Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 13101 til 13120 af 42938
-
Merit
ForumindlægJeg har taget første år af HF, men har pga. sygdom været nød til at holde et års pause. Da jeg har taget første HF på den gamle reform, kunne jeg ikke bare starte på andet år på den nye reform, men skulle starte forfra. Jeg har så valgt studenterkursus i stedet for HF, hvilket jeg er godt tilf... -
Eksamen synopsis (24 timers forbedrelse) - Velfærdssamfundet - Problemstilling okay eller ej?
ForumindlægHej, jeg er igang med min 24 timers eksamens forbedrelse og trak "Velfærdssamfundet". Har en masse ideer men det kræver jo selvfølgelig at jeg har en ordentlig problemstilling. Er kommet op med 4 spørgsmål som jeg så vil bygge min synopsis op omkring men ved ikke om den er god nok? (m... -
Kan man gå op i bio anden gang?
ForumindlægJeg var oppe i bio for et par dage siden, og det gik ikke lige efter mit hoved, jeg fik 6, hvilket ikke er det fedeste!Jeg har hørt noget om at man kan gå op i bio igen i 2g, altså at få en "ommer". Men passer det? Og hvis det gør, hvordan sker det så, bliver jeg bare selvstuderende, el... -
Engelsk karakter
ForumindlægHej Håber der er en der kan hjælpe!! Jeg er i øjeblikket ved at tage enkeltfag på vuc for at bestå adgangskravene til en videregående uddannelse. Jeg tager kun de fag jeg skal bruge og altså ikke en fuld hf. Jeg gik for længe siden på gymnasiet, men valgt at droppe ud i 2. g, jeg nåed... -
KIG VIGTIGT
Forumindlæghej.. nu sidder jeg her og læser til eksamen i samf.. læser om menneskerettigher og FN.. i bogen står der.: At den første menneskerettighedserklæring blev vedtaget af den franske nationalforsamling, som led i borgerskabets opgør med kongemagten ^^ er det enevælden eller hvad?? altså de vil bare ... -
Huen?
ForumindlægSpørgsmål: Med eksempelvis et eksamensgennemsnit på 2,9 forløblig og én mundtlig eksamen tilbage - som man måske får -3 eller 00 i - bliver man så studenter? -
Stx- Eksamensspørgsmål
ForumindlægHej Jeg har idræt på B-niveau på STX, hvilket jeg skal afslutte til sommer. Vi skal således snart til at lave drejebog og bestemme, hvilke discipliner, vi vil op i til eksamen. I starten af året lavede vi et obligatorisk forløb om træningsplanlægning med fokus på aerobe træning. Dette for... -
Dumpet Dansk A?
ForumindlægHej, Jeg har i dag været til den skriftlige eksamen i Dansk A og er kommet ud med en rimelig dårlig mavefornemelse. I årskarakter fik jeg 7 mundligt og 4 skriftligt. Hvis jeg får 00 her til den skriftlige eksamen har jeg så dumpet hele Dansk A? Eller tager man gennemsnittet af både årskarakter o... -
Hvis jeg ikke tager tysk eksamen, kan jeg stadig så starte på UNI efter sommer?
ForumindlægHej alle. Da jeg er startet på en HF efter den nye reform, er vi blevet stillet kravene 250 ekstra timer(som skal være fremmedsprog) og et fag som skal hæves til A på andet år. Tysk er ikke et adgangskrav til min valgte uddannelse(som er søgt i kvote 2), ej heller engelsk A som er mit fag der... -
Gini-koefficient - Metoder i Matematik - AT eksamen i 3.g (Grænser om ULIGHED)
ForumindlægHej! Jeg skal til eksamen i AT i morgen, og mit emne er grænser for ulighed, hvor jeg skriver i matematik og samfundfsfag. Det eneste jeg ikke har styr på er metoderne i matematik.. I matematik har jeg udregnet gini-koefficienten og lavet nogle modeller, der viser sammenhængen mellem gini-koef... -
Gini-koefficient - Metoder i Matematik - AT eksamen i 3.g (Grænser om ULIGHED)
ForumindlægHej! Jeg skal til eksamen i AT i morgen, og mit emne er grænser for ulighed, hvor jeg skriver i matematik og samfundfsfag. Det eneste jeg ikke har styr på er metoderne i matematik.. I matematik har jeg udregnet gini-koefficienten og lavet nogle modeller, der viser sammenhængen mellem gini-koef... -
Elproduktionens energiomdannelse (24 timers eksamen i 1.g, så gerne hurtig hjælp)
ForumindlægHej kunne godt bruges lidt hjælp til forklarigen af de energiomdannelser der sker i en elproduktion i et kul/olie kraftværk, herunder især den energi som godt "tabt": Jeg har forstået det således: På elværkerne omdannes den kemisk energi i form af kul eller olie til termisk energi i k... -
Klage
ForumindlægEr der nogle regler for hvad man er berettiget til at klage over? Jeg vil gerne klage over mine årskarakter i fysik. Ved sidste karaktergivning fik jeg 10 i skr. og 10 i mundtlig. Men så lige inden årskarakterne skulle gives, fik vi en prøve, som jeg fik 4 i. Jeg fik dermed årskarakterne 4 og ... -
Analyse & fortolkning.
ForumindlægNu har jeg læst en del gode analyse- og fortolkningsstile herinde. Også var det, jeg funderede over, om den karakter, man fik i den stil? Ville man være i stand til at få den samme karakter i en mundtlig sammenhæng, for at nævne det, man har skrevet, eller ville man få en karakter lavere? -
TYSK årsprøve! hjælp
ForumindlægJeg skal til tyskårsprøve i morgen, og dvs at det ikke er en 24 timersprøve. Jeg får 24 min, til at forberede mig på. Men jeg er lidt i tvivl omkring, hvordan eksamen foregår. Foregår eksamen på dansk eller tysk? Skal man refere teksten på dansk, også snakke om budskab osv. på tysk? Please hjæl... -
Skriftlige karakterer
ForumindlægOhøj alle Jeg er lige blevet færdig med alle mine skriftlige eksamener og venter med frygt på karaktererne:P Men hvornår får vi dem at vide? For man plejer jo at kunne regne sit gennemsnit ud inden den sidste mundtlige eksamen! Hilsen Kristine :) -
Rette 350 ord?
ForumindlægSalut Er der nogle der er friske på at rette 350 år på fransk .. For føler vrkelg der er nogle sætnnger der bør rettes .. -
Hjælp, det haster!
ForumindlægTrækker det ned, hvis man til mundtlig biologi eksamen er afhængig af sin disposition? -
Terminsprøve i Naturfag.. HJÆLP.. : (
ForumindlægSkal Op til mundtlig terminsprøve i Naturfag.. Nogle gode råd om hvordan man klarer det..? Har ingen ide om hvordan det foregår..??? -
Kemi & Fysik
ForumindlægHejsa. Hvor længe er forberedelsestiden til mundtlig kemi og fysik b- niveau?
