Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 12801 til 12820 af 45451
-
SSO Emne
ForumindlægJa jeg har så valgt engelsk som fag. Emnet sidder jeg stadig og tænker lidt over.Jeg kunne skrive om Storbrittanien efter WW2. Noget med imperiets opløsning eller dets "forfald" til en andenrangs magt.Hvad synes i om emnet? Hvad kunne jeg evt. komme ind på?Er ikke selv den store histori... -
AT-krise. metoder og teorier.
ForumindlægJeg sidder i fuld gang og forbereder mig til AT-eksamen på fredag og er nu gået i stå ved noget af det vigtigste nemlig teorier og metoder - som alle andre. Så efter lang tids søgen på nettet har jeg nu søgt herind i håb om at nogle af jer kan hjælpe mig. Jeg har skrevet i biologi og dansk og mi... -
Hjææælp- AT
ForumindlægHej alle sammen. har virkelig brug for hjælp da jeg skal begynde på min 2.g synopsis nu på onsdag. Er lidt i tvivl. Emnet er jo Fremtiden visioner og forudsigelser. jeg har disse fag at vælge imellem Engelsk, Samfundsfag, Fysik, NG, Matematik Tænker mest at skrive i samfundsfag og engelsk og så m... -
HJÆLP
ForumindlægHejsa. Mit emne er immigration og integration og skriver i dansk og samf. Jeg har siddet længe og kan simpelthen ikke komme på samfundsfags begræsninger i forhold til mit emne.. HJÆLP? -
Forskel på kommunisme og socialisme
Forumindlæghej jeg tænkte på om nogen kunne forklare forskellen på socialisme og kommunisme? -
Ordbøger
ForumindlægFindes der ikke nogen programmer som man kan bruge som ordbøger..Kunne nemlig godt bruge engelsk-dansk og dansk-engelse -
Youth Outline
ForumindlægJeg skal lave en outline på engelsk om youth pls kom med eksempler Tak -
Ordbog
ForumindlægHejsa.Nogen som kender en IT-ordbog på nettet, gratis, som kan oversætte små sætninger, fra engelsk til tysk eller dansk til tysk? -
Gennembrud i 1850-1914
ForumindlægNogen der ved hvilke gennembrud der skete i dette tidsrum: 1850-1914. Jeg skal inddrage biologi og engelsk i mit AT-projekt. -
Til alle mine gamle elever
ForumindlægTil alle mine gamle (og nye) privatelever. I de sidste 2 - 3 år har jeg haft en del privatelever via mail (omkring et halvt hundrede stykker i alt) hvoraf mange herinde fra, også nogle, der i dag læser på en videregående uddannelse. Det har jeg ikke krævet betaling for. Da der imidlertid har vist... -
Irak krigen (2003)
ForumindlægGoddag Sagen er den, at jeg har valgt at skrive om Irak krigen i den kommende AT (3g) eksamen. Jeg har valgt at skrive i fagene Samfundsfag (A) og Engelsk (A. og at temaet er "Rejse". Problemet er så, at jeg har svært ved at skrive en problemformulering, hvor man inddrager både den samf... -
Emne/fag
ForumindlægHej. AT emnet i år er "Det gode liv" og jeg er fast besluttet på at analysere en film, hvilket jeg har haft god succes med i tidligere forløb. En film der slog mig var American Beauty, men hvilke fag kunne kombineres der?? Evt andre interessante foreslag til en fed AT opgave i... -
Regnearkfunktioner
ForumindlægHejsa. Jeg sidder med min IT case om DT Group, men er fanget lidt i denne opgave. Find mindst 3 forskellige regnearksfunktioner, der kan bruges til analyse af store talmængder. Du skal forklare funktionerne og vise, hvordan de anvendes. Håber nogle kan hjælpe mig lidt i gang. -
Hjælp SRP research! Sociale mediers betydning for virksomheders markedsføring.
ForumindlægHej, jeg skal i mit SRP på HHX skrive om "Sociale mediers betydning for virksomheders markedsføring." i fagene Afsætning/Engelsk. Jeg har fået stilt et spørgsmål i problemformuleringen, hvor jeg skal finde to selvvalgte amerikanske virksomheder og analysere deres kommunikationsstra... -
dead man walking
ForumindlægHej folkens. Jeg har valgt at skrive om dødsstraf i SRP, hvor jeg har valgt at læse Dead man Walking. Mit problem er bare, at jeg ikke har nogen ideer om hvad jeg vil analysere i bogen, altså hvad mit fokuspunkt skal være?? Desuden mangler jeg sekundært litteratur.?? Kunne se at der allerede var ... -
Sætningssyntaks
ForumindlægJeg har lidt problemer med at analysere sætningen: I bogen stod:'kvælerslangen sluger sit bytte helt uden at tygge det, bagefter kan den slet ikke røre sig, men ligger i dvale i et halvt år' på forhånd tak:) -
HJÆLP NUUUUUUUUUUU, DET HASTER
ForumindlægJEG SKLA PERSPEKTIVERE TEKSETEN: De evige tre MED: den sidste gæst. MEN JEG VED IKKE HVAD JEG KAN SIGE OM DEM ER DER NOGEN DER KAN JÆLPE MIG. JEG HAR LAVET EN ANALYSE AF De evige tre, JEG LIGGER DEN I ET WORDDOKUMENT HER. -
The champion maker
ForumindlægHej, Jeg skal snart til at skrive SRP og ville høre om der er nogen der har lavet en analyse af romanen The Champion maker af Kevin Joseph. Ville virkelig hjælpe med noget inspiration. m.v.h Henriette :) -
Hjælp til fortolkning!?
Forumindlæghvordan laver man en fortolkning af en tekst?? -
Hjælp til SRP om study drugs i USA!
ForumindlægHej allesammen, Jeg skal snart skrive SRP i kemi A og engelsk A om study drugs i USA (kan også kaldes performance enhancing drugs, kært barn har mange navne). Jeg vil gerne fokusere på brugen af study drugs blandt studerende i USA dvs. elever der går på high school/college/university etc. I kemi ...
