Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 13061 til 13080 af 20009
-
Forsøgseksamen
ForumindlægHej, jeg skal op i forsøgseksamen i fransk, hvor man forbereder en fremlæggelse af et særligt emne hjemmefra, og jeg ville høre, hvordan I har gjort det?Jeg tænkte jeg ville starte med at skrive en ren tekst, og derefter koge det ned i stikord, men mit problem er, jeg har allerede 3 siders tekst,... -
Evolution - artsbegrebet
ForumindlægHvis jeg nu siger jeg træk en artikel og emnet var Evolution... jeg skulle inddrage bilag og jeg skulle have fokus på artsbegrebet, artsdannelse, slægtskab og evolution i min fremlæggelse - hvordan ville i så gå frem? (selvom i ikke kender til artiklen) Håber nogle kan komme med gode råd.... -
Klassisk genetik - HJÆÆLP!!
ForumindlægHvis jeg nu siger jeg træk en artikel og emnet var klassisk genetik... jeg skulle inddrage bilag og jeg skulle have fokus på den klassiske gentisks forudsætninger, begreber og typer af arvegange i min fremlæggelse - hvordan ville i så gå frem? (selvom i ikke kender til artiklen) Håber nogle kan k... -
Erhvervscase Thise
ForumindlægJeg skal fremlægge dette imorgen... og kunne godt bruge noget ris og ros sådan jeg føler mig bare en smule mere sikker :)Problem Stilling Mangel inden for markedsføringLøsningsforslag segmentering MarkedsanalyseKontakt til et Reklame bureau Budget over ReklamenMarkedskort Implementering Kontakt t... -
Projektopgave - aids gennem tiden i forhold til homoseksualitet i vesten
ForumindlægVi er igang med projektuge i skole og har brug for hjælp til idéer til produkter. Som i kan på overskriften se er vores emne "aids gemmen tiden i forhold til homoseksualitet i vesten". Det kunne være fedt hvis der var nogle der havde nogle gode idéer, til hvordan man kan få et anderled... -
Emne?
ForumindlægHej! Vi skal snart have projektopgave, derfor må jeg hurtigst muligt finde et underemne. Vores overordnet emne er "Vendepunkter", men ved virkelig ikke hvilket emne jeg kan fremlægge om under Vendepunkter. Vendepunkter kunne jo være puberten, krig, sygdom. Men er ikke helt tilfreds ... -
Eksamen
ForumindlægHej.. Jeg fik gode årskarakter men langt fra gode karakter til eksamen.. Jeg tænker på om jeg skulle have brugt Powerpoint til at fremlægge med også gør i alle fag ligesom ham her i den her video ?? bare om de emner jeg har haft om.. http://www.youtube.com/watch?v=-yU46tB0PkM -
Det lyriske jeg? Hjælp!
ForumindlægHej folkens! Jeg sidder her med en raptekt - altså lyrik, og skal svarer på følgende spørgsmål: - Hvem er rappens lyriske jeg? - Hvem fortæller om konflikten? - Er det lyriske jeg og rapperen identiske? Det er L.O.C. - Frk. Escobar Det lyriske jeg - er det ikke ham, altså L.O.C.? ... -
Bevis for toppunkt
ForumindlægJeg har brug for hjælp...Skal fremlægge i morgen tidlig...Jeg har fundet hjælp her:http://akira.ruc.dk/~gud/euc02/matb/v3_toppkt.htmMen er gået død i slutningen...Jeg har selv postet lidt her:http://www.houlborg.dk/eksperten/mat.jpgMen jeg får jo:d/4a og ikke -d/4a. Hvad går galt??HJÆLP.PS Er ikk... -
Cosinus, Sinus og Tangens
ForumindlægHej Alle Jeg skal fremlægge om cosinus, sinus og tangens. Vi har ikke lært noget om det før (går i 9.), og jeg har fundet nogle ting på nettet om enhedscirklen og hvordan siderne på en retvinklet trekant kan beregnes. Er der ellers andet omkring Cosinus, Sinus og Tangens som er godt at vide, ell... -
Hjælp til begrebet "habitus"?
ForumindlægHej! Jeg skal i morgen lave en fremlæggelse.. Herunder skal jeg nævne begrebet habitus.. Jeg har bare ikke fuld forståelse for begrebet. Det er noget med de påvirkninger iv erfarer, som så memoreres i vores hukommelse, og derfor har indvirkning på vores beslutninger fremover.. Kunne bar... -
vietnamkrigen
ForumindlægHej alle Er der nogen der kort kan fortælle mig hvad der skete, overordnet, i vitenamkrigen fra 1969 til slut og lidt længere :D jeg skal fremlægge i 2 min. og har ingen fornemmelse af hvor meget jeg kan nå at fortælle, jeg har læst en masse tekster, men kan ikke finde sammenhæng i nogen af dem..... -
Inspiration til erhvervscase
ForumindlægVi er 4 drenge, der søger lidt inspiration til erhvervscase. Vi arbejder med virksomheden "Aalborg CSP", som arbejder med Concentraded Solar Power, og vi skal finde en udfordring og et handlingsforslag, som vi derefter arbejder videre med, og fremlægger. Vi er dog ret blanke for forsla... -
Carbon spg.
ForumindlægHejsa, Jeg har en fremlæggelse om carbon. 1)Jeg mangler et spørgsmål, som førsteårs gymnasieelever kan svare på om dette stof, men jeg har simpelthen ingen idé. Har i? 2)Nogen som ved nogle gode links til noget meget nemt forståeligt materiale om carbon? På forhånd tak (: !! -
Forståelse af tekst
ForumindlægHej alle. Jeg har nu læst den samme tekst igennem 10 gange og jeg forstår virkelig bare ikke hvad den handler om. Jeg synes niveauet er virkelig højt, så vil høre om der ikke er en der er god til engelsk som vil hjælpe mig med at forstå hvad den handler om :) Jeg skal fremlægge imorgen og ska... -
MATEMATIK HJÆLP!!!
ForumindlægHej derude. Jeg skal lave en fremlæggelse om omvendt propportionalitet , og spørgsmålet ser sådan her ud: Hvis jeg kender min uafhængige variable (x-værdien), hvordan kan jeg så finde min afhængige variable (y-værdi) - skal løses matematisk OG grafisk. - Er der en som kan forklare mig, hva... -
sport i syd afrika
Forumindlæghej alle sammen jeg har emnet sport i syd afrika til mundtlig fremlæggelse i engelsk. jeg har skrevet lige fra cricket til fodbold og jeg har taget tid og det varer cirka 4 minutter men jeg mangler en perspektivering og det skal helst være noget kort som jeg kan presse ind på 1 minut. har i nogle... -
Ideologi
ForumindlægHej :) Jeg skal fremlægge om SED (Sozialistische Einheitspartei Deutschlands), og jeg har læst at partiet var kommunistisk med en marxistisk-leninistisk ideologi. Er der nogen der bare kort kan forklare mig hvad en marxistisk-leninistisk ideologi er, og hvad tilhængere af denne ideologi går inde... -
plakat
ForumindlægHej jeg er kommet i et dilemma, hvor jeg skal lave en fremlæggelse om motion og kost. Og vi skal lave et produkt som skal være en plakat. Og det skal være et billede som inspirere folk fra at gå fra usund mad til sund livstil. Er der nogen som har nogle gode ideer hvordan det kunne ser ud. Eller ... -
Synopsis - dansk
ForumindlægJeg skal skrive en synopsis. Jeg har trukket et digt, og skal analysere, fortolke og perspektivere. Det undrer mig at vi ikke har gjordt det flere gange før, for jeg er fuldstændig på bar bund. Jeg ved ikke, hvordan jeg skal gribe det an, og hvordan man går i dybden i digtet. Er der nogen der k...
