Søgning på: tysk notater. Resultater: 12221 til 12240 af 18469
  • :)

    Forumindlæg
    Hej hvem bestemmer for at flytte fra en by til en anden i danmark ??? hvad hedder de danske partier ??? skal man have tysk for at tag HF ???
  • Am eller bei

    Forumindlæg
    Hejsa, Har lige et spørgsmål ang. tysk. Hvis vi har sætningen: "Restauranten lå næsten nede ved havet". Ville man så bruge am eller bei i dette tilfælde?
  • oversættelse af en sætning

    Forumindlæg
    Har haft meget svær ved at oversætte denne sætning til tysk. Ved ærlig talt slet ikke hvor vendingen 'integrere sig i det tyske samfund skal' skal laves på tysk Når unge udlændige kommer til Tyskland har de svært ved at integrere sig i det tyske samfund. her er mit bud: Wenn junge Ausl...
  • Stil :)

    Forumindlæg
    Nogle, der har lyst til at læse min tyske stil igennem og bare antyde, hvad jeg skal gøre bedre? I SKAL IKKE RETTE DEN. (:
  • En sætning

    Forumindlæg
    Hvordan siger man på tysk: "jeg vil aldrig glemme vores fantastiske oplevelser vi har haft sammen."?
  • Det haster haster....

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg har en opgave som skal rettet er der en som er god til tysk og en som er skøn til at gør det. Fortsat god aften!
  • Oversættelse

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen der kigger og kigge min tysk oversættelse igennem inden jeg aflevere den? den er vedhæftet
  • Fremlæggelse

    Forumindlæg
    Er der nogen her der er rigtig gode til tysk? Jeg vil høre om I ville rette eller kommentere på min fremlæggelse. Ps. Den er meget kort (bare så i ved det)
  • Test i morgen

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, Jeg skal have en sprog og sprogbrug prøve i morgen i tysk, og jeg vil gerne vide om i har nogle fif til hvordan man er godt forberedt. Tak på forhånd
  • Udlænginge

    Forumindlæg
    Er der nogen der vil rette mit tysk? Det er en lille kort tekst omkring udlæninger i Danmark :) Jeg sender teksten til jeres emailboks hvis i vil.
  • Udlændinge

    Forumindlæg
    Er der nogen der vil rette mit tysk? Det er en lille kort tekst omkring udlændinge i Danmark :) Jeg sender teksten til jeres emailboks hvis i vil.
  • Rettelse af tyskstil

    Forumindlæg
    Hej :D Jeg vil høre om der er nogle der vil rette min tyskestil da jeg ikke er så god til tysk vil det være en kæmpe hjælp! Jeg sender den til jer hvis der er nogen der tilbyder sig! Det haster !
  • Det danske samfundgår forvildt

    Forumindlæg
    Denne her sætning driller og jegkan ikke oversætte den til tysk, nogen der vil hjælpe? Det danske samfund går forvildt
  • Vi har også læst en anden tekst som"

    Forumindlæg
    Hej alle , Jeg har lige hurtig et spørgesmål, hvordan siger man "vi har også læst en anden tekst som" på tysk . Mange tak på forhånd
  • Hjælp til stil :D

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der vil rette min tyske stil, fylder næsten en side:), for så kan jeg sende den til jer .
  • Oversættelse, rette den ?

    Forumindlæg
    Nogle som vil være så søde og rare og kigge på min TYSK oversættelse.. Den Fylder kun 9 linjer.. Og rette min fejl hvis det er ?
  • Eksamenssæt

    Forumindlæg
    Hej.. Er der nogen af jer der ved, om man kan finde de der gamle eksamensopgaver fra tidligere et eller andet sted? ikke besvarelserne, bare sættet fra de forrige år? både i engelsk men også i tysk.
  • Eksamen - Haster!

    Forumindlæg
    Jeg vil gerne høre om der er nogen der har tid til at kigge min tysk opgave igennem, det vil være en stor hjælp! Mvh. Jonas
  • Adverbialled

    Forumindlæg
    Hej. Når jeg analyserer en dansk sætning jeg skal oversætte til tysk og jeg så har sat adverbialled under, skal artiklen til verbet så stå i genitiv eller akkusativ?
  • kort oversættelse

    Forumindlæg
    kort oversættelse fra dansk til tysk. skriv hvid i har tid, haster meget.. så sender jeg gerne til indbakke sætter pris