Søgning på: engelsk brev. Resultater: 13101 til 13120 af 25907
-
Resistentproblematikken/Resistente bakterier
ForumindlægHej Jeg er igang med en eksmaensopgave i biologi hvor jeg skriver om antibiotika, resistente bakterier, resistensproblematikken og i den dur. Ville høre om nogle af jer derude har nogle erfaringer med emnet. Gode links, kontakter, forsøg osv. I må meget gerne skrive!\n -
spektrer
Forumindlægkan nogen hjælpe mig med noget..jeg skal ha CNMR og HNMR spektrer af ren p-bromonitrobenzen og m-nitrobenzoesremethylester.. jeg har program til åbne filen.. men har ik spektrerne.. hvis nogen har mulighed får lave sådan spektrer vil det være super.. håber nogen har programmet.. og kan lave det..... -
indholdsfortegnelse
ForumindlægJeg sidder og skriver 2.G's opgave, og vil lave en indholdsfortegnelse. Jeg ved at der er en nem måde man kan gøre det på, så man ik skal sidde og skrive prikker:D men jeg kan ikke huske hvordan man gør. formår hele tiden at gøre det forkert..på forhånd tak -
Salad Bowls og Melting Pot
ForumindlægHej Jeg har googlet og googlet, men kan ikke rigtig finde disse to begreber specielt godt forklaret. De står ikke i nogle af mine bøger, og jeg kan ikke nå at bestille noget hjem fra biblioteket. Jeg ved at der vil være stor sandsynlighed for, at censor vil spørge ind til disse begreber, da mit e... -
Gibberellinsyre
ForumindlægHej studieportalen. Er der nogle, som kan fortælle mig hvad gibberellinsyre er? Jeg kan intet finde om det! -
Mac orddelling
ForumindlægHej, hvordan er det nu at man laver orddeling på mac? Jeg har officepakken 2011. Tak på forhånd :) -
Die Familie = ental - check! Men Den Meyers ental eller flertal ?
ForumindlægVær hilset ærede medmennesker! Jeg sidder her med noget som jeg synes er det bedste i verden - nemlig tysk grammatik... ^_^ Jeg skal indsætte den rigtige form af 'beginnen' - sætningen lyder således: Um 6 Uhr________________der Tag bei den Meyers. Skal det være beginnt eller beginnen?... -
jeg forstår det simpelthen ik
ForumindlægEr der nogen der har læst "Brave new world" af Aldos huxleyjeg har læst den 4 gange igennem forstår det simpelthen ikke?er der nogen der har læst den? -
At blive opgaveredaktør
ForumindlægSpørgsmål til hvem end der er ansvarlig for dette område. Hvordan bliver man opgaveredaktør? En gang imellem søges der jo nye opgaveredaktører, men af egen erfaring virker det som om at der godt kunne være brug for en ekstra hånd eller to.Jeg har bare ikke kunne finde nogen e-mail; er det bare at... -
Biokemi
ForumindlægHejJeg er lige ved at skrive biologirapport og mangler lidt kemi hjælp. Er der nogen, der kan give mig en net adresse på en kemisk ordbog på nettet? Det kunne være fedt hvis jeg udfra molekylernes navne kunne forklare forskellen på dem. Molekylerne er dideoxynukleotid og deoxynukleotid. Jeg vil g... -
Hvad er antonymet for...
Forumindlægordet fornuft??Jeg skal bruge det i sætningen:Han kunne ikke længere skelne mellem fornuft og ?? -
ens eget emne om en person
Forumindlægheej . jeg skal til eksame her onsdag, og jeg ville høre nogle som evt allerede har været oppe og har haft om en person . hvad man evt kan sige ? og om det skal være meget informationens mættet det man siger .eller man en stor del af ens 5 min også selv må komme ind på hvad man synes om personen ... -
Hvad er en finke...
ForumindlægHej,Jeg sidder o læser lidt om Darwin og hans evolutionsteori, jeg kan ikke helt forstå hvad en finke er for et dyr.Nogle der ved det?Jeg har prøvet at google, men jeg kom ikke så langt med det...Bjarke -
3 A-niveauer
ForumindlægJeg overvejer at vælge 3 A-niveauer, men jeg vil gerne høre om jeres erfaringer. Er der nogen af jer med 3 A-niveauer, som har fortrudt, at I valgte dette? -
Perspektivere
ForumindlægJeg har lavet en synopse, og skal til at lave perspektivering. Det står sådan her: Perspective (In an english speaking country) (Own opinion) Hvad skal jeg gøre der? -
Helt enkelt
ForumindlægHej. Jeg er lige begyndt på fransk i år og skal skrive en mini stil. Men der er to sætninger jeg ikke kan finde ud af at oversætte, så jeg tænklte der måske var nogen her der kunne hjælpe mig: Sætningerne er: Selv tak. Og: Nej, hr. Jeg kan selv -
Analgetisk (smerte)
ForumindlægHejJeg er ved at skrive en opgave omkring Analgetisk effekt på kroppen.Altså hvordan smerter sker i kroppen og hvordan Analgetisk medicin indvirker på dette.på forhånd tak -
den nye gymnasiereform
ForumindlægDe skrev den anden dag i information at den nye reform kun giver omkring 5 % af en årgang mulighed for at læse de naturvidenskabelige fag, mod 17 %. Forstår stadig ikke at man reformerede gymnasiet, når det er i folkeskolen at problemet ligger. Man kunne dog godt gøre musik og billedkundst i gymn... -
AT eksamen 2012 - psyk/dansk
ForumindlægHej alle :) er lidt i tvivl om hvilket emne jeg vil vælge: skoleskyderi eller utøya/anders breivik. Har i dag set filmen bowling for columbine, som kunne bruges til skoleskyderi. Men har i nogen ting, der ville være gode at tage "fat i" ved de to emner? :) -
Mand bag velfærdsteori ?
ForumindlægHalløjsa :o)..I forbindelse med en samfundsfagsopgave, er jeg kommet i tanke om en teori. Desværre kan jeg ikke huske hvem "teoretikeren" er.[b]Hans postulat var, at velfærden(mener jeg) går op og ned forskellige steder, men alt i alt bliver verden bedre.[/b]Er der en skarp sjæl derude,...
