Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 12661 til 12680 af 20009
-
HF Sprog?
ForumindlægHeJ Er det obligatorisk at have tysk, fransk eller spansk på hf? Hvis det er .. får man så skriftlig karakter på B niveau, som man gør på gymnasiet? -
oversættelse
Forumindlægved du hvordan man oversætter følgende til tysk? - hun viser vennerne toget. -hundens navn er fido - vinens farve er rød -
hurtigt hjælp? (;
ForumindlægHeeey. Hvordan siger man (kom og boede) på tysk? kan virkelig ikke huske det.. ved ikke om der skal (t) på til sidst, er lidt usikker, så nogen maybe hjælpe mig?? [: -
was wollen sie von mir?
ForumindlægHej Alle. Er der en som har læst "was wollen sie von mir?" af den tyske forfatter Doris Dörrie - som kan fortælle mig kort hvad den handler om. ?? -
novelle "was wollen sie von mir"
ForumindlægEr der en som har læst "was wollen sie von mir?" (novellen) af den tyske forfatter Doris Dörrie - som kan fortælle mig hvad den handler om. ?? -
Bøjning af man
ForumindlægHvad bøjes "man" efter på tysk? Er det 3.person ental eller hvordan? f.eks. "Man sollst/soll auf der Strasse aufpassen". Er det så sollst eller soll? -
Partitiv Genitiv
ForumindlægHey folks... Har lidt problemer med brugen af partitiv genitiv i tysk. Nogen der kan hjælpe mig med en specifik regl for denne? -
kan man godt sige det her?
Forumindlæger dette grammatisk korrekt på tysk? Man sieht eine grosse Vielfalt von Bergen, die den Alpen zuhören. -
oversættelse af dansk sætning
ForumindlægHej. Hvordan lyder denne sætning på tysk? : Hvis de havde kendt hinanden fra starten, ville de ikke have haft så mange problemer.. Håber I vil hjælpe..tak -
rettelse!
ForumindlægEr der ikke please en der gider rette mit tysk i den forrige tråd der hedder rettelse med r og ikke R - så i rigtig søde :) -
En historie/årsag
ForumindlægHvad var den præcise årsag til den berømte tysk matematiker, Georg Cantor, der blev gjort til grin eller hånet - og hvorfor? -
Har I hæfte til fsa 2012 december
ForumindlægHar I ikke nok arkene til fsa 2012 december - Englesk -Dansk -tysk -Matematik Jeg beder jeg at vedhædte dette, eller sende et link til mig nedenfor -
analyse af Die drei Spinnerinnen
ForumindlægJeg skal analyser "die drei Spinnerinnen" i tysk og nogle der kan hjælpe? Bare de vigtigste pointer, moraler og temaer Mange tak på forhånd -
oversættelse af to danske sætninger
ForumindlægHey.. jeg har lidt problemer med flg. sætninger, som skal oversættes fra dansk til tysk: -Eller er han nu også det? -Kan du huske, hvad han siger om Stefanie? Håber I vil hjælpe.. tak -
Hjæææælp....
ForumindlægHejsa... Er der nogen som kan rette min tysk opgave...? Har akut brug for hjælp....... Mvh. Monika Jensen -
Ved at
ForumindlægHvordan siger man ved at på tysk? Jeg har en sætning: det kan man gøre ved at tilgive -
Eisbären
ForumindlægHej! Er der nogen der kan gvíve mig et lille resume af den tyske tekst Eisbären af forfatteren Kasnitz? Evt. noter til teksten? På forhånd tak for svar -
hvordan siger man østtyskerne?
ForumindlægHvordan siger man 'østtyskerne' på tysk?? er det, die Ostdeutschen. eller die Ostdeutsche?? den står i øvrigt ikke i dativ i min stil :-) -
Der må der være en der kan hjælpe :(((.... ?
ForumindlægHjælp til rettelse af tysk stil... :( - Det kommer ikke til at tage lang tid, det er bare en kort stil :S... Håber der en der vil være så venlige og hjælpe.. God aften til alle ;) ... -
rettelser
ForumindlægHej alle, nogen der ikke ville være super søde at rette 5 sætninger jeg har lavet på tysk, helst hurtigst muligt :-)
