Søgning på: tysk analyse. Resultater: 12701 til 12720 af 38620
  • 1 lille spm ang. SSO i historie

    Forumindlæg
    vil lige høre om nogle ved om redegørelse- og analyse delen skal fylde lige meget eller er der et bestemt sidetal?
  • Internet analysemodel ?

    Forumindlæg
    Nogle der evt. kan hjælpe med en internet analyse model ? - Skal bruges til eksamen .
  • Argumentationsanalyse, hjælp

    Forumindlæg
    Har lige et hurtigt spørgsmål. Går argumentations analyse under den hermeneutiske metode?
  • SMP model

    Forumindlæg
    Jeg er i tvivl om en SMP model bruges som interne eller eksterne analyse?
  • Muhammedkrisen under huden

    Forumindlæg
    Dokumentaren 'Muhammedkrisen under huden' Jeg skal analyser dokumentaren "Muhammed-krisen under huden", er der nogle som har lavet sådan en analyse og kan hjælpe mig??
  • køn, endelse, der die oder das?

    Forumindlæg
    hej... jeg kunne godt tænke mig at vide, hvordan man kan blive fuldstændig sikker på at ens tyske sætning er fuldstændig korrekt grammatisk. hvis jeg fx har sætning på dansk her:da jeg skal sættes sammen med en anden person, må jeg nok hellere også fortælle lidt om min fritid samt mine interesser...
  • FORTOLKNING ????

    Forumindlæg
    hvad er en fortolkning af en analyse: og p.s hvad ingår i en analyse. har om fablen ULven og fårene af Martin a. Nexø
  • plz..ret !

    Forumindlæg
    hej er der ik li nogen der vil hjælpe mig med at oversætte noget af det ?? j har oversat noget af det men har problemer med det meste(resten) .. j er osse selv i gang.. men kan nok ik klare det hele alene til tirdag, da j osse har to andre rapproter der skal afleveres...Plz hellp...:)DornröschenT...
  • Et spørgsmål

    Forumindlæg
    Die öffentlichen Schulen sind gratis.Was hältst du von dem Trend, dass die Schüler oder ihre Eltern immer öfter für z.B. Studienfahrten, Taschenrechner und Computer bezahlen müssen?Vielen DankMaria ;-)
  • gramma tips

    Forumindlæg
    hej alle sidder og laver en opg, men jeg er ikke skide god til det grammatik. tænkte på om der ikke er nogle der kan give mig nogle tips til akkusativ, dativ, genetiv. Thi det vil være herre grineren
  • DDR

    Forumindlæg
    Nogle der vil læse dette, og tjekke min grammatik, evt. give mig feedback? Jeg vil gerne klare det godt, som jeg kan. OG ENDNU BEDRE.
  • Rettelse af få sætninger

    Forumindlæg
    Hej Jeg tænkte om der var nogle der gad at kigge mine sætninger igennem for fejl? Det der står i parenteserne er ordets køn.
  • romantikken

    Forumindlæg
    skal fremlægge om romantikken og mangler romantikken i tyskland. Kan nogen skrive kort om romantikken i tyskland
  • Problemstillinger

    Forumindlæg
    Er der nogen, der har en idé om, en analyserende og diskuterende ud fra det nedstående? Ved simpelthen ikke, hvad jeg skal skrive om.??? I skal udarbejde en synopsis, hvor I opstiller og besvarer tre problemstillinger, som tager ud¬gangspunkt i teori og begreber om politik. I redegørelse...
  • SSO-regler

    Forumindlæg
    ALTSÅ!!!glemte lige nummer 3:der står i min problemformulering at jeg skal give en analyse og fortolkning af min bog. inkluderer det et resume?kan altid spørge min lærer men det er ti gange nemmere at spørge her.
  • Metode

    Forumindlæg
    Hvilken samfundsvidenskabelig metode kan man sige jeg har gjort brug af, hvis jeg har i første omgang har analyseret en Facebook-side, og derved har benyttet mig af kommunikationsanalyse i dansk, men hvor så efter, på baggrund af Eric Goffmans teori, har videreanalyseret siden?
  • Fuglene - Christian Kampmann

    Forumindlæg
    Jeg sidder og læser Christian Kampmanns novelle Fuglene. Jeg har dog lidt problemer med at finde det egentlige budskab i teksten, og det gør jo hele analysen lidt svær at lave. Nogen der har læst den, og måske kan lede mig ind på hvad budskabet kan være? På forhånd tak! :-)
  • Hvordan kan man blive bedre?

    Forumindlæg
    Hej...Jeg kunne godt tænke mig nogle gode råd til hvad jheg skalgøre for at blive bedre til Tysk?Er der nogle hjemmesider hvor man kan løse grammatiske (tyske selvfølgelig) opgaver hvor man kan få resultatet med det samme?Freud
  • Virkelig stort problem

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg er lige blevet Hf student og det er gået rigtig dårligt til eksamen og jeg ved ikke helt hvorfor det er gået som det er.. I årskarakter ligger jeg omkring 10 ved næsten alle fag, jeg har arbejdet hårdt og afleveret mange opgaver til tiden og har prøvet alt mit bedste men selvom jeg har...
  • stil

    Forumindlæg
    jeg har skrevet en kort tysk stil.er der nogle der vil kigge den igennem for fejl?