Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 12961 til 12980 af 57177
-
brugforhjælp
Forumindlæghej. jeg har set den skriftlige eksamen i mat b-niveau år 2007 :-/ jeg må være forberedt på det værste. jeg har brug for svar på opgaverne, fordi jeg synes det er den mærkeligste og sværeste opgave jeg nogensinde har set i matematik. er der nogen der kan hjælpe mig??? jeg skal selv afslutte ... -
Karaktergennemsnit beregning?
ForumindlægNogle der har et link eller lignende til beregning af karaktergennemsnit med de rigtige vægtninger.. for HHX.? er nemlig 3. års så ville godt kunne regne lidt på gennemsnittet? -
uden hjælpemidler..
Forumindlæghej hvorn kan man bedst muligt øve til prøven uden hjælpemidler til skr. mat eksamen på A niveau? er der ikke nogen der har nogle papirer på hvad man kan komme op i osv? jeg ved ikke hvorn jeg skal forberede mig, jeg har dog lavet de to sæt vejledende opgaver på uvm ! -
Fransk fortsætter A
ForumindlægHej SP! Har der ikke været stillet nogle fransk fortsætter a opgavesæt i 2016 og 2017? :) -
Engelsk årsprøve
ForumindlægJeg skal d. 8 juni til engelsk skriftlig årsprøve på 5 timer. Men jge vil spørger om de 5 timer, bruges de til kun at skrive stilen, eller skal man også noget andet??? -
CRISPR
Forumindlæghttp://bioside.dk/onewebmedia/seglcelleanæmi_23.05.2016.pdf Hej allesammen, Jeg har lidt svært ved en opgave i biologi. Jeg vil høre, om i kan hjælpe med opgave nr. 4 og nr. 5, som ses i linket over. Håber i kan hjælpe, god aften Amalie -
Lingninger
ForumindlægVil i Løse denne ligning.. 1/x=25 så skal jeg finde hvad x er! -
Vikingetiden
ForumindlægHej jeg skal besvare et spørgsmål som jeg har lidt svært ved at finde hoved og hale på: • Hvordan var vikingernes samfund opbygget? Jeg ved der var mange "konger" fordelt ud på byerne og at de havde mønthandel Er der en der vil hjælpe med resten? På forhånd tusind tak -
Matematik B August 2010
ForumindlægEr der nogle der har de vejledende besvarelser til matematik b august 2010? -
Ved ikke hvad jeg skal med livet
ForumindlægHej allesammen jeg afslutter 8 kl på fredag og ved ikke hvad jeg skal efter 9. Vil gerne blive til noget men samtidig leve livet og have et job som er sjovt spændene. Har gymnasiet i mine tanker og har haft det længe men vil ikke bare tage almen gymnasiet når j... -
Klagebrev karakterer
ForumindlægHej. Jeg står her som 3g'er og er utilfreds med to af mine årskarakterer. Jeg har snakket med min studievejleder og han mener at der kun er belæg for den ene, men at jeg skal skrive til min rektor om at jeg gerne vil klage. Er der nogle der har prøvet det og kan give mig en lille skabelon på... -
ENGELSK TERMINSPRØVE! (HTX)
ForumindlægEr der nogen der har et eksamensæt af den Engelske skriftlige eksamen B (HTX). Jeg skal til terminsprøve på mandag og vil gerne øve lidt! Har ledt på nettet og kan ikke finde en eneste til HTX B-nivuea!! Please hjælp! :) -
ENGELSK SKRIFTELIG A -SVÆR?? HTX
ForumindlægHej Jeg er en HTX elev som har været oppe i skriftelig engelsk, hvor hele emnet omhandlede droner og brugen af droner. Personligt synes jeg det var utroligt svært, da det for det første ikke er et alment emne, som man generelt har en mening omkring og derfor har jeg ihvertfald måtte bruge eksame... -
Differential ligning
ForumindlægHej, hvordan løses denne? -
Haster!!
ForumindlægHej Hvor kan man finde et "tomt" hf bevis papir, altså uden karakter stående på? -
Dna og gift
ForumindlægHej har lidt problemer med denne opgave: giften er særlig hård overfor leveren, hvorfor? Her tales der om giften i grøn fluesvamp, der påvirker en på denne måde: Vi har et ”lager” med et antal færdig RNA-molekyler, der bruges til cellens proteinsyntese. Da RNA ikke lever for evigt ... -
kapitalformlen
Forumindlægfå noget hjælp til opg A -
Må gymnasiet, rektor halvere mit samlet snit?
ForumindlægHvis jeg har et samlet snit på eks. 3.5 for at diminterere som student, må rektoren så ringe en person op og sige at man ikke diminterere og hans begrundelse er: Dit samlet snit skal divideres med to, som er standpunkts og eksamenskarakter. Altså 3.5/2=1.6 som ikke er nok. -
Bestået?
ForumindlægHej, jeg har brug for hjælp og er virkelig bekymret! Jeg ved ikke, om jeg overhovedet er bestået eller kan blive student. Lige nu har jeg et årskaraktergennemsnit på 4,67, og mit eksamensgennemsnit ligger på 3,1. Jeg er usikker på, om både årskaraktererne i 3.g og eksamensgennemsnittet tæller ... -
Variable
ForumindlægHEJ jeg vil høre om det en rigtig udregning a) Jeg bruger en eksponentiel funktion y= b * a^x fordi der er en fast vækstrate. B= 950 individer i 2010 A= 1,034 (r +1) X= antal år efter 2010 y= 950 * 1,034^x b) For at finde fordoblingstiden skal jeg bruge formlen y= 950 * 1,034^x.e
