Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 12941 til 12960 af 57177
  • Elektriske og magnetiske felter

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder med en opgave hvor jeg skal bestemme farten som elektronerne opnår fra hvile til de gennemløber et spændingsfald på 220V Opgaven lyder som flg.: To parallelle metalpalder anbringes i vakuum, så afstanden mellem dem er 1,70cm og spændingsfaldet mellem dem er 34V. a) Vis, at stø...
  • DHO

    Forumindlæg
    Hej hvor lang tid tager det ca. at skrive dho?
  • Hjælpemider til eksamen?

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op til skriftlig eksamen i matematik, og havde lige et spørgsmål angående hvilke hjælpemidler man må bruge. Må jeg gerne bruge trekant beregneren i Wordmat, der beregner sider og vinkler ud, ve at man blot indsætter de informationer man kender?
  • Terminsprøve

    Forumindlæg
    Hej.. Har haft terminsprøver, og det er gået godt.. Men jeg fik 00 både i fysik og biologi. Min lærer sagde heldigvis at det ikke kommer til at gå ud over min årskarakter, men stadigvæk er jeg bekymret. Min plan efter 9.klasse var at komme på gymnasiet, men desværre bliver den tanke ødelagt så sn...
  • Kemi a maj 2014

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg sidder nu i den situation, hvor jeg skal kemi a eksamsæt fra maj 2014. Det vil være en kæmpe hjælp, hvis nogen har den liggende. Mange tak på forhånd
  • Studentereksamen

    Forumindlæg
    Hej Venner Jeg vil lige hører om hvornår man dumper en studentereksamen? Jeg har nu et gennemsnit på langt over 2,0, men vil det så sige at hvis jeg dumper de sidste to eksaminer jeg har, så består jeg stadigvæk studentereksamen? Tak på forhånd
  • Bestået eller dumpet

    Forumindlæg
    Har en veninde som er interesseret i at høre om, hvis hun har dumpet matematik a, om hun så stadig kan få huen på? Det samlet gennemsnit af alle fag er over 02, men matematik a er dumpet, da snittet er under 02. Kan hun så få huen på?
  • Eksamensfag

    Forumindlæg
    Hvilke fag skal man op til eksamen i ?
  • HASTER - SKAL AFLEVERE KL. 16

    Forumindlæg
    skal integrere flg. e(- x^2 / 2) med grænserne -1 og 1 Forestiller mig det skal gøres ved substitution, så forsøgte med u = -x2 / 2, men det synes jeg ikke der kom noget fornuftigt ud af. Nogen der kan hjælpe???
  • skriftlig eksame på mandag og ingen idee hvad essay er! hjælp:(

    Forumindlæg
    hej folkens jeg skal op til tysk eksame på mandag på fortsætter a nivau jeg er selv studerende og har ingen idee om hvad et essay er er der noglen der kan hjælpe og rede mig:)
  • Har jeg bestået matematik b?

    Forumindlæg
    Hej derude! Jeg er lidt i tvivl om noget mht. karakterer, så håber nogen lige vil hjælpe mig lidt: Jeg blev student her i sommers, og har derefter så taget et sabbatår. Nu vil jeg så meget gerne starte på en uddannelse efter sommerferien her, men er lidt i tvivl, og jeg har bestået matematik b ...
  • Funktionens graf

    Forumindlæg
    Hvordan kan jeg finde ud af, hvilken graf der passer til en funktion..
  • Hvordan?

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan fortælle mig hvor og hvordan man skal regne sit gennemsnit ud?
  • eksamen VUC

    Forumindlæg
    Hvordan foregår eksamen der??? mat på b-niveau.. Er der nogen der kan fortælle..??
  • Hvad skal jeg egentlig bruge for at tage en bachelor i et andet EU land?

    Forumindlæg
    Vil gerne tage en bachelor i et andet land, men jeg kan ikke finde noget konkret info om hvad det kræver, og det er på engelsk og de siger ikke om jeg skal have fulført en HF eller gym. Er lige nu igang med en HF.
  • "SPILLET OM KARAKTERERNE"

    Forumindlæg
    Kan man som HHX elev benytte sig af denne bog?
  • Handelsskolelærer?

    Forumindlæg
    At være handelsskolelærer lyder faktisk ret spændende, men jeg har været på ug.dk og kunne ik finde noget om hvilken skoler man skal læse på, hvis man godt kunne tænke sig at være handelsskolelærer. Nogen der ved noget?
  • det haster, korrektur på 12 sætninger

    Forumindlæg
    Nogen som kunne se på 12 oversatte sætninger
  • De tre taksonomiske nievauer +/- konklusion? Hvordan er det nu?

    Forumindlæg
    Når man benytter sig af de tre taksonomiske niveauer: redegørelse, analyse og vurdering/diskussion - er det så påkrævet at man har en endelig konklusion? Jeg har nemlig lavet delkonklusioner. Kunne være fedt hvis i kunne henvise til en hjemmeside, der kan bekræfte det.
  • Hvilket gymnasium for at blive revisor

    Forumindlæg
    Hej jeg har virkelig brug for hjælp her. Jeg er 9. klasses elev, og ved ikke vilket gymnasium jeg skal på da jeg vil være revisor. Er det ligemegt eller har alle gymnasiumer en kategori efter hvad man ville være?