Søgning på: fysik rapport radioaktivitet. Resultater: 12721 til 12740 af 22746
-
Koncentreret og fortyndet syre - HJÆLP! :D
ForumindlægJeg skal aflevere en rapport om syre og baser... Og der skal jeg komme ind under koncentreret og fortydet syre... Men jeg ved ikke hvordan man skal forklarer hvad det er.. Så jeg håber i kan hjælpe mig!? ;D - Og helt på et niveau der er let at forstå :D -
gaslov
ForumindlægHej er der en der vil være sød at hjælpe mig med noget gas lov. Jeg sidder og er ved at skrive rapport om gasser, men ved ikke hvad den lov jeg skal skive om hedder. De data der er ubekendte eller som vi ændre i vores forsøg er temperaturen og volumen. -
Koncentreret og fortyndet syre - HJÆLP! :D
ForumindlægJeg skal aflevere en rapport om syre og baser... Og der skal jeg komme ind under koncentreret og fortydet syre... Men jeg ved ikke hvordan man skal forklarer hvad det er.. Så jeg håber i kan hjælpe mig!? ;D - Og helt på et niveau der er let at forstå :D -
HJÆLP! Hvordan skriver man en problemanalyse til HTX mat B skriftig eksamen ??
ForumindlægHej .. Jeg sidder her og skal til at sætte min rapport sammen , men ved ikke hvordan jeg skal skrive min problemanalyse til opgaven .. Hvad skal sådan en indeholde ? Så hvis I kunne give nogle ideer til hvad der skal stå i sådan en , så ville det være dejligt :) .. Det er til HTX eksamen B .. Sk... -
Et par spørgsmål
ForumindlægHej!Sidder og laver en rapport og er støt på en række spørgsmål.1) Hvad er den kemiske betegnelse for fosforsyre ?2)Hvad er Na2S2O3 ?3)Hvad er MnCl2-reagens og I-reagens ?4)Ohvad betyder det når der står; stivelse 1 % ?Håber nogen vil hjælpe. -
Meget hurtigt og lidt dumt spørgsmål
ForumindlægHej..Jeg sidder her og skriver rapport og er stødt på et lille problem..Hvis noget i teorien skulle være blevet 0 men i stedet er blevet 0,24, hvor stor er afvigelsen så?2,4%, 24% eller er jeg helt galt på den? -
Bestemmelse af lys intensitetens variation
ForumindlægBestemmelse af lys intensitetens variation. jeg skal lave en rapport over et forsøg hvor vi har brugt en lysintensitets-måler, og således har målt på forskellige objekter, såsom en gammel pc-skærm, en ny pc-skærm og dagslys. HJeeelp!! -
Ostefremstilling og rennilases enzymaktivitet
ForumindlægHey jeg har problemer med en rapport og håber i kan hjælpe mig. Jeg er ikke særlig god inden for kemi, så håber i kan være til hjælp. Tak på forhånd! Mit problem er spørgsmålene i diskotionen, hvordan jeg skal formuler mig, og hvordan jeg får det mest basige ind. mvh Mig :-) -
Teknologi B - eksamen
ForumindlægHej.. Jeg skal snart op til Teknologi B eksamen.. Men hvad vil være relevant at medtage i en fremlæggelse.. (på PowerPoint'en) Altså rapporten er jo temmelig omfattende, så man kan ikke nå rundt omkring alle aspekter, men hvad kan være godt at vælge ud!? -
afstemning af redox
ForumindlægHej.Jeg er igang med en kemi rapport og løb ind i et problem med en afstemning.MnO4- (aq) + C2O4-- (aq) ---) Mn++ (aq) + CO2 (g) (sur opl)Er der nogle der kan hjælpe mig?På forhånd tak.Hilsen Lone -
Gel..
ForumindlægHej.Jeg skal skrive en rapport til på tirsdag om gel-elektroforese. Jeg kan ikke komme igang, så jeg håbede på, om der var nogle herinde som kan fortælle mig lidt om sagen?På forhånd tak, Jakob Bruno Jansen. -
De fossile brændstoffer - hjemmesider?
ForumindlægJeg sidder med min veninde, og laver samfundsfag rapport om 3 enigeforme, og lige nu skriver vi om de fossile brændstoffer. Kender i nogle gode hjemmesider, hvor vi f.eks kan læde om forsyningssikkerhed ved de fossile brændstoffer? -
Annuitetslån Forholdet mellem rente og ydelse
ForumindlægHej! Jeg skal i en rapport forklare følgende: Gør rede for sammenhængen mellem rente og ydelse i annuitetsformlen for lån. Hvad sker der med ydelsen hvis renten stiger, Hvad sker der med ydelsen hvis renten falder? Nogen bud på hvordan jeg griber det an? -
Lampe-eksperimentet
ForumindlægHej Er der nogen af jer der evt har en rapport om et forsøg i naturgeografi der handler om varmekapaciteten for grus - lampe-eksperimentet. Man skulle blandt andet veje to sorte dåser, hvor der blev anbragt sand/grus i den ene dåse og vand i den anden.. ? Det ville være en stor hjælp som inspi... -
Eksamen - fremlæggelse
ForumindlægJeg skal op i teknologi her d. 12 og ville hører om der var nogle nogle der havde erfaringer eller viden om hvad der er vigtigt at have med til teknologi eksamen.. Jeg ved man skal tage udgangspunkt i rapporten, men hvor dybt skal man gå? og er der andet som man skal huske? -
Hvordan kan man kontrollere, om den fundne løsning er den rette?
ForumindlægJeg er igang med en matematik rapport og er stødt ind i et lille problem... Skal svare på dette spørgsmål og er helt blank Hvordan kan man kontrollere, om den fundne løsning er den rette? Og et enkelt spørgsmål mere: Har alle ligninger en løsning? Kan du evt. finde et eksempel på en... -
globale kulstofkredsløb
ForumindlægJeg skal aflevære rapport om fotosyntese og respiration og har fået et spørgsmål stillet "Hvorfor er respiration og fotosyntese vigtigt for det globale kulstofskredsløb" og kan ikke finde noget info til det. nogen som kan hjælpe? -
solcelle
ForumindlægHey! Har lavet en rapport om solceller. Forsøget foregik på HCØ, hvor vi skulle fremstille solcellen efter følgende vejledning:http://www.matnatverdensklasse.dk/uv-mat/nano/solcelle1.pdfEr der nogen der ved hvorfor man skal bruge eddikesyrer? -
Puffere
ForumindlægHaii :) Tænkte om der var nogen der ved om en puffer altid er en ligevægt? Er blevet i tvivl fordi min lærer har givet 12 for en rapport uden så nu er jeg lidt forvirret. Håber i kan hjælpe. God weekend Sarah -
Program til konstruktion af illustrative grafer
ForumindlægDa jeg er ved at lave en rapport om økonomisk vækst, er jeg interesseret i et program, hvor det - relavtivt simpelt - kan lade sig gøre, at tegne egne illustrative grafer, som f.eks. en udbud/efterspørgselskurve.På forhånd tak for hjælpen.- Kronborg
