Søgning på: fysik rapport radioaktivitet. Resultater: 13021 til 13040 af 22746
-
Brygning af vin
ForumindlægJeg har en rapport for til d. 19. som bl.a. handler om brygning af vin, MEN sidder allerede fast ved første punkt... Håber en venlig sjæl kan hjælpe mig:)) :? "Forklar teori og praksis omkring vinbrygning" Tak på forhånd!! -
Sonnergaard vs. engelsk?
ForumindlægHej.. jeg stå og skal ha valgt værker til min srp-rapport og vil meget gerne skrive om jan sonnergards Radiator! er der nogen der har gode forslag til nogle engelske NOVELLER som kan kobles med noveller fra radiator? -
Spalteåbning
ForumindlægHej derude. (: sidder lige og skriver en rapport i biologi. jeg har desværre glemt min biologibog på skolen, så har lidt svært ved at finde et svar på dette: Forklar hvorfor spalteåbninger åbner i lys og lukker i mørke nogen der kan hjælpe? :) -
Afstemning af reaktionsskema
Forumindlægheej, jeg sidder IGEN med kemi reaktionsskema, jeg har nogle stoffer der skal afstemmes i en rapport, men jeg er ikke helt med hvordan man gør, altså hvad princippet er, er de rnogen der kan forklare med ord hvordan man gør, det er til imorgen. Eks. NaSo4 + KNO3 ? -
HJÆÆLP!! ILT...
ForumindlægHej derude Jeg er mega presset i tid men jeg mangler at besvare disse to spørgsmål i min rapport. Jeg håber I kan hjælpe mig. 1. Hvad skal ilten bruges til? 2. Hvad har det af betydning, hvis der ikke er tilstrækkeligt med ilt? Knus mig Tak på forhånd -
bjerrumdiagram
ForumindlægHej! Er der en der kan hjælpe mig med hvordan man tegner et bjerrrumdiagram? Jeg har en rapport om buffere og her har jeg vedhæftet min graftegning, men jeg vil bare lave den om til et bjerrumdiagram. Jeg ved ikke hvordan jeg skal regne ud en tabel over sammenhængen mellem syrebrøken og ph inden ... -
SAmmenhæng
ForumindlægHeeeeeej :) Jeg har en rapport, hvor jeg skal finde sammenhængen mellem tryk og temperatur ud fra nogle målinger. Skal jeg bare finde sammenhængen for den graf jeg får ud af de målte tal? Dvs. bruge Excel til at finde ligningen, som så er sammenhængen? -
Haster
ForumindlægHey :) Jeg er i gang med at skrive en kemi rapport om forbrænding af mg (magnesium). Efter forbrændingen breder der sig en luft af ammoniak. Er der nogen, der ved, hvad det kan skyldes? Med venlig hilsen Mia -
accelerationen i et frit fald
Forumindlægjeg har lige været mine rapporter igennem og er stødt i noget.... reelt skal genstandens acceleration i et frit fald være lig tyngdeaccelerationen ikke sandt..??? men jeg får genstandens acceleration til noget der er mindre en tyngde accelerationen. skyldes det fejlkilder eller..??? -
billedkunst projekt (eksamen),hjælp :(
Forumindlæghey jeg skal op til billedkunst eksamen ( b niveau), men vi skal skrive en rapport om vores produkt som vi har valgt osv. Derfor vil jeg hører om nogen af jer har lavet sådan noget så jeg kan se hvad der skal med osv, er lidt i tvivl. -
Reklamebereua - segmentering
ForumindlægHej alle, Jeg har virkelig et problem idet jeg skal lave en markedsorienteret rapport om et reklame bereau og jeg tænkte at bruge segmentering, men jeg er ikke sikker på hvordan jeg skal segmentere et reklame bereau og om det overhovedet er muligt? Håber i kan hjælpe mig! -
Hjælp ? (Kig mit spørgsmål!)
Forumindlæg6. Vækstmodeller Gør rede for hvordan man kan analysere et datasæt for om det passer med en bestemt vækstmodel. Du skal komme ind på, hvordan man kan bestemme variabelsammenhængen. Inddrag gerne din rapport Hjælp! Mvh Astrid xD -
Innovation eksamen - hjælp
ForumindlægHej :) jeg skal op i innovation c eksamen, og jeg er meget i tvivl om hvordan det foregår. Jeg har lavet en rapport, men jeg ved ikke hvad der er vigtigt at komme ind på til eksamen, og hvad der er mest relevant. Håber der er nogen der kan hjælpe! -
Det Arktiske Hav som levested???
ForumindlægSidder og roder lidt med en rapport om det arktiske hav.. Gik super godt indtil følgende spørgsmål kom frem: Hvordan er det Arktiske Hav som levested? Der stod jeg sq lige af.... Nogen der kan hjælpe med et råd eller to? ^^' -
Hvad betyder det?
ForumindlægJeg sidder med en rapport, hvor jeg er nået til diskussions delen. Spørgsmålet siger: diskuter modellernes forudsætninger i forhold til de to virksomheder? Det er ikke selve spørgsmålet, der er problematisk. Det er "modellernes forudsætninger" som jeg ikke forstår. Hvad betyder modelle... -
kildekritik???
ForumindlægJeg sidder med en kronik skrevet af en professor. Han er imod globaliseringen og det kommer tydeligt til udtryk i kronikken igennem hans egne meninger. Dog understøtter han mange af sine holdninger med udsagn fra økonomer, rapporter fra FN og sådan. Er det så en andenhåndskilde og en sekundær... -
Gitterspektroskopi - grafisk for brint
ForumindlægHejsa.. jeg er i gang med skrive en rapport om gitterspektroskopi. Jeg skal besvare et spørgsmål som lyder: A. hvilke betydning har hældningdkorfficienten B. Så skal jeg også redegøre for hvilke energiniveauer der er`? Håber der er nogen som kan hjælpe! på forhånd tak. -
Nyttevirkning
ForumindlægJeg er i gang med at lave en rapport, og skal bestemme nyttevirkningen ved opvarmning af vand. Jeg ved at nyttevirkningen er n = Eudnyttet/ Etilført, men kan i denne situation ikke forstå hvor den kommer fra. Hvis man bl.a. kigger på en elkedel, hvad er den udnyttede og tilførte energi så her? -
Biomialfordeling og Biomialeksperiment
ForumindlægJeg skal skrive en rapport om bionimalfordeling og eksperiment. Men hvad er forskellen på fordeling og eksperiment egentligt? Jeg ved at: ved en biomalfordeling er der kun succes eller fiasko, og basis sandsynligheden for succes er P mens den for fiaske er 1-P. Men er det så ikke det samme ve... -
Statisk og dynamisk energi. hjælp tak
ForumindlægHejsa person der ser det her. Jeg skal skrive en rapport om statisk og dynamisk energi. Jeg forstår det simpelthen ikke. Og siden vi er i coronakrise kan jeg ikke spørge min lærer om hjælp. Altså skal bare bruge en forklaring på hvad statisk og dynamisk energi er hvis du har tid. Tusind tak
