Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 12321 til 12340 af 40403
  • rettelse af tysk opgave?

    Forumindlæg
    Hej. Nu er skriftlig tysk ikke ligefrem min stærke side, og jeg vil derfor høre, om der er nogen, der har tid og kompetencer til enetuelt at rette de værste fejl i en 300 ords tyskopgave? På forhånd tak :b ps.. kan eventuelt sende opgaven over mail..
  • Tysk mini stil

    Forumindlæg
    Jeg har skrevet en lille historie om en narrestreg på tysk. Hvis der er nogen der vil rette den, kan de skrive, så kan jeg sende den til jeres indbakke, i har her inde eller på privat email. Jeg har selv rettet den temmelig mange gange for stavefejl, grammatik og tegnesætninger.
  • tysk, lav tiderne om!

    Forumindlæg
    Hey, jeg tænkte om nogen vil kigge på 9 tysk linjer, hvor jeg har lavet tiderne om til en anden tid. kunne være rart. skriv din mail, så sender jeg den til din mail.
  • Tysk b :) plss hjælp

    Forumindlæg
    Hej sidder med en kort tysk tekst jeg har skrevet, ville været super taknemmelig hvis jeg kunne få en af jer til at se lidt på den :) på forhånd tak ps. Jeg foretrækker at sende den til jer. (Det er b niveau) Bare skriv hvis en af jer skulle have tid.
  • Tysk - 24 timers forberedelse

    Forumindlæg
    Hejsa :P Der er vel ingen der kunne være interesseret i at hjælpe mig med forberedelse af min tyske tekst mandag d. 23/6. Det drejer jeg selvf. ikke om mere end et par timer og dertilhørende betaling. Er fra Hobro, Nordjylland. :D:D
  • tysk eksamen - ideer?

    Forumindlæg
    hejsa. jeg ska op i tysk b-niveau i morgen. Jeg har trukket teksten "Es ist 15 Uhr", som er skrevet af Christa Moog.. Nogen der har nogen noter eller gode ideer til den? skriv endlig..
  • Hjælp til min tysk aflevering.

    Forumindlæg
    Hej Alle Jeg skal til at aflevere en tysk opgave og har brug for Jeres hjælp til at rette opgaven igennem, det er en kort genfortælling af to tekster. Det vil være rart hvis I lige fik tid til at hjælpe mig og finde de sikkert små fejl jeg har i opgaven På forhånd tak :)
  • Hjælp til rettelse af tysk stil

    Forumindlæg
    Jeg skal aflevere min sidste stil i tysk på torsdag, og derfor vil jeg gerne have en god karakter for den. Er der en der vil hjælpe mig med at rette den? Den fylder ca. 1½-2 sider (ikke helt færdig med den)
  • Tysk Stil, rettehjælp.

    Forumindlæg
    Hej, er der en venlig sjæl, som vil hjælpe mig med at rette denne tysk stil. Den er ikke færdig, men kunne godt tænke mig at vide om den er på rette spor :) Har krypteret den, da den ikke er afleveret endnu :) koden er "hjælp" Svar mig gerne på e-mail, eller giv mig nogle fingerpeg he...
  • Rettelse af tysk stil:D

    Forumindlæg
    Hej...er der nogle der er friske til at rette min tyske stil? Jeg har nogle problemer med gramatikken så måske kan i give mig nogle fift? Hvis i vil rette, så skriv til mig så sender jeg den til jer. På forhånd tak.
  • gode ideer til tysk opgave

    Forumindlæg
    jeg skal skrive en tysk artikel om hvad det gode ved vinteren i Danmark er, problemet er bare jeg er gået total i stå og kan ikke finde på noget. Så hvis der var nogen der havde nogen gode ideer til nogle ting som er godt ved vinteren i Danmark ville det være super fedt
  • engelsk-tysk-dansk lektiehjælp

    Forumindlæg
    Privatundervisning / lektiehjælp gives i engelsk, tysk og dansk af cand.mag. -tidligere gymnasie- og sprogcenterlærer- nord for København. Prisen er 15o kr. i timen ligegyldigt hvor mange deltagere der er -op til 5. Kontakt: mail til [email protected]
  • Hjælp til rettelse af tysk stil

    Forumindlæg
    Hej! Jeg ville høre om der ikke var en der gad hjælpe mig med at rette min tysk stil? Skal aflveres d. 5 og har BRUG for en høj karakter. Stilen er om min fritid og hvad jeg laver. Tusind tak på forhånd :-)
  • rettelse af tysk grammatik

    Forumindlæg
    hej... jeg ville gerne have hjælp til at rette en tysk teks på 302 ord. det ville betyder meget for mig, hvis der var nogen der lige gad hurtigt at kigge den igemmen. jeg kan sende den til jer på mail. den er for til imorgen :) på forhånd tak
  • Leonardo da Vinci tysk

    Forumindlæg
    Hej, Kunne der være en der ville være sød at rette min tysk opgave. Den er ca. på 250 ord, og handler om Leonardo da Vinci. I må meget gerne sende jeres mail så jeg kan sende den der, eller bede mig om at ligge den herinde.
  • Underemne i tysk mundtligt

    Forumindlæg
    Hej Jeg har trukket overemnet "reisen" i tysk, det kan både være en fysisk og mental rejse. Jeg vil helst have om en mental rejse, men jeg har ingen ide om et godt emne... Nogle derude der har??
  • Mundtligt tysk disposition

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg har disse sætninger fra studienet til en disposition, men forstår ikke helt hvad man skal skrive ind på prikkerne, er riiiimelig dårlig til tysk ;) Ich werde mit .... anfangen Zuerst werde ich den text vorstellen.... Danach werde ich.... Zuletzt werde ich....
  • Oversættelse af simple sætninger

    Forumindlæg
    kunne nogle se om mine oversættelse af disse sætninger er korrekte Min oversættelse 1. According to the latest gossip is an British Model been rejected from an fashion show. 2. We lost quickly the appetite and began to talk about, that we should have chosen another place to eat. 3. As they came ...
  • Oversættelse af simple sætninger

    Forumindlæg
    kunne nogle se om mine oversættelse af disse sætninger er korrekte Min oversættelse 1. According to the latest gossip is an British Model been rejected from an fashion show. 2. We lost quickly the appetite and began to talk about, that we should have chosen another place to eat. 3. As they cam...
  • hurtigt hjælp til rette fejl til mit oversættelse

    Forumindlæg
    Unge danskere, der er skibukser i Frankrig bliver ofte udsat for grov diskrimination af indfødte skiinstruktører. Danske skiturister sætter derimod stor pris på de danske skiinstruktører, fordi undervisningen foregår på dansk. Men hverken de franske skiinstruktører eller de franske myndigheder af...