Søgning på: matematik a 2009 august HTX. Resultater: 12361 til 12380 af 160040
-
I have a dream - hjælp til rettelse
ForumindlægHej, Jeg har skrevet en sproglig analyse af Martin Luther Kings tale ,,I have a dream" på ca. to sider. Jeg mangler hjælp til at rette opgaven for gramatiske fejl. Nogen der kan hjælpe? Hilsen Maria. -
Bon'a Parte
ForumindlægHej allesammen, er der nogle som har haft om tøj virksomheden Bon'a parte ? Jeg har nemlig nogle spørgsmål omkring de 4 p'er Venlig hilsen, Gunnar Jensen -
Mundligt Dansk A !!!!!
ForumindlægHej jeg skal op i Mundligt dansk A HF næste uge. Jeg har fået styr på min pensum og hvad den indeholder af tekster osv… Men hvad er det skal gør, sådan at jeg opnår en høj karakter. Mange tak å forhånd. -
Dansk eksamen A !!!!!!!
ForumindlægHej jeg skal op i Mundligt dansk A HF næste uge. Jeg har fået styr på min pensum og hvad den indeholder af tekster osv… Men hvad er det skal gør, sådan at jeg opnår en høj karakter. mange tak på forhånd. -
Forksel på Engelsk B og A
ForumindlægJeg skal snart vælge studieretning og valgfag og ville i forbindelse med det gerne høre, hvor stor forskel der er i engelsk på B og A - både i forhold til indhold, sværhedsgrad og evt. andre ting. Mange tak på forhånd :) -
Mundtlig Dansk A - Hvad trak du?
ForumindlægHvis du har været op i mundtlig dansk A stx, hvad trak du så? Jeg ved godt at det er forskelligt fra skole til skole og klasse til klasse hvilke tekster der er osv, men det kunne være meget spændende at høre hvilke spørgsmål (tekster) andre trak, da de var oppe :) -
Privatundervisning Dansk A
ForumindlægHej Jeg er en 19 årig HF gymnasieelev fra københavn som søger noget hurtigt privat undervisning i skriftlig Dansk A Selvfølgelig imod betalning. Skriv til min mail hvis du er interesseret i at hjælpe eller kender nogle der kan. Falahdan@hotmail.com -
A- og B-amylase i ølbrygning
ForumindlægHej. Jeg er igang med at arbejde med ølbrygning, og jeg har lige spørgsmål til enzymerne, a- og b-amylase. Jeg ved, at de kan spalte polysaccharider, men de spalter dem på 2 forskellige måder. Hvordan kan det være, at de spalter polysacchariderne som de gør? -
A- og B-amylase
ForumindlægHej. Jeg er igang med at arbejde med ølbrygning, og jeg har lige spørgsmål til enzymerne, a- og b-amylase. Jeg ved, at de kan spalte polysaccharider, men de spalter dem på 2 forskellige måder. Hvordan kan det være, at de spalter polysacchariderne som de gør? -
kompensering Fysik A
ForumindlægHej SP jeg har fået den her opgave, som jeg synes er lidt svær, og har ikke rigtigt nogle ideer til hvordan jeg kommer i dag opgaven: http://postimg.org/image/5zl3ie4er/ Tak på forhånd :) -
Hvem er god til matematik?
ForumindlægJeg kan ikke gå videre... og det er til i morgen -
hjælp til en matematik opg... please.....
ForumindlægHåber der er nogen,der kan hjælpe mig med denne opg:en cirkel har ligningen: x^2+y^2+10x-14y-7=0bestem cirklens radius og koordinatsættet til dens centrum..... ???? -
OPgave i SSO i matematik
ForumindlægNår AB er korde i en given cirkel og P ligger på forlængelsen af AB udover B, således at længen af PT (T røringspunktet for en tangent gennem P til cirklen) er lig med længden af AB, vis da at forholdet mellem AP:AB er det gyldne snit (vink! Et punkts potens med hensyn til en cirkel er relevant)... -
HASTER!! MATEMATIK TIL I MORGEN: PROBLEMREGNING
Forumindlæg1.4 : Vis ved beregning, om dette er rigtigt. 2.3 : I hvilket interval kan socialdemokratiets andel af stemmer forventes at ligge? HJÆLP!!!!!!!! jeg kan ikke finde ud af dem :( -
Eksamensopgaver i matematik b-niveau
ForumindlægNogen der har lavet nogen af opgaverne 1010,1015,1020,3002,3005,3013, jeg skal snart aflevere og jeg er i dyb dyb krise :O :O -
Rettelse af matematik aflevering - HASTER!
ForumindlægHej kloge hoveder Jeg tænkte, om der var en sød sjæl derude, der kunne rette min emneopgave om Differentialregning og Trigonometri? Gerne med det korrekte svar efter kommentaren :) Jeg har vedhæftet opgaven nedenunder, og så vil jeg vedhæfte min besvarelser i form af skærmbilleder i de følgende... -
Matematik Problemregning 7 klasse
ForumindlægSe billedet -
Matematik MUNDTLIG eksamen
ForumindlægHej er der nogen der ved hvilke underemner der præcist ligger under deskriptiv statistik, altså fx. sumkurve histogram frekvener osv... -
Mundtlig matematik årsprøve
ForumindlægJeg har fået et oplæg, hvor der står således: "POLYNOMIER. Gør rede for løsningsformlen til andengradsligningen, og benyt resultatet til at diskutere antallet af rødder for et andengradspolynomium." Hvad andet kan jeg sige omkring rødderne, end at et n-te grads polynomium højst har n r... -
Matematik vedr. ligninger + nulreglen
ForumindlægHeej, Jeg har virkelig svært med ligninger med to ubekendte, selvom min lærer har forklaret os det masser af gange. Og jeg har lige fået en aflevering for, som indeholder noget med ligninger osv. + noget med nulreglen, hvilket jeg heller ikke har fået ordentlig fat i pga. vorer lærer aldrig forkl...
