Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 12281 til 12300 af 95433
-
hvad er ligevægtstilstand?
Forumindlæghvad er ligevægtstilstand? - Hej, er der nogen, der har en kort definition eller lignende på en ligevægtstilstand (bid mærke i, at der er C-niveau) -
Hjælp!
Forumindlæghej jeg vil lige hører om der ikke en der har lavet eksamensopgave fra HF c-niveau i perioden maj 2007 og den fra den 12 december 2006. Håber i kan hælpe. -
bb
ForumindlægHej SP Plejer man normal at får afleveringer i biologi c niveau ifølge skolereformer?? -
Hjælp :D
ForumindlægHej. Jeg har biologi på C-niveau og har en opgave om naturens katalysatorer for til torsdag aften. Er der nogle der har bare lidt forstand på dette evne? :) På forhånd tak! :D -
RETORIK EKSAMEN
ForumindlægHej jeg går i 2hf og har Retorik på C-niveau. Nogle der ved hvordan eksamen kommer til at forgår? -
stofmængder
Forumindlæghvad vil i tro man bør komme ind på under stofmænder til eksamen på c niveau? Har lidt om stofmængder og ækvivalente mængder! -
redoxreaktioner og spædingsrækken
Forumindlæghej jeg har fået til eksamenspørgesmål om, redoxreaktioner og spædingsrækken. jeg skal snak i 20 min, hvad synes i jeg skal fortæl om? det er c niveau kemi tak på forhånd -
Case
Forumindlægnogle der skal op i IT HG C niveau?? jeg skal lave en Fakir model og fatter ikke en meter! -
Exoterm og endoterm
ForumindlægNogen, der kan give mig et eksempel på en exoterm og endoterm proces ved reaktioner med salte? (C-niveau) -
Enkelt musik spørgsmål(:
ForumindlægJeg skal op i musik på C niveau, og skal analysere et endnu ukendt nummer af Beach boys. - Hvilket band vil i mene man kan perspektivere til? -
idræts karakter
Forumindlæghej, er der nogen, der ved noget om idræts karater på c niveau, altså er det kun sidste årskarater i3.g der tæller med snittet, eller alle 3 årskarater? -
Spredning
ForumindlægJeg har fået en opgave der lyder sådan: • Forklar spredningen, hvordan det beregnes Hvad er spredning, og hvordan beregner jeg det? -niveau c -
Rumgeometrispørgsmål
ForumindlægHej, jeg har problemer med opgave 13 c) i det her eksammenssæt på A-niveau, nogen der har et svar? VH. -
lektiehjælp
ForumindlægHej alle. Er der en af jer der kan tilbyde lektiehjælp i matematik på C-niveau i Herning. Please hvis ja, så til her eller min mail: su-amin86@hotmail.com. Håber at i skriver tilbage. Tak -
Funktioner
ForumindlægJeg skal have repeteret lidt fra c niveau, og jeg ved ikke om jeg har forstået opgaven korrekt? jeg har vedhæftet en fil. -
Konstruktiv og destruktiv interferens
ForumindlægEr der nogle, som kan forklare mig, hvad konstruktiv og destruktiv interferens er. Jeg er helt lost, og forstår det slet ikke. Skal til eksamen i morgen.. Det er på c-niveau. Mvh. :-) -
Plz hjæææælp... har eksame i morgen
ForumindlægEr der nogen der har notater om skulptur, nutidskunst, moderne arkitektur, ekspressionisme fra bogen Billedkunst på c niveau. Jeg fatter ikke så meget i billedkunst... Det er sværtttttttttttttt -
erhvervsøkonomi eksamen
ForumindlægHej alle sammen .. Jeg skal til erhvervsøkonomi eksamen imorgen , og jeg er usikker på hvad det er vigtigt at læse / kunne ! Nogen byd ? på forhånd tak edit: det er på c niveau -
Eksamensråd???
ForumindlægSkal til eksamen i Erhvervsøkonomi på C-niveau. Nogle som har nogle gode råd ang eksamen? Hvad skal man specielt øve sig på osv..?? -
Karakter
ForumindlægHej Hvis jeg har fået 7 i årskarakter og 10 til eksamen (c-niveau), hvilken karakter ender jeg så med at få ?
