Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 12561 til 12580 af 19198
  • Referat

    Forumindlæg
    Hej,Er der nogen der har referat af de her tyske tekster..Der makkaronifresserSascha und ElisabethDie anderen kinder.Touristen in der DDR-kindheitVorurteilepå forhånd tak...
  • okay er der nogle som kan gi forslag over hvordan jeg kan lave min lektie

    Forumindlæg
    ja jeg har lektie for og det er tysk jeg skal lave et blad om meine stadtviertel og ville spg om i kan gi forslag jeg bor i roskilde
  • Hjælp! :(

    Forumindlæg
    Tysk stil, på under en side ... hårdt brug for at der er nogen der lige gider at se den igennem og retter den !
  • Notatbrug

    Forumindlæg
    Hej alle .Jeg kommer til at tænke på om man godt må have notater med i tysk og engelsk eksamen?Altså det er FSA.tak på forhånd.
  • HJÆLP TIL AT RETTE STIL

    Forumindlæg
    hej er der nogen der vil hjælpe med at rette en stil på omkring 250 ord ???? (er virklig dårlig til tysk, den skal afleveres i morgen)
  • Napola opgave

    Forumindlæg
    Hejsa. Er der mon et klogt tyskhoved, der har mulighed for at kigge mit tysk igennem og eventuelt komme med rettelser? :-) Al hjælp bliver modtaget med kyshånd.
  • pensum læsning, links tak

    Forumindlæg
    HejKender I gode link til at blive inspireret af i faget tysk i emnerne Ausländer eller Beziehunf evt Krieg und Fried,..?/Hilo
  • Das Halstuch

    Forumindlæg
    Hejsa!Jeg går i 3.g og har tysk på A-niveau. Er der nogle der har nogle notater til Das Halstuch skrevet af Franz Hohler?
  • spørgsmål!

    Forumindlæg
    Ville lige vide: Hvordan oversætter man mensch på tysk? altså i denne sammenhæng: Mensch, rolf! Kaufst du immer noch.....
  • Die Geige

    Forumindlæg
    hej er der nogen der har læst "Die Geige" som har fortolket den eller bare skrevet noget om den, på tysk selvfølgelig? det ville være en meget stor hjælp:D
  • referat

    Forumindlæg
    Nogen der ligger inde med et referat (på tysk) af historien: es geschah am hellichten tag..? i så fald må i meget gerne sende det til mig.. (:
  • Hjælp!!

    Forumindlæg
    Hej :)Skal snart op i tysk eksamen, så jeg ville høre om der ikke er nogen skønne mennesker herinde fra, som har gennemgået Der Fischer og der Erlkönig og har en sammenligning af de to digte af Goethe? :)tak
  • Rapunze...hjælp!

    Forumindlæg
    Hey.. Sidder med eventyret "Rapunzel" (på tysk) og kan ikke finde ud af hvad det egentlige budskab er. Håber der er nogle der kan hjælpe en fortvivlet!
  • Sætte ord ind i præterium

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen der kan hjælpe mig med at lave min tysk afl? :-) Handler om oversættelse af nogle tekster og sætte ord ind i præterium :-)
  • LOLA RENNT

    Forumindlæg
    Hej!Er der nogen der kan fortælle mig kort, om hvad Lola rennt, 1.runde og 2.runde, handler om? Enten på dansk eller tysk.
  • Des Liedes eller Des Lieds

    Forumindlæg
    Når man slå Lied (sang) op i en tysk ordbog står der under ental genitiv: Des liedes/des lieds. Hvad menes der med dette og hvad er korrekt?
  • Crazy

    Forumindlæg
    HejEr der nogen herinde fra som har set den tyske film "crazy" af benjamin lebert?Hvis ja, må I gerne lige fortælle mig hvordan den ender.
  • 5 ORD !

    Forumindlæg
    Hej. Skal til eksamen i morgen.Ved i hvordan jeg kan sige, "det har jeg intet imod" på tysk? det haster virkelig meget.. og i er de eneste jeg kan spørge dette om!
  • Sonnenbrand

    Forumindlæg
    En der muligvis har læst teksten "Sonnenbrand" af Milena Moser, som muligvis kan referer den, Tysk er ikke min stærke side. Så er helt på bar bund.
  • danielruhmann

    Forumindlæg
    hej.. jeg har prøvert at kontakt dig før vedrørende de nota til tysk.. her er min rigtigt hotmail.. havde ikke stavet det rigtigt tidliger... [email protected]