Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 12881 til 12900 af 132250
-
Ønsker rettelse af en engelsk essay + oversættelse???
ForumindlægHmm, da jeg næsten synes at lægge en helt engelsk essay herind er lidt for meget, så ville det være dejligt hvis i bare skrev jeres email-adresse, så jeg i stedet ku sende den til jer. Det er mest ordstillingen som jeg er rigtig skod til!!Men jeg lægger selve oversættelsen herind. Starter lige me... -
Matematik B kursus Nykøbing Mors
ForumindlægJeg har lige afsluttet min HHX og holder nu sabbatår, og jeg har de fag, jeg skal bruge til at læse videre på mit næste studie (medialogi i Aalborg), men jeg følger mig ikke sikker i matematik B og bestod kun med et gennemsnit på 4, selvom der på studiet er stort fokus på matematik, hvor kravet e... -
Engelsk stil om Henry VIII
ForumindlægHejsa, det er sådan at vi skal skrive en engelsk stil om Henry VIII, og jeg har skrevet den, men ville gerne have at nogle tog et kig på den inden jeg aflevere den, så ville lige spørge om der er nogle herinde der vil kigge på den? Henry VIII was born on 28 June 1491 and he died 28 January 1547... -
Mat C: (a+b)(c+d) - (a-b)(c-d)
Forumindlæg(a+b)(c+d) - (a-b)(c-d) Den skal reduceres, og jeg VED at regnestykket giver 2ad+2bc Dog forstår jeg simpelthen ikke hvordan den skal løses, eller hvordan man skal gå igang. Jeg har set at der er et andet indlæg med denne ligning. og der skrives der dette: (a+b)(c+d) - (a-b)(c-d... -
Engelsk emne-vigtigt
ForumindlægJeg skal forberede et emne til dispostion: de emne vi har gennemgået er : amish, aboriginees, S.A(the civil righs movement), Australia Jeg vil ikke vælge fx. amish og fortælle generalt om hvad og hvem de er, men jeg vil vælge et under emne, fx. emnet the civil rights movement, vil jeg skrive om... -
Hjælp til grammatiske fejl i engelsk! HASTER !
ForumindlægNogen der hurtig kan give en forklaring på fejlen ud fra hver af de to sætninger? 1. I'm sorry to say this, but I cannot take his accusations serious. 2. Neither of the to arrogant boy spoke very fluently English. -
EKSAMEN DANSK -TIRSDAG
ForumindlægHej, det fordi jeg har trukket "Frida Kahlo" og jeg valgte billedet "What the water gave me" og ehm ... jeg sidder lidt fast ved et af mine punkter i min synopsis "budskab" -Jeg ved ikke helt hvad budskabet er med maleriet, hvis det er i kunne hjælpe mig lidt - vill... -
Hjææælp!!! tysk eksamen
ForumindlægHej alle (: Jeg har nu siddet med teksten "Ich bin ein Chamäleon" i nogle timer efterhånden. Jeg er stadig ikke faldet helt i hak med teksten. Er der nogen der vil give mig et forslag til hvordan man griber det an og kommer i gang med teksten? Er der nogen som evt. har været oppe i teks... -
Mundtlig eksamen imorgen!
ForumindlægHejsa - jeg har trukket emnet: La vida tradicional y la vida juvenil.. teksten hedder: Esperando tiempos mejores.. Jeg vil gerne høre om der er nogle der har trukket det samme som mig, som ville kunne hjælpe mig lidt.. Jeg er i den situation at jeg ikke er god til spansk, så hvis der er nogle der... -
Skriftlig eksamen i spansk
ForumindlægNogen der vil rette min eksamensopgave igennem, så jeg kan se hvordan det nogenlunde er gået? -
Samf A eksamen
ForumindlægJeg skal op i samf i morgen og har 24 timers forberedelse. Er der nogen der kan fotælle hvordan det forgår, hvad der er godt at gøre osv? Og hvad er det egentlig man får udleveret når man trækker? -
Ehverscase Eksamen om JBS, Hjælp tak !
ForumindlægHej alle. Held og lykke til jeres eksamner nu her! Jeg skal op i erhverscase imorgen.. Har problemet at JBS ikke er nok kendt internationalt, hvor jeg så har en reklamekampagne, hvor jeg så skal udregne reklamenulpunktsberegning... Er der nogen der vil hjælpe mig med kalkulationen for at finde... -
Statitisk, mundtlig eksamen
Forumindlægkarakter -3 00 02 4 7 10 12 summeret frek. 0,005 0,32 0,395 0,55 0,72 0,90 1 Bestem kvartilsæt af andel af eleverne der dumpede ( Her skal jeg vel bare lave en sumkurve, og aflæse... -
Hjælp til eksamen, det tager ikke lang tid :)
ForumindlægHejsa, Jeg skal, for første gang i mit liv, op i mundtlig matematik på 10. klassesniveau. Jeg har lavet en powerpoint, hvor vi skal prøve og lave et spil og så udgive det. Regne på diverse ting osv. Den er ikke særlig lang, så jeg ville virkelig værdsætte, hvis en gad og tjekke den igennem. De... -
Hjælp - Fysik/kemi eksamen
ForumindlægHejsa Er der nogen derude, som ligger inde med et super godt forsøg (eller flere), der omhandler elektrongas? Eller i det hele taget bare om metaller, frem for blot de tilhørende opgaver hos Prisma serien? -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej derude. Jeg overvejer at selektere novellen "Alt er tilladt" af Anders Bodelsen, i forhold til fordybelsesområde. Dog, jeg ved ikke, hvilket prøveoplæg, som er godt. Dette kan være kortfilm, noveller, digte, og mere. Jeg skal have lavet min outline straks, og derfor håber jeg, at ... -
Eksamens produktion ide?
ForumindlægHej folkens, nogle som har interresant ide til en eksamensproduktion? Har ingen anelse, om hvad det kunne være. Nogle som kunne give mig et godt bud, takker :) -
Eksamen “det står i avisen”
ForumindlægH -
BÆREDYGTIGHED OG BIOKAPACITET! EKSAMEN
ForumindlægHej Et af mine eksamensspørgsmål lyder således: Jordens recoursser er begrænsede; hvordan kan enkelte lands biokapacitet og bæredygtighed beskrives og evt. ændres? Har prøvet at søge kan ikke finde noget, håber at i kan hjælpe! og i må meget gerne sende mig nogle links om det. -
Biologi eksamen A
ForumindlægJeg ville høre, hvor meget er det præcist man skal kunne til mundtlig biologi på højt niveau. Jeg mener, skal jeg kunne samtlige ting der står i pensum, eller skal jeg bare kunne alle fagudtrykene og så selvfølgelig huske de vigtigste ting? Det jeg nok spørger om er hvor meget og hvor grundigt sk...
