Søgning på: tysk analyse. Resultater: 12961 til 12980 af 38620
-
hjælp!
Forumindlægskal finde et godt debatindlæg til mundlig dansk og kan vikelig ikke finde et -
Oplæsnings stykke
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen i ondskab og jeg har valgt at gå op i en kortfilm ved navn "Beast" af Lars Pedersen Arendt. Er der nogen der har et godt oplæsningsstykke til den?? -
Mundtlig dansk
ForumindlægHej, er der nogle der kan hjælpe med hvordan jeg skal snakke om ondskab i novellen "Spasser" af Camilla Christensen. Hvilken ondskabsform er det der bliver brugt? -
Gravitationloven
ForumindlægHej jeg er igang med min sop hvor jeg skriver om apollo 13 i fysik A min lære snakkede om at jeg skulle finde hastigheden af rumfartøjet for når den er tøttest på månen, og brydningshastigheden. dem har jeg beregnet. Min lære snakkede også om at jeg skulle bruge noget med banerne (med i filen)... -
Fig. 197 (Old)
ForumindlægHej,Jeg ville bare lige høre om der er en som vil hjælpe mig med at analysere fig 197. i bogen oldtidens grækenland? Jeg er ikke helt sikker på hvad jeg skal sige, men er umiddelbart kommet frem til følgende pinde:- Hellenistisk tid- Gruppefremstilling- Individuelt præg- Bedre propertionerVil i h... -
Interne forhold?
ForumindlægHej Jeg er igang med en Design:HAY casen til afsætning. Der står at man skal analyser HAYs interne forhold og vurder virksomhedens konkurrencemæssige fordele. Hvad menes der med de interne forhold? Er det bare de interne forhold i SWOT analysen ? Er der nogen der kan hjælpe mig med at komme iga... -
Hjælp, hvordan skal jeg starte min opgave?
ForumindlægVi har fået vejledning med mere, og vejledningen har været udmærket, men min problemformulering lyder lidt anderledes, end den jeg aftalte med mine vejledere (synes den er lidt kludret). Mit primærfag er engelsk, og bifag er psykologi. Men i hvilken rækkefølge ville i begynde på denne problemform... -
AT - nok engelsk?
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal til AT-elsamenog er blevet nervøs for, om jeg har nok engelsk med i min opgave. Problemformuleringen lyder: Hvordan har Barack Obama italesat sig selv under sin udenrigspolitiske rejse? og Problemstillinger: • Hvilke virkemidler benytter Barack Obama sig af i sine t... -
oversaettelse
Forumindlæghvad er den bedste hjemmeside at oversaette en still fra dansk til tysk? jeg har brygt google oversaet men den er ikke saa god -
kærlighed
Forumindlæghey alle sammen.. er virkelig på den skal skrive en stil på tysk om kærlighed som skal afleveres imorgen så tænkte på om der ikke var en af jer der ikke kunne hjælpe mig så ville jeg virkelig være taknemlig plzzzzzzzz hjælp : ( -
Perspektivering
ForumindlægHej alle sammen..Er der nogle herinde, der ved hvad ordet "perspektivering" hedder på tysk? Det står nemlig ikke i min ordbog..Mvh. Cindy -
Forståelse af tekst
ForumindlægHej alle! ;-) Jeg har en tysk aflevering til torsdag som jeg har brug for hjælp til. Jeg har generelt ikke så svært ved tysk, men jeg har store problemer med forståelse af denne tekst. Vi skal besvare følgende spørgsmål: Schreibe über die Veränderungen in dem Leben der beiden Hauptpersonen. B... -
Håber på at få hjælp :/
ForumindlægHej. Er der nogen derude der har læst "It is only me," af nancy Gibbs og evt. lavet en analyse fortolkning af den? Hvis det er, vil jeg meget gerne se :) -
Svaret på problemstillinger-Hvor meget?
ForumindlægHej Når man sidder til AT-eksamen og skal præsentere svaret på sin problemstilling, bør man så præsentere hele sin analyse, eller er det iorden bare at bruge få dele? På forhånd tak -
Reklameanalyse
ForumindlægJeg skal analysere en reklame som er ''sikker trafik - teenager i trafikken'' har i nogle gode råd til hvad jeg kan skrive -
Gramatik
ForumindlægHej alle Sammen.. Er desværre kørt død i alt mit tysk gramatik og sidder fast i det, nogen der kan sige mig hvilke endelser ordene før ___ skal have? Ich gab mein___ Mutter (f) ein___ Geschenk (n) zu Weihnachten. Unser___ Kindern (pl) gaben wir ein___ neuen Schlitten (m). Für meine Schwiegermutte... -
Præpositioner
ForumindlægHej... Hvordan siger man ind i på tysk. Og hvem kan retter mine opgaver om præpositioner, bare kendeord. -
oversættelse
Forumindlægjep det er rigtig nok, jeg lægger sgu lige en tysk oversættelse herind igen - surprise surprise - og håber selvfølgelig på at få lidt hjælp/kritik osv :p Claudia besøger sine forældre, og moderen forsøger at få et mere nært forhold til Claudia. Claudia afviser hende. Hun har kun medfølelse for mo... -
Citater i fortolkning ?
ForumindlægMå man godt bruge citater i fortolkningen, eller skal de alle indkomme i analysen ? -
LINK TIL ONLINE ORDBØGER!!
ForumindlægHEEEEEJ!:D ER DER NOGEN SOM KAN GIVE MIG NOGLE LINK FOR GRATIS ONLINE ORDBØGER!! FX DANSK-TYSK OG TYSK-DANSK OG DANSK-ENGELSK OG ENGELSK-DANSK
