Søgning på: bioteknologi eksamen 2015. Resultater: 12441 til 12460 af 35503
-
binomial eks
Forumindlæghej vil i tjekke om, det jeg har lvet er rigtig fx slår et mønt hvor: n 10 = antal slag r= 6 antal succes for at slå plat p= 50% = 0,5 sandsynligheden for at få plat altså k(10,6) * 0,5 ^6 * (1-0,5)^10-6= ? binofordelling er det rigtig -
Matematik D almen forbedredesesleksamen emne politi fra dec 2010
ForumindlægJeg har desværre mistet mine notater og facis fra skriftlig matematik D Almen forbedredelseseksamen i dec 2010 - hvor emnet var politi Er der nogle der har facit eller notater liggende til opgavesættet, eller ved hvor jeg kan finde dem, så vil jeg meget gerne se så jeg kan få orden i mine pap... -
Gymnasial supplering
ForumindlægHej, Jeg er igang med mit sidste år på STX. Jeg har planer om at holde et sabbatår efter sommerferien, hvor jeg bl.a. vil læse mit matematik B-nivaeu til et A-niveau, men jeg er blevet i tvivl om, hvorvidt den gymnasiale supplering kommer til at påvirke mit karaktergennemsnit fra min studente... -
Hjælp til Kronik
ForumindlægHejsa. - hvad skal en kronik indeholde og hvordan skal man gribe den an? -
kronik? hjæælp
ForumindlægHej alle. jeg har fået en tekst som jeg skal argumentere for osv. Selvom jeg har været på nettet for at læse om kronik genren, har jeg stadig ikke forstået hvad man skal skrive i en kronik. jeg har skrevet de i teksten forskellige synsvinkler, samt en konklusion. i min indleding har jeg skrevet n... -
HJÆLP!! Analyse af "Blod Kærlighed" (Peter Adolphsen)
ForumindlægNogen der har en Analyse af Blodig Kærlighed? Ville være en kæmpe hjælp, hvis i kunne give et uddrag eller noget af analysen! :) (Eller måske bare hvad 2. Historien er/hvad meningen med den er? Altså den har en anden betydning en det der står på linjen) -
Engelsk årsprøve
ForumindlægHej! Jeg står og skal til engelsk årsprøve i næste uge, og vi har fået af vide, at der vil kommer det der "jumbled sentences" med, hvor vi skal sætte 2 historier sammen. Er der nogen der ved, hvor man kan træne det henne? -
reklame
Forumindlægjeg søger en bestemt trykt reklame. Jeg mener at det er en reklame for appelsinjuice, hvor der er to appelsiner og en flaske i midten, Min lærer i 9. kl gjorde meget ud af at vi skulle finde ud af hvorfor netop appilsinerne og flasken var palceret sådan. Nu går jeg så i 10. og vil gerne analyser ... -
Karakter
Forumindlægden skrifttilge AT opgave i 2.g , tæller den sammen med den mundtlige del ? -
Biologi-A opgavesæt
ForumindlægHejsa. Jeg har fået min årsprøve tilbage, og er lidt itvivl på nogle punkter! Kunne derfor godt tænke mig at se et ligende opgavesæt, så tænkte om en af jer har sådan et jeg må se? her er et link til opgaven : http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF07/Eksamen/Opgaver/Opgaver%20gl%20ordning/2... -
Outline
ForumindlægJeg har skrevet mit outline. Problemet er jeg ikke kan huske hvad jeg skal sige i mit outline, når jeg har skrevet stikord dertilm Nogle der ville hjælpe med hvordan man kan få sit outline det hele i sit hovedet -
forskel på anitistoffer
Forumindlæghej alle håber i kan hjælpe mig med dette spørgsmål : hvad er forskellen på antistoffer i AB0 systemet og i Rhesus systemet. på forhånd tak -
Dumpe dansk i folkeskole?
Forumindlæghej, jeg har dumbet dansk, da jeg kom alt for sent, hvad sker der senere i mit liv med mit dumpede dansk, og er der en chance for at jeg kan ændre det? -
Mundtlige engelsk
ForumindlægHej! Er der nogen, der har været op i mundtlig engelsk a STX. Hvis ja, kan I ikke så være sød og fortælle lidt, hvordan det foregår. For jeg er helt blank:( -
Et selskab af danske kunstnere i Rom
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at udføre en billedanalyse af vedhæftede billede (Et selskab af danske kunstnere i Rom). Jeg undrer mig over følgende spørgsmål: Retorik: Er der tale om et retorisk billede med en særlig hensigt? Hvilke argumenter indeholder billedet i så fald? Hvilke appelformer benyttes?... -
Årskarakter eller eksamenskarakter?
ForumindlægHej Hvis man søger ind i kvote 1, er det så ens årskarakters snit de kigger på, eller ens eksamenskarakter snit? -
Hvordan dumper man?
ForumindlægHejsa derude :) Så bliver jeg sgu snart student! Og min afgangseksamen er dansk, hvilket er o.k, dog er jeg i tvivl om noget… Hvad skal der egenligt til for at dumpe? Fx. hvis jeg har lavet en super god analyse og forstået min tekst, men jeg forstår ikke emnet så godt, kan de så dumpe mig? Og omv... -
Hvad er forberedelsesmateriale i mat A stx?
ForumindlægHej, er der nogen der kan give en forklaring på hvad forberedelsesmaterialen i mat A stx går ud på? Jeg ved, at det for i 2024 handler om sandsynlighedsregning. Hvor mange af opgaverne i selve eksamenssættet kommer til at omhandle emner fra forberedelsesmaterialet? -
PU og NV
ForumindlægHej! Mine PU og NV prøver gik ikke så godt, er det måske muligt at tage dem om igen? -
4 a-fag i gym, men 5 a-fag med GSK
ForumindlægJeg afsluttede gym her sidste år med 4 a-fag. December samme år afsluttede jeg matematik A (B-A) Får jeg så en bonus for 5 a-fag, eller gælder det udelukkende, hvis man har dem i gym? Jeg har søgt en videregående uddannelse i år.
