Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 12881 til 12900 af 60468
-
TOEFL til Engelsk A - CBS
ForumindlægHej folkens, Vil høre om nogle har erfaringer med at bruge TOEFL som engelsk A på CBS. Jeg er endnu ikke helt sikker på om jeg skal søge en engelsksproget uddannelse, så har først lige fået sendt min gamle (men gyldige) TOEFL test til CBS. Forventet leveringstid er dog måske første efter 5. juli... -
Engelsk mundtlig årsprøve 1.g
ForumindlægHej. Det er sådan at jeg skal op i mundtlig engelsk til årsprøve og vil gerne vide om jeg har fået det hele med: Man trækker en ukendt tekst, der relatere sig til de emner vi har haft gennem året. Teksten skal herefter analyseres og perspektiveres ud til nogle af de tekster vi HAR arbejdet med... -
Dansk mdt eksamen
ForumindlægHej alle. Skal man op i 3 års pensum, når man skal til dansk mundtlig eksamen? eller kan man kun komme op i tekster, billeder mm. man har haft i 3g? -
brug for hjælp til AT-eksamen?
ForumindlægHej, Har lige været til AT-eksamen; og ville høre om nogen har brug for råd inden de skulle op? ;) Skriv bare over sp ;) -
Skr.mat eksamen for sproglige!
ForumindlægHej!Er der nogen der har været oppe i mat(B) i dag? (overbygning til naturfag)Ville bare høre hvad folk synes om opgaverne og sværhedsgraden? -
Tysk A - skriftlig eksamen
ForumindlægHej Jeg har lige været oppe i tysk skriftlig på A-niveau og ville se, om der var et tysk geni eller to, der gad læse min besvarelse igennem og vurdere den på baggrund af det sproglige - grammatiske? Jeg følte mig meget i tidsnød da jeg brugte aaaalt for lang tid på oversættelsen, hvil... -
Hjælp til Fysik/kemi eksamen imorgen
ForumindlægJeg skal ti leksamen imorgen i fysik/kemi og vil godt spørge om nogen kan give mig nogle gode forsøg jeg kan lave, og link så jeg kan tjekke det ud :D mine emner: Salt, syrer og baser Atmosfærens luftarter magnetisme, elektromagnetisme og samfundets el Energi og energi omdannelse Nogle der ka... -
HJÆLP TIL MAT B EKSAMEN 2020
ForumindlægHej alle, jeg er igang med mit eksamensprojekt i mat b htx 2020 og har brug for hjælp til et par opgaver har vedhæftet det her --> -
Eksamen spørgsmål (Polynomier)
ForumindlægGør rede for andengradspolynomiet og andengradsligningen. Jeg har brug for hjælp. Jeg kan ikke hukse særligt meget om andengradspolynomiet. Tak på forhånd :-) -
Skal man egenlig bestå eksamen?
ForumindlægHep hey!Ganske hurtigt og enkelt spørgsmål; skal man egenlig have et gennemsnit på over 6 i sine eksamener?? Eller må det godt ligge på 5 fx. og så bare ha et snit i løbet af året på 8 eller sådan noget og så stadig bestå Gym?? :)(Det er en diskution vi har haft kørende noget tid i klassen :p) -
Angående notater til mdt. eksamen
Forumindlæggælder det at man må tage sine hjemmelavede notater med ind under selve eksaminationen også for en 2.g'er? jeg skal nemlig op i geografi -
Biologi mundtlig eksamen 1.g - HJÆLP?
ForumindlægHej alle friske studieportalen-brugere :) Jeg skal op i mundtlig biologi C (eksamen) i morgen, og jeg har faktisk ingen anelse om, hvordan det kommer til at foregå. Jeg har selvfølge 24 minutter forberedelse, og 24 minutters eksamination - er der nogle af jer der har været oppe i det sidste år, o... -
Eksamen i dansk 2014
ForumindlægHej alle Jeg er en elev, der bliver student om få dage, men i dag har vi fået vores skriftlige karakterer, for de fag vi kom op til eksamen i. Her gælder blandt andet dansk A, hvor jeg igenem alle tre år, ikke har fået en karakter under 10. Som sagt har jeg fået mine karakterer i dag, og finder ... -
Eksamen skriftlig dansk HJÆLP!!!
Forumindlæghej jeg har lige været til eksamen idag i skriftlig dansk og da jeg ikke nåede at rette mine stavefejl samt kommasætning vil jeg spørge hvor meget betyder det for karakteren. jeg har desværre spotte omkring 40 fejl:( udover det ville jeg spørge om en af jer gad at læse den for at bedømme de... -
Hvordan vil AT eksamen forgå?
ForumindlægHej, jeg er ved at skrive min synopsis til AT eksamen, 2g. Men hvordan vil eksamen forgå? Er det så'n at jeg skal forklare min synopsis osv. Eller skal jeg gøre alt det jeg har skrevet i min synopsis? I 1g, skulle vi forklare vores synopsis, og gør hvad vi ville havde gjort. Men har fået a... -
biologi C eksamens spørgsmål
Forumindlæghej jeg sidder og læser til min mundtlige biologi eksamen, og er så heldig at have fået udleveret spørgsmålene (det gør man åbentbart nu) og ja et spørgsmål er : en analyse af blodets fordeling i forskellige situationer? jeg er klar over at der højest sandsynligt ligger nogle bilag til selv... -
jura eksamen 1. år
Forumindlæghey Hvor kan man se hvornår man skal til eksamen? Er der nogen datoer allerede eller hvornår kommer de op? Er de svære og hvor stor en forskel er der fra dem og gymnasiale eksaminer? Har hørt ordet: dispositioner - hvad er det? Det har åbenbart noget med eksamener at gøre.. -
matematik mundtlig eksamen
ForumindlægEr der nogle der kan give et eksempel på en god disposition til mundtlig matematisk eksamen b-niveau? Gerne i punkt form! Jeg ved at man skal skrive sin formel, og beviset for denne, også et taleksempel til sidst, men er der andet man skal ligge vægt på? -
snaaaaaaaaaart eksame[noooo waaaay]
Forumindlæghej allesammen, der er snart eksame og ved i hvordan jeg kan forbedre mig, så jeg får høje gode karakter? taaak for hælpen dejlige mennsker!:) -
Eksamen på tirsdag - hvordan forbereder I jer?
ForumindlægHejsa, Jeg tænkte på, om nogle har et godt råd eller to til at forberede sig til skriftlig spansk eksamen. Hvad gør I?
