Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 12321 til 12340 af 176852
-
Bestem a og b
ForumindlægForskiften: f(x)= ax^3 + 2x^2 - x + b Hvor a og b er konstanter. Bestem a og b, således at grafen går gennem punkterne (0,7) og (1,4) Hvordan går man det? -
Metoder til AT-eksamen
ForumindlægJeg håber nogle af jer kan hjælpe mig. Jeg skal op til AT eksamen i morgen, men står imidlertid med et problem. Jeg har valgt fagene dansk og samf, og skriver (som så mange andre) om Orwells 1984. Jeg karakteriserer i min opgave styreformen i 1984 ved at relatere og sammenligne med forskellige id... -
5 a-fag
ForumindlægHej, er der nogen der ved, hvor meget man må gange sit snit med, hvis man har haft 5 A-fag? På forhånd tak :-) -
Studentereksamensopgaver stx Mat A
ForumindlægHej Er der nogen der ved hvor man kan finde gamle matematik studentereksamensopgaver fra stx på a-niveau? Håber meget I kan hjælpe mig! -
Betydningen af tallet a
ForumindlægHvordan ville i forklare tallet a, når i går ind under stats/list og trykker regression , LinReg(ax+b) -
spørgsmål angående reglerne for at gange snittet
ForumindlægHej Jeg overvejer at søge ind på farmaci, hvor der er et adgangskrav som lyder, at man skal have et gennemsnit på 6,0 i fagene matematik A, fysik B og kemi B. Gælder det også for gennemsnittet af de 3 fag at man må gange det med 1,08, hvis man søger ind på uddannelsen inden 2 år eller er ens s... -
bestem a i en retvinklet trekant
ForumindlægSidder her og føler mig rigtig dum.. men: Vi har en retvinklet trekant med kateterne a og a+1 . Bestem a, når længden af hypotenusen er √13 . Hvordan gør jeg det når det er uden hjælpemidler? -
Differentiering af x^a
ForumindlægEr der nogen som kender beviset for x^a, altså potens funktionen. Kender beviset for x^n, men min bog har også et bevis for x^a - det forstår jeg bare ikke. Håber der er nogen der kan hjælpe. På forhånd tak :) -
Eksamen i morgen
ForumindlægHej alle jeg skal til Historie eksamen i morgen, men jeg har ingen ide om hvordan den foregår, er der nogle der kan hjælpe mig -
Gødning - eksamen
ForumindlægJeg skal til eksamen imorgen på FSA niveau, men kender ikke nogen forsøg man kan lave hvis man trækker Gødning. Er der nogen der kender et godt/ikke for svært forsøg ? -
hjælp til eksamens oplæg
ForumindlægKunne virkelig godt bruge noget hjælp til eksamens oplæget: "Yo soy un latin king". Er der nogle der har skrevet det? -
AT EKSAMEN
ForumindlægNogen der kan hjælpe med AT eksamen, jeg er lidt lost, fordi jeg har lavet en dårlig synopse. -
Eksamen - gitterspektroskopi
ForumindlægHej, Jeg har trukket bølger til Fysik C eksamen, og skal nævne nogle vigtige anvendelser af gitterspektroskopi. Er der nogle der kender nogle vigtige anvendelser? -
Old Eksamen
ForumindlægNogen der kan fortælle mig hvordan en eksamen i oldtidskundskab forløber, og hvad man skal gøre med det udlverede materiale man får udleveret??? -
PBL eksamen
ForumindlægHej alle Da jeg skal op i VØ mundtlig d 17. Skriv jeg nu om hjælp til at lave en PBL til eksamen. Nogle der har nogle eksempler på dette? -
Hjælp til erhversjura eksamen
ForumindlægJeg søger en der kan hjæpe mig til min online eksamen i erhversjura. Det skal være en der i hvert fald er færdig med sin bachelor indenfor Jura :) -
Polterabend Eksamen
ForumindlægHej :-) Jeg skal snart til dansk eksamen, og har valgt novellen "*Polterabend". Nogle ideer til hvad mit oplæsningsstykke kan være? -
eksamen VIGTIGT!!!
Forumindlæghej jeg skal snart op til eksamen og jeg sidder lidt fast med en spørgsmål hvordan sikre velværdsstaten en lav arbejdsløshed -
Råd til eksamen..
ForumindlægHej. Jeg skal til omeksamen i fysik B. Jeg har brug for god råd til hvordan man bedst forbereder sig til eksamen. På forhånd tak.. -
Eksamen radioaktivt
ForumindlægHej Vi er i gang med vores Fysik B eksame, er der nogle, som har en idé til en opstilling af et forsøg, som har radioaktivt som tema ? mvh. Random Dude
