Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 12841 til 12860 af 60468
-
"Process og Levned"-eksamen
ForumindlægHej, jeg sidder fast. jeg skal til eksamen nu her i process & levned. Et teknikfag. Og jeg har ingen anelse om hvad jeg skal lave. Vi kan lave stort set det vi vil, inden for bioteknik, livstilsprodukter, og kosttilskud. Det eneste krav er at det er et emne der dækker 130 timers eksamens forløb. ... -
Historie til mundtlig eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal op til mundtlig eksamen til sommer i dansk, og jeg har et problem med at finde en historie som jeg skal bruge til eksamen Jeg har trukket spørgsmålet: "Hvilken rolle spiller arv og miljø". Jeg skal finde en historie (det kan være noveller, eventyr, lyrik....). Historien sk... -
Kemi B eksamen HTX
ForumindlægHej alle, Jeg går i 2.g på HTX og har trukket mundtlig kemi B til eksamen. Min lærer har ikke rigtig forklaret, hvordan eksamen kommer til at foregå. Vi har fået uddelt spørgsmålene, og jeg ved at vi trækker et af dem og får et bilag til, hvorefter vi har forberedelsestid, før vi skal op og præs... -
Hjælp til Lineær Algebra Eksamen
ForumindlægHej jeg er igang med at læse op til lineær algebra eksamen, og har lidt svært ved at løse de 2 vedhæftede opgaver. Hvis der er en sød sjæl der kunne være venlig at forklare mig hvordan de laves kunne der være nice :) -
klage over mundtlig eksamen
ForumindlægHvordan klager man over en mundtlig eksamen?eller måske snarer over undervisningen!Man opdager jo først hvor dårlig undervisningen har været, når man bliver målt på sin viden...er der mulighed for at klage over dette?og hvordan er den reelle mulighed for at få noget ud af det? -
dansk og historie eksamen
ForumindlægHej alle!Jeg frygter virkelig dansk og historie mundtlig eksamen, dels fordi de ikke er mine yndlingsfag og fordi jeg har ingen anelse om hvordan forløbet er.....Er der nogle vise hoveder derude som har været igennem det og kunne dele ud af jeres viden?Mange tak!!!! -
Hvordan foregår en mundtlig fysik eksamen?
ForumindlægHej. :) Jeg skal op og trække fysik næste mandag, hvor jeg har 24 timers forberedelse. :) Men, hvordan foregår en mundtlig fysik eksamen? Og er der nogle der kan hjælpe med nogle noter fra bogen "Fysik C bogen"? -
Spansk mundtlig eksame
Forumindlæghola chicos y chicas, jeg skal snart op i spansk muntlig, og kunne godt tænke mig at høre fra jer der har været oppe i det, og jer der skal.. har i fx tips til hvordan man kan forberede sig inden selve eksamen.. -
Samfundsfag eksamen velfærdsstaten
ForumindlægHej jeg har netop lige trukket min 24 timers eksamen. jeg trak velfærdsstaten under forandring. jeg ved ikke hvordan jeg skal gribe det an, er der ikke nogle af jer søde mennesker derude der har nogle idéer? -
HJÆÆLP!!!! Mundlig tysk eksamen.....
ForumindlægOm en måneds tid skal jeg op til eksamen, og vi er derfor gået i gang med at lave dispositioner til de forskellige fag. I mundtlig tysk har vi fået tildelt disse fire overemner som vi selv skal vælge et af, og vælge et underemne. 1. Großstädte und Reisen 2. Sport und Freizeit 3. Unterwegs in Deu... -
Spansk A skriftlig eksamen
ForumindlægHej! Jeg var oppe i skriftlig spansk i dag, og trods jeg normalt får karakterer i den højere ende i skalaen, er jeg lidt nysgerrig til hvilken karakter min besvarelse ligger på. Er der nogen, som kan tjekke den igennem? :-) -
dansk eksamen 2004
ForumindlægHej vil høre om der er nogle der ved nogen af titlerne på de tekster man kunne få til studentereksamen 2004. -
Fysik eksamen i morgen
ForumindlægJeg har lidt problemer med mit forsøg, lyset fart i vand. Jeg forstår godt formlen, men det om lyset i vandet er en forskel. Det kan jeg ikke forstå. formlen hedder f= c/lambda=v1/lambda1. Hvis jeg kunne få lidt hjælp, ville det være fantastidk :) -
DISPOSITION ENGELSK MARTIN L. KING
ForumindlægHej Jeg skal lave engelsk disposition til folkeskolens afgangsprøve. Jeg har valgt at arbejde med Martin Luther King under overemnet "60'ies" Jeg ville høre om, nogen havde nogle gode fif og kilder som jeg kunne bruge?? :-) På forhånd TAK -
engelsk outline om "social media"
Forumindlæghej allesammen. jeg er ikke den bedste til engelsk og ville derfor spørge jer om i havde nogle foreslag til hvad jeg kunne skrive i en outline omkring de sociale medier. jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal snakke om og hvad der er vigtigt og havd der bliver kedeligt at høre på. hvsi i kunne hjælpe ... -
Engelsk disposition om facebook og lign. afhængighed
ForumindlægJeg skal snart til afgangsprøve (9. klasse) i engelsk og skal derfor lave en tilhørende disposition. Mit overemne er: young people Mit underemne er: the social network, an obsession? (noget i den retning) Jeg mangler bare lidt idéer til hvad min disposition eksempelvis kunne indeholde, eller side... -
Studievalg HÆLP
ForumindlægJeg er næsten lige startet på stx, og jeg har valgt IB (hvilket er en international linje) hvor alt forgår på engelsk.. Problemet er bare det, at eksamen på IB er kun skrevne eksamner, det er så ikke et problem.. Problemet er at det forgår i hånden, man må ikke have nogen form for hjælpe midler... -
VUC og 7 skala
ForumindlægHej derude! Jeg stødte tilfældigvis inde på denne her side http://www.vucroskilde.dk/index.php?id=703 Kan det passe at den karaktere man får (7 skala) den skal ganges med det tal der står uden "Karakteren tæller (vægt): gang med" Eller er det noget jeg har misforstået? Fx får jeg 4... -
Beviser til mdl. eksamen!
ForumindlægSkal op på mandag i mundtlig mat B (sidste eksamen i 2.G - yehaa!)... Jeg er ok til matematik og har en gennerel god forståelse samt matematisk tankegang, dvs. hvis jeg får stillet en opgave, kan jeg hurtigt danne et overblik over hvilke metoder, regler og formler jeg skal anvende. Desværre er je... -
Hjælp! SRP engelsk og fransk
ForumindlægHej alle. Jeg skal til at skrive min SRP og jeg skriver i engelsk og fransk om kvidnernes kamp for stemmeretten. Jeg skal analysere Emmeline Pankhursts tale freedom or death og nogle franske noveller. Er der nogle der har en analyse af talen? er ret meget på bar bund... tænker også om der ...
