så godt og jeg vil derfor høre jer om i har nogle råd til hvordan jeg forbedre mig, eller noget som i gjorde for at få bedre karakterer i matematik. -
Hjælp til niveau og uddannelser :)
ForumindlægHej - Jeg skal til at vælge studieretning på stx, jeg tror jeg vælge:Mat A - Fysik b.. - altså den videnskabeligeMen, hvilken uddannelser relaterer til de niveau'er? :)På forhånd tak! -
Klima
ForumindlægHej guys and girls Jeg har brug for lidt hjælp angående min naturgeografi rapport i STX, 2.g Spørgsmålet er: Forklar herefter årsagen til, at der er nedbørsmaksimum i Napoli i vintermånederne samt nedbørstypen. Hvordan finder man ud af det? Tak på forhånd for hjælpen. - Panda -
Fysik A eksamen d. 27 maj 2013
ForumindlægEr der nogle der vil uploade en nogenlunde rigtig besvarelse af opgavesættet? http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF13/Proever%20og%20eksamen/Opgavesaet/130527%20Opgaver_FYS_stx_A.ashx -
k-edge
ForumindlægHej alle Jeg er igang med en fysikrapport, hvor min lære spørger hvad k-edge inden for absorption af gammastråling. jeg ved ikke hvad det er, hvis folk kunne forklare det i et sprog der er til af forstå ville det være godt på forhånd tak, kevin nielsen, stx 1.år -
hjælp til gym valg
Forumindlæghej jeg er en dreng på 15 og bor i kbh. jeg skal til af vælge det gymnasium (stx) jeg vil gå på og det skal have en linje med mat på c. men jeg vil ikke gå på rødovre og avedøre. jeg vil gerne gå på et mere nyt og et med mange elever :D håber i kan hjælpe mig :D -
HA (almen) efter ferien.
ForumindlægJeg regner med, jeg starter på Handelshøjskolen til sommer. Dog er der en række spørgsmål, jeg gerne vil have svar på: - Er STX-student. Vil jeg være meget efter de elever, der har taget HHX, som har flere målrettede fag? - Hvor meget er lektiemængden? - Hvordan er niveauet? -
Søger svar!
ForumindlægHej ! Jeg vil blot høre om der skulle være nogle herinde der var til skriftlig dansk eksamen STX i 2010? Hvis ja, hvad var emnet, og hvad kunne man skrive om i henholdsvis litterær artikel, kronik og essay? Venlig hilsen Katrine -
HJÆÆÆÆLP!!
ForumindlægHej derude ;-) Er der nogen der har været op i skriftlig engelsk sidste år (stx. engelsk B) og som gider give mig nogen gode råd om hvad jeg skal øve/forberede mig på?? Altså hvilke gramatiske fejl i havde stødt på i delprøve 1... -
Vektor regning
ForumindlægJeg skal løse ligningen a→ · b→= 21 når: a→ = ( 1¦2 ) og b→ = ( X1¦X2) Nogle der kan hjælpe mig? - Hvis det hjælper er det opgave 637 i stx Mat AB1, opgaver (orange matematik bog for 1.x) -
Eksamen
ForumindlægHej alle Skal man til historieeksamen i 3.g stx lave en konklusion, på sine problemstillinger? Skal man derudover trinvis gå det igennem, så man siger "nu går jeg videre til problemstilling 2, hvor ....", eller skal der være en rød tråd igennem det hvor man ubemærket svare på proble... -
hurtigt spørgsmål
ForumindlægJeg skal til terminsprøve imorgen og vil gerne vide hvad jeg kan komme op i den første time uden hjælpemidler ? MAT A stx Reducere - Vinkler - Funktioner - Differential - Integral - Andengradsligning - Funktion med graf gennem punkter- -
haster initialhastighed
Forumindlæghej er der nogen der kan hjælpe mig med opgave 3.b i denne sæt: http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF10/Proever%20og%20eksamen/Tidligere%20skriftlige%20opgavesaet%20stx%20og%20hf/100603_kemi_A_stx_opgave.ashx -
Hjælp med fysik opgave
ForumindlægJeg sidder med opgave 3 fra denne sæt og er er i tvivl om hvordan jeg skal lave den. Opgaven er i linket http://uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF10/Proever%20og%20eksamen/Tidligere%20skriftlige%20opgavesaet%20stx%20og%20hf/Fysik/100528_fysik_A_stx_opgave.ashx -
Oversættelse af Vor den Nixen hilft Dosten und Dorant
ForumindlægHej Allesammen Er der en venlig sjæl der gider at oversætte den her tekst for mig, jeg skal op i tysk mundtlig på A niveau imorgen, på stx, og har svært ved selv at oversætte den. Håber i kan hjælpe mig, det vil være en stor hjælp Link: http://literaturnetz.org/5324 -
Eksamen - what to do?
ForumindlægHejsa, jeg vil bare spørge om nogle af jer herinde har gode råd til Psy C eksamen på en HF eller STX? Går selv på en HF, så det ville være lækkert at få svar fra HF'ere. -
udledning vs bevise?
ForumindlægJeg har dette spørgesmål til min mundtlig STX B eksamen: Redegørelsen skal omfatte udledning af formlerne for cosinus, sinus og tangens i retvinklede trekanter ved brug af enhedscirklen. Hvad menes der med udledning i den samhæng? -
Privat lærer søges.
ForumindlægPrivat lærer i Mat A i odense søges, det skal være en person der har godt kendskab og tid til og formidle og hjælpe med diverse opgaver. Jeg er 18år og Har Mat A og Biotek A og er på 3år i STX. -
Privat lærer i odense søges!!
ForumindlægPrivat lærer i Mat A i odense søges, det skal være en person der har godt kendskab og tid til og formidle og hjælpe med diverse opgaver. Jeg er 18år og Har Mat A og Biotek A og er på 3år i STX.
