Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 12721 til 12740 af 95433
-
Bølgeligning
ForumindlægHej For hvilke bølger gælder bølgeligningen ikke? -
Lineærfunktion - Eksamen
Forumindlæg• Gør rede for, at regneforskriften for en lineær funktion er på formen y = a * x + b ^Hvordan gør man lige det ??? -
Psykologi
ForumindlægHvordan kan det egentlig være, at valgfag som erhvervsøkonomi har sit eget faneblad, mens psykologi ikke har? Jeg stemmer for, at oprette psykologi som en uafhængig menu. -
Forstår ikke denne opgave
ForumindlægHej allesammen, jeg sidder med en opgave, som jeg ikke helt forstår. Reducer brøken (x^2+4*x+4)*(x-2)^2/(x^2-4) Tak på forhånd -
Opgavesæt
ForumindlægGodaften, Jeg er en 1.g'er, som skal til skr. matematik årsprøve her på fredag. For at forberede mig vil jeg sidde og løse nogle opgaver, som om jeg var til prøven. Altså 1 time uden hjælpemidler og 3 timer med. Men jeg mangler et opgavesæt til dette, så jeg tænkte på om der var nogen der... -
halveringstid og tykkelse
Forumindlægkan man godt blande de to sammen, altså bruge teorien for halveringstid til halveringstykkelse? -
eksamener
ForumindlægJeg har hørt at man mindst skal have haft tre eksamenr inden tredje g (STX). Kan nogen af- eller bekræfte dette evt. med link til hjemmeside?? -
HJÆLP! Delemne, demokratiformer
ForumindlægHej, er der nogle af jer,som har nogle ide'er til delemne i samfundsfag, hvor overemnet er demokratiformer -
Psykologi på universitet, til psykologistuderende
ForumindlægNogle som læser psykologi, enten som sidefag eller hovedfag, som kan fortælle lidt nærmere om hvad I har beskæftiget jer med inden for social-og personlighedspsykologi, arbejds-og organisationspsykologi, kognitionspsykologi, udviklingspsykologi og pædagogisk psykologi. Hvilke emner har I været om... -
Eksponentiel udvikling
ForumindlægHej. Jeg skal aflevere en redegørelse om eksponentiel vækst, og i denne redegørelse skal jeg besvare følgende spørgsmål: En eksponentiel udvikling på formen(formlen?) f(x) = a^x skærer i to punkter, som du uden at tegne den kan bestemme. Hvilke? Jeg har brug for et svar, samt en begrundelse fo... -
Dumper man hvis man ikke består de skriftlige eksamener?
ForumindlægHej Jeg har hørt at hvis ens gennemsnit af de skriftlige eksamener ikke er bestået, så bliver man heller ikke student? Er der nogen som ved om det er korrekt? Håber i kan hjælpe mig! -
Hvilke organeller i den eukaryote celle har også membraner?
ForumindlægHvilke organeller i den eukaryote celle har også membraner? Mange tak på forhånd! -
Læse op til eksame..
ForumindlægHeeey alle.. Vil lige høre, hvor mange dage bruger i på at læse på til en mundtlig eksame? Venter til mine skriftlig eksamer er overstået.. er det nu klogt? har min sidste skriftlig eksame den 9 juni, og skal op til den første mundtlig den 14.. vil gerne høre jeres mening.. vil helst ikke have, ... -
forkortelser
ForumindlægHej hva betyder ap. det er et fag på gymnasiet, men ved ikke, hva det står for, er der nogen der kan forklare mig, hva det står for? Mange tak på forhånd. -
Tegne et gen?
ForumindlægJeg har fået til opgave at skitsere et gen ? Men er et gen ikke en sekvens i DNA som koder for et protein ? Hvordan skal jeg "tegne" det ?! Har jeg misforstet opgaven ? Nogle forslag på hvordan man tagenr et gen ? -
Lære Engelsk
ForumindlægDer er ved at være næsten 10 år siden jeg sidst har brugt engelsk, så vil gerne lære det igen hurtigst muligt. Nogen der kan anbefale gode engelsk kurser, evt. privat undervisning. har fundet noget der hedder "Berlitz sprogskole". Nogen som ved, hvor godt det er, for det koster hele 7.0... -
Lommeregner?
ForumindlægHejsa. Hvilken lommeregner bruger man når man skal på hhx? Jeg går i 10. klasse nu - men da jeg mangler en lommeregner, og jeg skal videre næste år, kan jeg ligeså godt købe den nu. -
Hjælp! Dumpet matematik
ForumindlægHej! Jeg slutter 2.g lige om lidt og jeg ved at jeg ender med 00 både skriftligt og mundligt, da min lærer kun tager det ud fra vores prøver, og ikke alle de afleveringer jeg laver. Mit spørgsmål er så hvordan jeg kan komme ind på uddannelse som har et adgangskrav på at man skal have bestået mate... -
fordøjelseskanalen
ForumindlægHar brug for lidt hjælp til dette. Knus - Forklar hvordan føden nedbrydes i fordøjelseskanalen. -
RET STiL på 86 ord(DET HASTER!)
Forumindlæghej håber i vil hjælpe mig med at rette en stil på 86 ord, det haster virkelig meget, da den skal afleveres inden kl 12 i aften.. tusind tak på forhånd
