Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 12961 til 12980 af 36004
-
Fight eller fights
ForumindlægHedder det: Britain fight a number of wars eller: Britain fights a number of wars. -
Tegning af vektore på maple det haster
ForumindlægHvordan kan jeg tegne disse vektore på maple - jeg har indlæst punkterne. En eller anden venlig sjæl som kan hjælpe. Tjek vedhæftet -
Analyse- sandsynlighedrum
ForumindlægJeg er gået lidt i stå i vedhæftede opgave. Jeg har fint styr på mængdelæreren og venn diagrammer. Men forstår ikke hvad µ gør med mængder i A når vi har sandsynlighedsrummet (X, A, µ). Har søgt i min bog men kan ikke finde noget. Er der nogen der kan hjælpe? -
Geert hofstede's teori
ForumindlægHej kan nogen lige hjælp mig med at forstå denne øvelse? Lav en analyse ud fra teorien af en person fra et andet land – hver elev skal selv finde en person, de kan interviewe i deres omgangskreds -
Grundvand
ForumindlægHej jeg ville gerne hvilke stoffer der er fundet er som forurening i grundvand som kan være farligt? -
Studiedesign
ForumindlægJeg vidste ikke helt hvor dette spørgsmål skulle placeres, derfor står det flere steder. Jeg sidder emd en artikel som besrkives som et epidemiologisk studiedesign. Dette er dog ikke en af de studiedesign vi har lært om (f.eks RTC, follow-up, randomiseret, eksperimentielle undersøgelser) mv. ... -
Hensynsled
ForumindlægSKAL der være et genstandsled, for at der kan være et hensynsled? I sætningen "Hun interviewer menneskerne på gaden", hvad ville "mennesker" så være? Genstandsled eller hensynsled. De siger jo at man skal spørge hvem/hvad, når det kommer til hensynsled, men man spørger også &... -
Ideer til hvad jeg kan argumentere for?
ForumindlægHej. Jeg skal i dansk argumentere for noget hvor jeg skal bruge Toulmins model. Jeg ved bare ikke hvad jeg skal argumentere for? Har I nogle ideer? Det må være alt fra lavere i skat til at jorden er flad. Bare kom med nogle ideer - tak på forhånd(: -
billedeanalyse
Forumindlæghvordan kan man finde snit eller linjer på billedet? -
Hvordan viser man højt taksonomisk niveau i matematik i SRP?
ForumindlægTitlen :) -
Har brug for noget hjælp, tak
ForumindlægHvilke partier kan karaktisere sig som henholdsvis midt-fløjpartier? -
Bevis middelsummen konvergerer mod Riemann integralet
ForumindlægHar enopgave, der lyder som følger: Bevis middelsummen konvergerer mod Riemann integralet. Herunder har jeg ikke forstået hvad Riemann-integralet konkret er? Derved kan jeg ikke bevis sammenhængen. -
Navngivning - uorganisk kemi
ForumindlægHvornår bruger man endelerserne -it og -at. Det eneste information jeg har er, at -it bruges ved et lavere oxidationstrin og -at ved et højere oxidationstrin. Men et højere eller lavere oxidantionstrin i forhold til hvad? Jeg kan se, at hvis man har to kemiske forbindelser fx. nr. 1: Na2SO3 ... -
Henførende stedord
ForumindlægHej jeg ville bare vide om "som" er et henførende stedord altid, lige meget konteksten. Fx er i tvivl om når "som" bliver brugt til at sammenligne ting er et henførende stedord. -
Hvordan kan jeg forklare disse figurer vedrørende plastik?
ForumindlægHej. Jeg har fået til opgave at forklare denne figur omkrig plastik: Hvis nogen kunne forklare mig, hvordan jeg burde forklare denne cyklus, vil jeg blive meget glad! Tak -
Stokastisk variabel
ForumindlægHvad er forskellen på diskret og kontinuert stokastisk variabel? -
reaktionsligninger
ForumindlægNogen der er søde at hjælpe mig med følgende 2 spørgsmål: 1. Forklar med afstemte reaktionsligninger og opløselighedsprodukter udfældningsreaktionerne for aluminium og mangan i ammoniak. 2. Mangan danner et kompleks i ammoniakopløsning i stedet for en udfældning. Hvad dannes? Opskriv en afstemt... -
Butikskoncept
ForumindlægHej jeg skal lave et nyt butikskoncept på en cykel butik som allerede eksistere nogle der kan hjælpe med hvordan man gør det -
Produkt??
ForumindlægHej, jeg sidder her og skal bruge et godt produkt til min projektuge i dansk. Her er mit emne overspringshandlinger. Hvad kunne være godt at bruge til det? -
Emner til EP
ForumindlægHej. Jeg står og skal skrive EP her i foråret og skal allerede vælge fag onsdag d. 15/1 Jeg tror jeg vælger Dansk & Historie (Har ellers kun engelsk B og kemi C at vælge imellem, grundet enkelfags studie) Har i nogle forslag til emner? Jeg er generelt ikke historisk intresseret, men synes ...
