Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 12581 til 12600 af 23765
-
AFLEVERING!
ForumindlægHej Allesammen. Er der nogle der vil hjælpe mig med min aflevering i fysik. Mangler konklusion og fremgangsmåde. Er der nogle som er friske :) -
Informationsparadokset
ForumindlægI fysik fik vi engang vist en film om sorte huller, og der var en amerikansk fysiker, der hævdede at han kunne bevise at informationer kunne forsvinde. Alle andre fysikere mener, at informationer kan reduceres men de vil altid have eksistens. Det vil sige, at man kan udføre både reversible og ir... -
Hjælp til fysikeksamen!
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i fysik imorgen, og skal op i emnet bølger. Vil lige høre om der er nogle der ved hvor mange forskellige typer bølger der findes? og hvad forskellen er på dem? -
henfaldsloven??
ForumindlægHey - ville lige høre om nogen kunne hjælpe mig med lidt fysik. 1) hvad er henfaldsLoven? 2) teorien for radioaktivt henfald.? MVH. Sofie og Katrine-.. -
Lektie hjælp?
ForumindlægNogle der ved om man kan få lektiehjælp et sted i købehavns området, så man møder op og får hjælp til opgaver (fysik)..? -
Betingelse for, at en genstand kan flyde i vand
ForumindlægHej Siger lige med en fysik spørgsmål, som jeg er i tvivl om.. håber I kan hjælpe. - Hvad er betingelsen for, at en genstand kan flyde i vand? På forhånden tak! -
Hydrogen spekteret
ForumindlægHej Alle. Jeg skal på tirsdag til eksamen i Fysik B. Derfor læser jeg PT op. Er der en, som vil kunne forklare mig hydrogenspekteret? MVH Gustav Gammeltoft -
Atombombe
ForumindlægHej, Jeg vil gerne skrive min SSO om hvordan atombomben blev bygget. Ved I hvor jeg kan finde oplysninger om fysikken bag atombomben? -
VIGTIGT
ForumindlægJeg har brug for hjælp til en spørgsmål vedrørende fysik, håber en eller anden har tid til at skrive over privat -
Anslag i mat/fys opgave
ForumindlægHej, jeg skriver SRP i matematik og fysik. Hvordan beregner man antallet af tegn, når en stor del af opgaven er formler/udregninger og grafer? Hvor meget tæller med, og hvad gør ikke? -
DataStudio - Enkeltlogaritmisk graf
ForumindlægSidder og skal lave en enkeltlagoritmisk vha. fysik programmet DataStudio, men kan ikke finde denne funktion. Hvordan laver jeg en enkeltlogaritmisk graf? -
Spektrallinje i emissionsspektret
Forumindlægjeg har en fysik opgave som jeg meget gerne ville have lidt hjælp til. Hvad er sammenhængen mellem foton-energi og energi-niveau? -
Atommodellen?
ForumindlægJeg har fået en spørgsmål i Fysik/Kemi som lyder på: Hvad er atommodellen og hvordan har atommodellen udviklet sig gennem historien? Hjælp tak :) -
nv-eksame
ForumindlægHej. er der nogen, som kan forklare mig, hvordan nv-eksamen kommer til at gå. de fag jeg har i nv er biologi og fysik. -
Hjælpelære
ForumindlægHeeY.. Jeg vil gerne har en hjælpelære til matematik, fysik og kemi da jeg har svært ved disse fag. Jeg går i 2.g håber der er en som vil hjælp. -
Indledende mekanik
ForumindlægHej. Jeg har en fysik opgave, som jeg ikke kan komme igennem. Jeg håber nogle kan hjælpe :-)) -
AT 2017 - Menneskets forhold til natuten?
ForumindlægHej medstuderende. Har I nogle gode forlag til enmer i faget erhversøkonomi og fysik? Det overordnede emne er menneskets forhold til natueren ved AT 2017 :) -
238Pu reaktionsskema
ForumindlægHar en fysik opgave der lyder: opstil reaktionsskemaet for henfaldet af 238-Pu Hvad delen menes der med det? Er det henfeldsskemaet eller hvad, og hvornår ved jeg om en kerne er stabil så den ikke henfalder mere? -
henfaldsloven og differentialligning
ForumindlægHej folkens. Jeg skal skrive opgave i fysik og matematik, hvor jeg skal udlede henfaldloven vha. differentialligning. Nogen der kunne skubbe mig lidt i gang? :) -
Nationaletest
ForumindlægHej allesammen, nogle der har været til nationaletest i 8 klasse, som der kan fortælle hvike emner de var oppe i . Derudover hvad med fysik kemi/Geografi :)
