Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 13041 til 13060 af 45451
  • kvinden i de tre stadier

    Forumindlæg
    Hej sidder pt med dette her billede som hedder ''kvinden i de tre stadier'' og har svært ved at analysere den. Er der nogen som har analyseret den? for vil gerne se om jeg har analyseret den rigtigt.
  • referat

    Forumindlæg
    Hej!jeg er bare lidt usikker på, hvor meget man må komme ind på i et referat.Fx må man komme ind på hvordan stilen er skrevet, hvordan den er kompositioneret. Forfatterens holdning, målgruppen osv.Eller skal man holde sig indefor hvor, hvornår, hvad det/der sker?
  • Salmer...!?

    Forumindlæg
    Hvad skal man gøre hvis man kommer op i en salme??? Vi har fået opgivet to af Brorson...
  • fremlæg tekster.

    Forumindlæg
    nogen der ved hvor jeg kan finde et hjælpeark eller andet hjælpsomt til hvordan jeg fremlægger en novelle, et digt, en roman, en artikel osv? /:
  • Litterær artikel - et dramastykke

    Forumindlæg
    Hej :) Er der nogen, der kan hjælpe med at fortælle, hvordan man laver en litterær artikel af et dramastykke - ved navn "Jean de France"? - tak .
  • .

    Forumindlæg
    .
  • Diskussion i DHO

    Forumindlæg
    Er det i diskussionen i DHOen at man skal nævne førstehåndskilder og sekundære kilder?
  • kommentarer til indledning :)

    Forumindlæg
    Hejsa :o) Jeg sidder i .... til halsen. Jeg aner simpelthen ikke, hvordan jeg laver en ordentlig indledning.. Nu har jeg prøvet og vil derfor blive rigtig glad, hvis jeg kunne få noget respons på, om det er en ordentlig indledning :o) Indledning: Jeg har valgt, at beskæftige mig med kvinden...
  • Stil om Loose Change

    Forumindlæg
    Er der nogen herinde der har skrevet engelsk stil om "Loose change" af Andrea Levy?
  • Analysemodel til eventyr

    Forumindlæg
    Hej - er der nogle herinde der har en analysemodel til eventyr i engelsk . Specielt med de forskellige fagbegreber. Det ville være en kæmpe hjælp tak!
  • synopse hvad skal den indeholde

    Forumindlæg
    jeg skal til at skrive engelsk synopse og vil gerne vide hvad den SKAL indeholde
  • AT at være på problemformulering

    Forumindlæg
    Jeg ved, at det er ved at være oppe over, så alle indput er velsete. (Jeg har været syg, så jeg er ikke kommet så langt) Hvordan har I andre med dansk/engelsk og samfundsfag valgt at formulere jeres problemstilling om selviscenesættelse ved brug af moderne teknologi? Jeg er ude i en problemformul...
  • DANSK MUNDTLIG EKSAMEN

    Forumindlæg
    Hej jeg har trukket impressionisme til mundtlig eksamen og jeg har valgt "frøkenen" af Herman Bang er der nogen der kan hjælpe mig med at analysere den? Er virkelig ude på dybt vand!!!
  • Billedeanalyse "ÆGTEPAR"

    Forumindlæg
    Jeg skal op i billedet "Ægtepar" af Jørgen Geisted til eksamen, og jeg vil gerne finde nogle der før har analyseret det, som måske kan fortælle mig noget jeg ikke selv har set i billedet. det ville virkelig være godt :)
  • hjælp til opgave

    Forumindlæg
    hej sidder lige og prøver at lave en opgave jeg skal have færtig til onsdag.. men har skam glemt hvordan man laver sådan noger... mit problem er alle de ord.. indledning analyse fortolkning perspektivering
  • Forberedelse til dansk eksamen.. Hvordan?

    Forumindlæg
    Ja, der er en masse der skal op i dansk A nu her, og jeg er totalt blank i det fag. Sådan noget med at analysere og fortolke tekster osv. det suger jeg bare til.. Nogen der kan hjælpe?
  • 3. års opgave

    Forumindlæg
    PUHA hvor det fylder meget i ens hovede hva?? Vi skal aflevere emne på torsdag og jeg er TOTALT på bar bund - aner ikke en disse om hvad jeg vil skrive om.. Det eneste ved er at jeg nok vælger at skrive i dansk... Så! Ville høre om nogen havde nogen enormt gode forslag til hvad man kan skrive om??
  • Fransk begynder A - god eller dårlig idé?

    Forumindlæg
    Jeg skal snart til at vælge gymnasie, studieretning og så videre, og går ud fra at jeg i ansøgningen også skal vælge 2. fremmedsprog. Har haft tysk i 3 år, og må indrømme at jeg ikke har lyst til at lære mere om sproget og landet når jeg går ud af 9. klasse, da jeg ligesom synes at jeg har fået...
  • Hjælp til et analysespørgsmål: historie og samfundsfag

    Forumindlæg
    Hej Jeg er i gang med min SRP, og har fået følgende analysespørgsmål: "Lav an analyse af Det Radikale Venstres politik med udgangspunkt i principprogrammerne fra 1905, 1922 og 1997. Kom herunder ind på Det Radikale Venstres ideologiske ståsted og parlamentariske betydning. inddrag Molins ...
  • "hunden" af niels hav

    Forumindlæg
    er der nogen der har lavet analyse af " hunden"