Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 12861 til 12880 af 36004
-
Flowdiagram over forsøgsgangen?
ForumindlægVi har, i biologi, lavet et forsøg om enzymet bromelin i ananas og dens evne til at nedbryde gelatine. I forbindelse med det skal vi lave en rapport, hvor et af spørgsmålene lyder: "Derudover skal der være tegnet et flowdiagram over forsøgsgangen. " Jeg forstår ikke helt spørgsmålet. ... -
Hjælp!!
ForumindlægHej, er der nogen der kan forklarer mig hvad der dette spørgsmål betyder: Redegør for forskellige teorier vedr. integration. Hvilke teorier er det?? mange tak -
kategorisering af alkohol med flere OH-grupper
ForumindlægHej!! Har et lille spørgsmål Kan en alkohol med flere OH-grupper (hydroxylgrupper) kategoriseres som primær, sekundær eller tertiær??? -
tværfaglig kost og sundhed
ForumindlægJeg skal skrive tværfaglig opgave i kemi, biologi og geografi, om kost og sundhed. I kemi og biologi delen skriver jeg om proteiner, kulhydrater og fedt og nedbrygningen der af, energi til kroppen og lidt om motion. Jeg kan ikke få noget geografi ind i opgaven, og vil høre om der er nogen der har... -
stykkevis lineære funktioner
ForumindlægHej - håber en kan hjælpe med forklaring og udregning for er helt lost... Se vedhæftet fil tak -
Sociale arv
ForumindlægHej. Er der nogen som har mulighed for at hjælpe mig med denne opgave? Diskutér om staten skal gøre mere for at reducere forskellene og bryde den sociale arv og hvad der i så fald skal gøres. Tak på forhånd:-) -
kontinuitet
Forumindlægforstår ikke hvordan denne graf skal skitseres når der står at f ikke er differentiabel i de angivne x-værdier. opgaven er vedhæftet -
Funktioner og differentialregning. HJÆLP!
ForumindlægNogen der kan hjælpe med dette sprøgsmålet? Udled ved hjælp af metoden hvor en sekant går mod en tangent differentialkvotienten for den lineære funktion f(x)=ax+b Forstår ikke hvad der menes med sekant, tangent og differentialkvotienten i dette spørgsmål -
Hvad betyder dette?
ForumindlægHar du en videregående uddannelse, hvor optagelse kræver HF eller studentereksamen, kan du deltage, hvis du ikke har brugt denne uddannelse de sidste 5 år??? Dvs. hvis jeg har fået mig en bachelor i ha almen, hvad så? kan man ikke deltage? -
Hvordan aflæser jeg denne, hvad viser den? Konkret nogle som
ForumindlægKan hjælpe mig nogle bud -
Hjælp til enhed..
ForumindlægHej alle, Jeg ved at formlen for at bestemme den specifikke ladning for en elektron er følgende (se vedhæftede fil), hvori jeg også ved at c er lig en konstant. Men hvad bliver enheden på denne konstant? Kan nogen hjælpe? -
Hvad er forskellen på diktatur og enevælde?
ForumindlægHvad er forskellen på diktatur og enevælde? -
Rumfang vha integralregning
ForumindlægHvordan beregner man Rumfanget ved hjælp af integralregning?? Hvad skal jeg kende til før jeg kan beregne det? -
tabu og janteloven debatindlæg hjælp
ForumindlægJeg skal skrive et debatindlæg om et tabu emne, hvor janteloven bliver debatteret. Jeg har valgt emnet selvskade, i den sammenhæng at janteloven minder om tankerne som folk der gør selvskade har. Indtil videre har jeg ikke andre eksempler, nogen der kan hjælpe? -
Integration by partial fractions
ForumindlægNogen der ved, hvad dette oversat til dansk betyder? -
Hjælp mig..
ForumindlægHej Alle sammen Hvordan omregner man fra Areal til Kvadratkilometer? -
Det periodiske system
ForumindlægHej Har en fysik aflevering for om det periodiske system. Jeg skal skrive om hvem der fik ideen til det, hvordan det er opbygget og om hvordan man fandt frem til at stille det op på den måde. Har læst på wikipedia, men har kun nok oplysninger til 2 sider. Skal have mindst 4 sider, er der nogle de... -
TANGENT
ForumindlægNogen der mon kan fortæller mig, hvad jeg bør komme ind på, omkring tangent i forbindelse med differentialregning..?? Jeg er klar over at differentialkvotienten er tangentens hældning i et punkt, men ja? -
Bio C eksamen
ForumindlægHej :) Skal op til eksamen i bio C her på tirsdag, og ved at man skal "inddrage rapporter og lignende". Men jeg forstår slet ikke hvordan? Nogen der har været oppe og kan hjælpe? Hilsen Anne M -
Co2 restprodukt.
ForumindlægHej :) Jeg skal opstille en afbrænding hvor der så ender med at være noget Co2.. f.eks. afbrænding af olie. men kan ikke helt finde ud af det, er der nogen der kan hjælpe mig?
