Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 12941 til 12960 af 45451
  • er der ikke en der gider kigge..j skal op til prøve imorgen.

    Forumindlæg
    er der nogen der har læst "The slave auction" af Frances Harper??hvis der er vil i så ikke give en kort analyse..j ved slet ikke hvad jeg skal sige..
  • nødvendigt !! :/

    Forumindlæg
    hej allesammen Jeg skal snart op til old-eksamen, og ville spørge om der er nogen der er så søde at fortælle mig, hvad der skal med i en analyse ?
  • Rottefængeren

    Forumindlæg
    Heeeeeej!!! Nogen der kender eventyret "rottefængeren fra Hameln" og som har nogle gode ideer til hvad man kan analysere?
  • Grisen kortfilm

    Forumindlæg
    Hey er der nogen som vil være så sød og rar at give mig en analyse til kortfilmen grisen :) da jeg skal fremlægge den Bedste hilsner Rasmus Jensen
  • Haster!! :/

    Forumindlæg
    Hej derude :-) Nogle som er god til engelsk, som gerne vil hjælpe: det haster!
  • prøver?

    Forumindlæg
    Ved i hvor man kan finde engelske oversættelses prøver for gymnasium og HF?
  • komma

    Forumindlæg
    Nogen der har nogle gode tommelfingeregler angående kommatering på engelsk ?
  • Heelp

    Forumindlæg
    Hej nogen der har tid til at rette noget engelsk? det er MEGET lidt. ;)
  • en som er god til eng.

    Forumindlæg
    Jeg har brug for nogle råd til den skriftlige eksame om hvad man skal skrive hvad vil være godt fx: Perspektivering er en god ting hvad mere ?
  • Novellen: The Joke

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle som ligger inde med novellen "The Joke". Mangler inspiration til min aflevering :) - Skriv endelig !!
  • sunday in the park - essay

    Forumindlæg
    hey, jeg skal lave et essay om teksten sunday in the park, mit pronlem er at jeg ikke aner hvordan man laver et essay, og være endnu - hvad er et essay? jeg skal aflevere det den 23. oktober er der mon nogen der kan hjælpe mig
  • Heksejagt

    Forumindlæg
    Jeg skal til at skrive SRP i Engelsk A/Historie A og har valgt heksejagt. Jeg har rimlig godt styr på Historiedelen men Engelskdelen forvirre mig. Jeg bliver nød til at inddrage faget, men jeg ved simpelthent ikke hvordan. Har noget faglitteratur på Engelsk, omkring emnet, men jeg ved OVERHOVED...
  • SRP omkring skoleskyderier og ondskab - psyko

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til at skrive SRP i Psykologi og Engelsk. Mit emne handler om skoleskyderier og ondskab, med udgangspunkt i romanen We Need to Talk About Kevin. I den psykologiske del af opgaven vil jeg fokusere på en udviklingspsykologisk vinkel på ondskab og hvordan manglende tilknytning kan føre...
  • CCTV AT7

    Forumindlæg
    Hej allesammen! I forbindelse med AT7 har jeg valgt at skrive om problematikken i at overvåge et samfund - som CCTV gør det i London. Det ene fag, som jeg har valgt er engelsk, og skal derfor analyserer en novelle/digt der positivt / negativ omhandler videoovervågningen i Londons gader, men det e...
  • Religion og metode

    Forumindlæg
    Jeg tænkte på om man ikke kunne bruge "rugbrødsmodellen" som analyse model i religion til AT, eller er denne for tynd benet ?
  • Den hermeneutiske metode - HASTER!!!!

    Forumindlæg
    Jeg skal til AT årsprøve imorgen og er ved at lægge sidste hånd på min synopsis, som handler om abort. Min fagkombination er biologi-engelsk. Som den engelske del har jeg valgt at analysere filmen "The Cider House Rules". Nu sidder jeg så og skal lave metode og er fuldstændig blank. Hva...
  • Sætningsanalyse

    Forumindlæg
    Kan nogle hjælpe mig med, at analysere følgende sætning? Wie heisst der junge Mann, der dort mit der älter Dame spricht Det er bisætningen jeg hovedsageligt har problemer med
  • Perspektivering?

    Forumindlæg
    Hej Må man godt perspektivere til det samme som man gjorde i synopsen? Eller skal det være noget nyt? Jeg kan nemlig ikke finde andet passende... Jeg har læst at det forventes at man skal kunne svare på hvad fagenes begrænsninger, fordele og ulemper er. Hvad kan man svare til det i engelsk og his...
  • Eksamner for 1. og 2.g

    Forumindlæg
    Jeg tænkte om vi ikke skulle lave en tråd hvor folk kan fortælle hvad de skal til eksamen i? Det er nu meget sjovt at se.Jeg skal op i engelsk, og så årsprøve i historie og dansk, og er matematisk 2.g'er.Hvad med jer andre?
  • ABSTRACT

    Forumindlæg
    Jeg har problemer med at bygge et abstract op til SRP, selvom jeg har en vejledning. Måske er der nogle af Jer, det kunne komme med et godt råd?