Engelsk

ENGELSK SKRIFTELIG A -SVÆR?? HTX

22. maj 2014 af spasmageren - Niveau: A-niveau

Hej

Jeg er en HTX elev som har været oppe i skriftelig engelsk, hvor hele emnet omhandlede droner og brugen af droner. Personligt synes jeg det var utroligt svært, da det for det første ikke er et alment emne, som man generelt har en mening omkring og derfor har jeg ihvertfald måtte bruge eksamenstiden på at få en mening omkring det. Jeg er interesseret i at vide om jeg er den eneste og vil spørge om hvad andre htx elever synes om den. 


Brugbart svar (0)

Svar #1
22. maj 2014 af MaibritG

Det er meget normalt for HTXerne, at der kun er et teknisk-minded emne modsat STX, der kan vælge mellem to (der ikke er tekniske, naturligvis). Det er selvfølgelig en ulempe, hvis man ikke rigtig har en mening eller kendskab til emnet, men som regel kan man skrive et eller andet om det ud fra den medfølgende tekst.

Jeg kender sagtens til frustrationen. Jeg havde en terminspørve i engelsk A i 2G om kimærer (I, Chimera), hvor jeg stod i samme problemstilling, som du gør lige pt. Det handler bare om, at få det bedste ud af den tekst, man sidder med. Det kan sagtens give en topkarakter, alligevel.

- - -

Med venlig hilsen
Maibrit


Skriv et svar til: ENGELSK SKRIFTELIG A -SVÆR?? HTX

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.