Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 12341 til 12360 af 109300
-
Camp Counselor USA
ForumindlægEr der nogen der har overvejet at tage til USA efter studentereksamen, og arbejde som counselor på en SummerCamp??Hvad kan man ellers hvis man gerne vil arbejde i udlandet lige efter gymnasiet?? -
matematik:
ForumindlægJeg har fået givet en tabel som viser opslagstallenne for 2011 for fem danske dagblade. Blandt 100 af disse dagblades anonnenter har man i 2013 spurgt om hvilket dagblad de abonnerer på. Man ønsker at undersøge om fordelingen af disse dagblade blandt abonnenterne har ændret sig siden 2011. Min o... -
Kemi A
ForumindlægHvad er jeres erfaringer med kemi på A-niveau? Er der stor forskel på sværhedsgraden fra B til A? Hvordan foregår hhv. skriftlig og mundtlig eksamen? Håber I har lyst til at dele jeres erfaringer med mig -
Selvstuderende
ForumindlægJeg går i 1g.Efter 2g overvejer jeg at droppe ud og blive selvstuderende. Jeg går ud fra jeg skal op i alle fag.Den uddannelse, jeg vil ind på efter, har frit optag.Hvordan foregår det i praksis? Skal jeg aftale det med gymnasiet, eller skal jeg droppe helt ud og begynde på enkeltfagsundervisning? -
Farmaceutuddannelsen
ForumindlægHej! Jeg vil gerne søge ind på farmaceutuddannelsen,men jeg er nødt til at supplere nogle fag først. Jeg har snakket med GSK studievejlederen. Hun har så kigget på min eksamensbevis, og vi kom frem til at jeg skulle supplere matematik, fysik og kemi, da jeg ikke havde de rette karakterer i de fa... -
Delprøve 1
Forumindlæghej. er der nogle som har lavet Delprøve 1 fra studentereksamen december 2009 B-niveau. hvis i har vil i så ik være søde at lægge den ind på studieportalen På forhånd tak -
valg af studieretning..Fys eller kemi
ForumindlægHey alle erfarneEfter den nye reform skal man efter den første halve år vælge hvilken studieretning man skal vælge.Jeg er lidt i tvivl og ønsker vejledning.På den gymnasie som jeg har søgt på, og er blevet optaget på er der mange muligheder.jeg ved ikke hvad det bedst kan betale sig1. mate A, Fys... -
læge
Forumindlægheej, jeg skal begynde i 1.g efter sommerferien :D jeg vil gerne vide hvilken linje jeg have for at blive læge, og hvad mit snit skal være på for at blive læge ? :D mit andet spørgesmål er hvor meget skal mit gennemsnit være på for for at komme ind på københavns universitet. svar..... taaak :D -
Sheila og elefanterne
Forumindlæghej, er der nogen der kan fortælle mig hvornår Sheila og elefanterne er skrevet? -
SRP-bogen
ForumindlægJeg skal snart i gang med at skrive SRO, og i den sammenhæng har jeg tænkt mig at bruge SRP-bogen, da jeg har hørt, at den også kan bruges, når man skriver SRO. Er 2011-versionen den seneste, eller er der blevet lavet en 2012-version endnu? -
Bestået?
ForumindlægHej Jeg skal til at læse videre efter min studentereksamen. Dog så er jeg allerede kommet ind i problemer. Adgangskravet på min videregående uddannelse siger: matematik b bestået og engelsk c bestået. Problemet er så, at jeg har fået 4 i mundtlig matematik og 00 i skriftlig (a-niveau) + 4 i mundt... -
Hvordan foregår dansk mundtlig eksamen?
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om hvordan dansk eksamen foregår. Jeg har min studentereksamen i dansk på torsdag. Trækker man en ukendt tekst - og så perspektiverer til kendt tekst (som i engelsk) eller skal man bare forholde sig til den tekst man trækker? -
Hvorfor?
ForumindlægHvorfor har alle studieretninger med latin A og græsk A intet 3. studieretningfag? -
pointsystem???
Forumindlæghej jeg ville høre om hvordan pointsystemmet ser ud i matematik b ? + hvor mange point en rigtig opgave giver ? :) -
Vægte på fagene
ForumindlægI et fag som engB skal man obligatorisk op i skriftlig eksamen. Hvis man derudover trækker engelsk som mundtlig eksamen, så vægter den mundtlige karakter 0,75. I et fortsættersprog på B-niveau vægter den mundtlige karakter altid for 1,5, hvis men trækker den som eksamen. Er det ikke uhensigtsmæ... -
Dansk årsprøve
ForumindlægHej med jerDen skriftlige årsprøve i dansk er opgaveformuleringen genbrug fra tidligere år eller skrives der nye??I såfald at opgaveformuleringerne er genbrug kunne man så forestille sig at det er opgaveformuleringen, fra studentereksamen 2003 der bliver brugt i år?? -
Eksamensbevis - hvad for nogen karakterer kommer der til at stå..
ForumindlægHej Er der nogen som ved, hvad for nogen karakterer, der kommer til at stå på eksamensbeviset og kommer til at tælle i gennemsnittet..? hvad med fx. samfundsfag på C, kommer man op i en prøve eller er det bare ens sidste standpunktskarakter fra året, som kommer til at stå..? jeg har prøvet ... -
Hjælp til en tekst.
ForumindlægHej, er der nogen der ville være sød at forklare mig hvad der står i denne tekst på engelsk? Har lidt svært ved at forstå det. Mange mange tak. In plants, photosynthesis occurs in specialized organelles called chloroplasts. The internal membranes of chloroplats are organized into sacs called thyl... -
Medicin - Adgangskvotient 2010!
ForumindlægSå blev jeg endelig student. Men min sidste eksamen som var vægtet 2 gange, gik af lort til, og jeg fik desværre 4. Det resulterede i at mit samlede snit gik fra 9,8 til 9,4! Det vil sige et samlet snit med alle 5-højniveau fag, bonus-ordning m.m. på 10,15. Jeg er ret skuffet, da det er 3 års int... -
Udregning af gennemsnit
ForumindlægHej, er der nogen der ved hvordan man udregner sit snit? Fagene vægter jo forskelligt, og årskaraktererne mindre end eksamenskaraktererne.. forstår det ikke lige..
