Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 13101 til 13120 af 61667
-
Argh mat-eksamen i morgen:)
ForumindlægJeg skulle høre om i kender nogle steder på nettet på der bliver forklaret om reducering fra a-z, gerne lidt mere pædagosk forklaret:). For det er ALTID det jeg fucker op i! -
AKUT hjælp - eksamen imorgen
ForumindlægHej alle, jeg ville blive meget glad, hvis der var nogle der ville hjælpe mig.. jeg skal op i kristendomskundskab imorgen og jeg fandt den her opsætningsmodel eller sådan med hvordan man kunne redegøre for sin tekst inde til forberedelsen, men er i tvivl om hvordan man kan få flettet det ind og k... -
Tysk eksamen - plz
ForumindlægHejsa... jeg vil meget gerne hører om i har læst nogle af de tekster som jeg skriver ned senere. Det er meget vigtigt for mig, jeg har også selv en del noter, men vil da meget gerne også ha jeres hvis i har noget liggende... Det er altid godt og få læst andres så man er helt sikker Det drejer sig... -
Disposition eller ej til eksamen?
ForumindlægEr det bedste at lave en dispostion eller undlade at lave en, hvis man i forberedelsestiden står i den situatuin at, at man kun når at lave redegørelsen og analysen men ikke perspektiveringen/diskussionen? -
Spørgsmål vedr. skriftlig eksamen
ForumindlægHej! Hurtigt spørgsmål :) Jeg har været til skriftlig samfundsfag både som terminsprøve og årsprøve flere gange, men alligevel kan jeg ikke huske, om det er tilladt at bruge alle hjælpemidler til både fællesdelen og delopgaverne?... Her tænker jeg både noter, bog, lommeregner m.m. Håber at nogl... -
Mundtlig eksamen i samfundsfag
ForumindlægHej alle. Nogle der gider forklare mig helt præcis hvad det er min fremlæggelse i samfundsfag skal indeholde? Folk taler om synopser osv. Skal jeg lave det? og i så fald, hvad skal jeg så fremlægge ud fra min opgave. Mvh. Ida -
Hjælp til eksamen, ellers dumper jeg.
ForumindlægBrug oktet reglen til CH2-CH2 Pllease -
skriftlig eksamen karakter?
Forumindlæghej. leder efter en tabel som viser hvilken karakter man har udfra det antal point man har fået fra sit opgavesæt, f.eks. 50 point svarer til 2-tal eller 100 point svarer til 12-tal jeg har indtil videre ikke været i stand til at finde noget lignende og ville derfor hører om i ved hvor man kan ... -
Produkt til eksamens projekt.
ForumindlægVi skal have projektuge i den kommende uge, og det overordnede emne er: Mod en bedre verden - og vi har valgt det underordnede emne; Martin Luther King, vi ved bare ikke lige, hvad vi skal lave som produkt. Nogle, der har nogle idéer? -
skriftlig/mundtlig eksamen
Forumindlæger der nogen der kan fortælle mig om mulighederne hvis man f.eks har fået -3 i skriftligt, og 4 i mundtligt ? snitmæssist er man jo dumpet, ville man så være nød til at skulle tage begge eksamener om igen, eller ville man kunne nøjes med den skriftlige evt. ? -
Omkring en eksamen på universitetet
ForumindlægHej, jeg har et spørgmål omkring eksamener på universitetet. Jeg ved, at man har en eksamensperiode her i december, når man går på universitetet, men hvor lang tid foregår denne periode? :) -
Dansk eksamen - medieområde
ForumindlægHej. Jeg skal op i dansk d. 24, og har ind til videre læst på den litterære del. Er der nogen, som har gode råd eller links til det sproglige og det mediemæssige stofområde - det ville være til stor hjælp. På forhånd tak;) -
Sæsonkorrigeret ledighed?? (Eksamen, haster en smule)
ForumindlægHej. Jeg skal til samfundsfagseksamen i morgen, og har fået en graf over den "sæsonkorrigerede ledighed". Jeg har prøvet at finde noget om det, men jeg forstår det overhovedet ikke. Er der ikke nogle genier derude, der kan hjælpe lidt? På forhånd tak. :) -
Kemi skriftlig eksamen idag
ForumindlægSå var der skriftlig kemi A idag. Hvad synes I om sættet? :) -
Kristendom - eksamen imorgen.
ForumindlægHej alle hjælpsommelige mennesker. Jeg skal til religionseksamen her imorgen, men har stadig nogle spørgsmål angående kristendomsemnet. Som jeg forstår det, 'overlapper' kristendommen jødedommen, men hvis mit pensum kun lyder på kristen, islam og buddisme skal jeg vel ikke komme ind ... -
ENG B EKSAMEN ARTIKEL
ForumindlægNogen som kan fortælle mig hvilken form for person der er tale om her er det 3rd eller 1st person? eller noget helt tredje http://www.guardian.co.uk/music/2003/mar/28/artsfeatures -
stikprøvemetode Matematik/biologi
ForumindlægHej jeg sidder og laver en Biologi/matematik opgave om stikprøvemetode hvor jeg skal bestemme en populationsstørrelse: Jeg har 3 bægerglas 250 mL som jeg skal fylde med 100 mL kerner bakkens areal har jeg fået til 693 cm2 Stikprøvens areal (bægerglasenes areal): r2 * π ⇔ 86,5 ... -
Matematik - reduktion af gammastrålingens intensitet..
ForumindlægHej :) Jeg har fået en opgave i matematik som jeg meget gerne vil have hjælp til: Når en bestemt type gammastråler sendes gennem en blyvæg, er der følgende sammenhæng mellem intensiteten Io før passage gennem blyvæggen og intensiteten I efter passage: I=Io e^(-0,0393x) Hvor x angiver blyvæggen... -
I need hjelp matematik!!!!
ForumindlægJeg er stødt ind i et problem!! Jeg har Terminsprøver imorgen, matematik: problemformulering. Jeg er virkelig VIRKELIG lost til mat! Mit spørgsmål er 'skal jeg tag i skole med en dårlig karakter (måske slet ik for lavet noget) Eller s... -
matematik hjælp søges (A-niveua)
ForumindlægHej :) Jeg er en pige på 17år, som søger hjælp i matematik på A niveau en til to gange om ugen. jeg går i gymnasiet og skal starte i 3.g efter sommerferien. jeg får brug for hjælp til mine afleveringer og lektier i skolen osv. hjælp søges i ringsted ( evt. Roskilde hvor jeg går i skole), og håb...
