Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 12461 til 12480 af 154034
-
Eksamens noter
Forumindlæghej derude :) Er der nogen der har, eller ved hvor jeg kan finde nogle gode noter til hvad man skal kunne til skriftlig matematik A uden hjælpemidler? Jeg synes det er en smule uoverskueligt at huske det hele lige pt... På forhånd tak :) -
Dumpe årsprøve
ForumindlægHalløj :-)) Jeg går i 2g på Gymnasium på den naturvidenskabelige linje (mat A, fysik B, kemi B) På fredag skal jeg have den skriftlige årsprøve i matematik, hvis jeg dumper den, skal jeg så gå 2g om ? Mvh. Malene :-) -
Omregne point til karaktere
ForumindlægHej Hvor kan man finde en tabel, så man kan omregne point den skriftlige fysik A eksamen? Man kan vist på mellem 0 og 150 point. Hvilken karakter får man hvis man fx får 80 point?:) -
Opgave
ForumindlægHej Hvordan løser jeg opgave 1 i nedenstående link? http://www.uvm.dk/Uddannelser/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF13/Proever%20og%20eksamen/Opgavesaet/130820_Gl_Matematik_A_stx_140813.ashx -
hvis man dumper til eksamen htx, kan man så tage faget om?
Forumindlæghej jeg er desværre i den situation, hvor jeg muligvis dumper i et a fag. går i 3.g. har jeg mulighed for at tage faget om eller hvordan? jeg har fået 4 skriftligt og 4 mundtligt i årskarakterer og jeg fx får 00 til eksamen? på forhånd tak -
Fagsnit
ForumindlægHej jeg vil gerne udregne mit fagsnit, da jeg gerne vil søge ind på Japanstudier på kvote 2 i Aarhus uni, men jeg har besværligheder med at beregne det og ved slet ikke om mit fagsnit er nok, tak på forhånd! Udover de specifikke adgangskrav står der som såt ikke mere om kvote 2 kriterer, så jeg... -
Er jeg dumpet?
ForumindlægHejsa, jeg er lidt forvirret ift. omkring hvis jeg har fået 00 til skriftlig dansk eksamen men har 7 i standpunkt, om jeg så er dumpet eller ej. Jeg skal nemlig have bestået dansk A for st komme ind på den uddanelse jeg gerne vil. -
Antal point for at få 12 i Fysik?
ForumindlægHej, er der nogen som kan fortælle mig, hvor mange point det kræver at få 12 i skriftlig stx Fysik A. Opgave sættet jeg lavede bestod af 15 opgaver, så mon ikke de hver især tæller 10 point? -
Hjæælp terminsprøve
ForumindlægHej, jeg skal her på mandag op i skriftlig dansk for 9 kl Fsa. Er der nogen der har været op i det samme, da har nogen stikord til mig evt. hvad de forskellige opgaver går ud på?? Nogen der har gode råd til hvordan man kan scoore gode karakter vis man f.k.s. vælger (novelle,artikel??) Taak :).. -
Klage over eksamen - Ansøgning til studie?
ForumindlægJeg har en eksamen i dansk skriftlig jeg gerne vil klage over. Samtidig søger jeg ind på et studie nu her, men spørgsmålet er så, kan dette lade sig gøre? Altså jeg har fået mit eksamensbevis osv, som jeg uploader, men den nye karakter jeg kommer til at få vil den få indflydelse på mit endelige s... -
Spørgsmål
ForumindlægHej, da jeg gerne ville læse videre til bygninskonstruktør efter gym, skal jeg bestå mat c. I 1g fik jeg 02 - 02 i årskarakteren. Og jeg var op i en skriftlig og mundtlig mat prøve i 1g, hvor jeg fik 02 - 00. I 1g afsluttede jeg ikke mat, skal jeg så stadig tælle dem med? -
Reeksamen
ForumindlægHej SP, Jeg dumpede desværre en eksamen og skal tage til reeksamen i august i stedet for maj, da jeg gerne vil bruge tid til forberedelse. Men skal lige høre, om reeksamen (i august) plejer at være ligesom den ordinære eksamen eller om formen godt kan ændre sig? Altså hvad er bl.a. sandsynlig... -
FSA AFGANGSPRØVE
ForumindlægEr der nogle der ved hvordan ved man hvilken fsa afgangsprøve man skal op i? -
reducering af brøk... det haster
Forumindlæga^m * a^n+1 / a^n -
Udfordringer ved at ændre den amerikanske våbenlov - hvad kan man tage fat i?
ForumindlægI min SRP (Engelsk og Samfundsfag) skal jeg lave en undersøgelse af politiske og kulturelle udfordringer, der kunne være ved at ændre den amerikanske våbenlov. Er der nogen, der har en idé om, hvordan man griber sådan en problemstilling an? :) -
Salt i menneskets tjeneste
ForumindlægHej jeg laver en evalueringsopgaven i tværagligt naturvidenskab. Som jeg skal skriv om salt i menneskets tjeneste. er der nogen der kan hjælp mig hvad jeg kan skrev om i biologi? -
Hjæææælp!
ForumindlægHey skønne menneske Er her en biologi geni der kan svare mig på det her spm: Hvilke konsekvenser kan brugen af bioethanol have? -
Har jeg samlet set bestået eller dumpet dansk? Jeg bestod årskaraktererne med 7 og 7, men til eksamen 00 i skrifltlig. Har jeg så ikke bestået faget alligevel?
ForumindlægHej Alle, For et par år siddn i I 3.g på STX fik jeg 7 i mundtlig dansk og 7 i skriftlig dansk til årskaraktererne. Desværre dumpede jeg den skriftligd Dansk A eksame med 00. Mit spørgsmål er derfor: jeg fik samlet set bestået dansk A , ikke sandf? For altså 7+7+0 = 14. 14/3= 4.66. Så altså høj... -
Oversættelse i Spansk om påsken
ForumindlægHej jeg skulle oversætte noget om påsken i spanien fra spansk til dansk. Men er lidt usikker på om jeg har bøjet verberne rigtigt i nogle steder såsom "es caro que pagar un piso" eller "a manera e católicos practicantes que no viven juntos sin están casado" ned... -
Valg af videregående uddannelse
ForumindlægJeg er dybt i tivil omkring hvilket studie, jeg skal vælge. Og trods jeg nu har holdt sabbatår, føler jeg ikke, jeg er kommet svaret nærmere. Der er ikke noget, jeg sådan rigtig har brændt for at skulle studere eller nogle drømme jeg har haft til fremtidig job. Bare jeg egentligt har en god a...
