Søgning på: fysik rapport radioaktivitet. Resultater: 12661 til 12680 af 22746
  • windows (svarer ikke)

    Forumindlæg
    HJÆLP!jeg har skrevet en rapport i word men da jeg skulle til at gemme den, så gik det hele i stå og oppe i hjørnet står der nu: "windows (svarer ikke)"HVAD SKAL JEG GØRE!HJÆLP!TAK PÅ FORHÅND!
  • sammenhæng mellem radonkoncentrationer

    Forumindlæg
    af en rapport fra sundhedsstyrelsen fremgår det at sammenhængen mellem husradonkoncentrationen og stueradonkoncentrationen er givet ved: log(H) =0,277 + 0,922 * log(S) Hvordan bestemmer man husradonkoncentrationen som funktion af stueradonkoncentrationen og hvordan bestemmer man hvor mange procen...
  • Eksamen i kemi B

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til mundtlig eksamen i kemi B i morgen. Jeg vil høre om der er nogen der ved om man godt må kigge ned i sin rapport, når man skal gennemgå fremgangsmåden til det forsøg man skal snakke om eller vil det trække ned?
  • opsporing af sygdomsudbrud

    Forumindlæg
    Jeg har fået et spørgsmål i min biologi rapport, som jeg ikke helt ved, hvordan jeg skal svare på. overvej og beskriv hvordan du ville opspore et rigtigt sygdomsudbrud i klassen, dvs. finde ud af hvem, der har startet sygdommen. Svar hurtigst muligt :D
  • Termometrisk titrering

    Forumindlæg
    Hej Jeg er igang med at skrive en rapport omkring termometrisk titrering. Vil høre om nogen kan hjælp mig lidt, da jeg er i tvivl om noget?? Når saltsyre og natriumhydroxid reagere med hinanden sker der en varmeudvikling - Hvorfor sker dette? Hvorledes er reaktionsskemaet?? PÅ FORHÅND TAK (:
  • Descartes

    Forumindlæg
    Der er vel ikke en venlig person som ligger inde med Descartes teori om tangens bestemmelse, og som er villig til at dele det med mig.Jeg skal skrive en omfattende rapport om personen og hans teorier. Håber at i vil hjælpe mig, det er næsten helt umuligt at finde noget på nettet.
  • Varmluftballon

    Forumindlæg
    HejJeg skal skrive en rapport om en varmluftballon, men jeg ved ikke hvad jeg skal skrive i teorien.Der står intet i vores øvelsesvejledning og jeg er blank.Er der nogen som kan give nogle tips ??Hilsen
  • Cellulose+Fehlings

    Forumindlæg
    HejsaJeg sidder lige med en rapport om carbohydrater og kan virkelig ik få det til at passe at cellulose skulle kunne reducere Fehlings som vores forsøg viste...Nogen der kan forklarer?
  • CP-1

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en rapport om Manhattan projektet hvor jeg blandt andet skal skrive om CP-1; den første eksperimentelle atomreaktor med naturligt uran og grafit som moderator...jeg håber at der er nogen der har nogen notater, info eller bare viden om det. det kunne være et stort hjælp..:)
  • Mundtlig A eksamen

    Forumindlæg
    Goddag allesammen,jeg skal op til afsætning a eksamen i morgen.Eksamen er todelt;- Caseopgave(ca 12,5 min)- Fremlæggelse af projekt(ca 12,5 min inkl spørgsmål)Jeg har nogle problemer med del 2, da man skal fremlægge noget der ikke er med i ens rapport - og så vil jeg høre om i har nogle gode idee...
  • landbrug medføre erosion... :S ??

    Forumindlæg
    Hej . sidder og skriver ng rapport og er gået lidt død i et spørgsmål, så håber der en en venlig en der vil hjælpe ( 4. Beskriv hvordan landbrug kan medføre erosion, samt hvorfor erosion kan vanskeliggøre yderligere opdyrkning.
  • Har i en kemirapport ?

    Forumindlæg
    Hejer der nogen af jer der har lavet en kemi rapport,som hedder Reaktionen mellem persulfationer og iodidioner, som kan sende den til min mail?Please jeg har brug for den jeg kan ikke finde min og jeg ska snart op til mundtlige eksamen...
  • Sæbe og hårdt vand ???

    Forumindlæg
    Hej derude Jeg har bare et spørgsmål til jer.. Er virkelig helt blank :( Hvilke eksperimenter kan man udføre om sæbe, hvor det har indflydelse på vandets hårdhed eller fjernelse af fedtpletter med sæben :s Er der nogen af jer der tilfældigvis har lavet en journal eller rapport om dette hvor sæbe ...
  • Hvorfor blander kulde og varme sig?

    Forumindlæg
    Hejsa :) Jeg har undret mig over, hvorfor kulde og varme udligner sig. Kan man forklare det på en videnskabelig måde? Jeg skal bruge det i en rapport jeg er ved at skrive (selvskabt forsøg i forbindelse med teknologiprojekt), men kan overhovedet ikke finde en forklaring. Med venlig hilsen, og på ...
  • Gabon - 20 sider opgave

    Forumindlæg
    Hej jeg er en pige i ottende klasse som skal skrive en slags rapport om Gabon. Har en nogle gode råd til hvordan jeg kan få skrevet en som ligger på tiende klasses niveu. Har i nogle gode råd?
  • Spørgsmål til DIO

    Forumindlæg
    Jeg vil lige høre om der er nogen der ved om det er tilladt at stille et spørgsmål inde i selve rapporten? Jeg skriver om kvindefrigørelse, og inde i min analyse overvejer jeg at stille et spørgsmål til mig selv, som jeg så vil besvare.. Men er det i orden, eller skal jeg bare droppe det?
  • økosystem

    Forumindlæg
    Hej.Jeg har netop fået til opgave at skrive en rapport om en sø´s økosystem, men jeg er ikke helt sikker på hvordan det foregår.. Jeg kender godt til fotosyntese og respiration, men jeg er ikke helt tryg ved, hvad der sker i et sådant system.Kan nogen hjælpe mig?Ester
  • Dansk forfatter

    Forumindlæg
    jeg skal skrive en dansk rapport om analyse af novelle, og vil gerne vide hvilken forfatter jeg kan skrive om?kravene er meget små, det skal bare være en der skriver noget som kan fortolkes og analyseres bredt, og ellers intet andet :)
  • Økonomi

    Forumindlæg
    Hej jeg skal lave en rapport i samfundsfag om mennesket og økonomi. Men jeg forstår ikke hvilke ting, jeg skal komme ind på, når der står: Redegør for den traditionelle menneskeopfattelse i økonomiske teori??Håber der er nogen, som kan give mig lidt hjælp!
  • Ideer til produkt

    Forumindlæg
    Hej ¨ jeg er i gang med at lave min oso opg, hvor jeg skriver om at jeg gerne vil være politibetjent, jeg har lavet en rapport, en folder, og powerpoint. Har i nogle ideer til et produkt jeg kan lave?