Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 1281 til 1300 af 57177
-
Noter til religions eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal snart til mundtlig religion til eksamen, men mine noter er ikke alt for gode, så hvis der er nogen der har nogle gode noter vil jeg meget gerne have en kopi. Emnerne vi har haft har været buddhisme, islam, kristendom og Freud/Jung. Der er hovedsageligt noter til Freud/Jung jeg har b... -
1g Årsprøver søger noter
ForumindlægHej allesammen skal til årsprøve...Skal fortælle nogle emner? men forstår ikke nogler emnerne? håber nogle der goder noter til føælgende emner og vil være taknemmelige hvis i har?1. VarmeenergiVarmekapacitet 2. Tilstandfoerme(specifik fordampningsvarme)3. svingende streng grundtoner og overtoner4... -
Noter til syre-basereaktioner?
ForumindlægHey Skal have test i syre-basereaktioner i morgen. Kunne være fedt hvis nogen havde nogle gode noter omkring det. Jeg har nemlig lidt svært ved det, især beregningerne. -
noter om bangs "Frøkenen"
Forumindlæger der slet ikke nogen der har nogle noter om Herman Bangs "Frøkenen"? -
Noter - komplekse tal
ForumindlægHej Er der nogle der noter liggende til komplekse tal til mundtlig eksamen til matematik højniveau ?? -
Forskel mellem STX og HTX?
ForumindlægHej. Er der forskel mellem stx fys A opgaver, og htx fys A opgaver ? Jeg synes htx virker sværere, er det også sandt ? Mange tak -
Eksamenssæt STX 2009?
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med et link til MAT A (3 årig) opgaverne fra STX afgangseksamen 2009? Altså selve opgavesættet? -
Matematik A Noter. Haster :|
ForumindlægEr i gang med at gøre mine noter klar til i morgen. I morgen skal jeg til terminsprøve i Matematik A, 3. år. - men opdager så at jeg måske har sovet lidt i nogle af timerne :D .. Mangler lidt forskelligt - er der nogen der ved hvor jeg kan finde noter? Tak tak.! -
Noter til sproghistorie?? - Prøve
ForumindlægGo aften sp. Der ligger tilfældigvis ikke nogen af jer inde med nogle gode noter/notater om sproghistorie, bl.a. f.eks. det med arve ord + låneord osv.. Da jeg skal op i en prøve i morgen, og ja, det ikke lige de bedste noter jeg selv har.. (kort sagt, næsten ingen!) :/ jeg sætter virkelig stor ... -
Kort tekst! Dansk-Engelsk
ForumindlægHej.. Nogen der gider prøve rette nedestående oversættelse fra dansk til engelsk igennem! Tak! Hvad skulle an gøre? Daphne havde forladt ham uden at sige noget. Han kunne kun vente, og måske led hum mere end ham. Han måtte tænke på besøget i aften. Han havde ikke barberet sig. Daphne og hendes b... -
3 års noter sælges
ForumindlægJeg har en mappe med kompakte noter til matematik A-niveau, med henvisninger til Grundbogen, Højniveau matematik 1 og Højniveau matematik 2. Sælges for 300,- -
hurtig svar: noter
ForumindlægEr der nogen der har noter til British Citizenship Test.The Essential Study Guide for the life in the UK test mvh Mathias N -
Mundtlig eksamen - noter
ForumindlægHej! Er der en venlig sjæl som tidligere har været oppe eller en som skal op i mundtlig matematik? Jeg søger med lys og lygte efter nogle brugbare noter - gerne med forklaringer. Nogen der kan hjælpe? Kh. -
STX, HHX ELLER HTX?
ForumindlægHej derude. Går i 9 klasse lige nu, og er ikke sikker på endnu om hvilken gymnasiel uddannelse som jeg skal vælge. Har haft en interesse for at blive ingeniør, og vil gerne tage ingeniøruddannelsen efter gymnasiet. Ingeniør indenfor noget naturvidenskabeligt eller teknisk, ihvertfald i den retn... -
Dansk=hjælp!.
ForumindlægNogen der kan hjælpe med noget dansk? Meget vigtigt..... Skriv... -
Dansk hjælp
ForumindlægEr der nogen herinde der har nogle guldkorn til Raymond carvers novelle Naboer?? Skal skrive stil om den og fatter den ikke helt. -
Hjælp til dansk!! det haster!!
ForumindlægHEy er der nogen der ka hjælpe med teksten "Ægtestand"Jeg er helt lost! jeg skal aflevere tirsdag -
STX Engelsk B
ForumindlægKære medstuderende Hvordan kan jeg anskaffe det skriftlige eksamenssæt: STX Engelsk B 21. august 2015? Det har eksamenskoden: stx152-ENG/B-21082015. -
HF Vs. STX
ForumindlægHey, jeg vil bare lige høre hvad forskellene er på HF og STX, altså hvor mange lektioner der er og sådan noget, da det er noget jeg har undret mig en smule over. Tak for svar på forhånd. -
dansk, tak.
ForumindlægKompendiet der hedder "Forkert brug af bindeord (BO2)" burde retteligt hedde "Forkert brug af biord" da det eksempel man giver i teksten, ikke er gangbart dansk. Det sker i hvad der er en ledsætning, og som bekendt (?) forekommer inversion kun i hovedsætninger, og eksemplet s...
