Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 13141 til 13160 af 95433
-
Chance for matematik eksamen
ForumindlægNogen der ved hvor stor chancen for en mundtlig eksamen i matematik på c niveau er? Jeg ved nemlig, at det kun var 1 ud af 7 mulige klasser, der kom op i det sidste år på min skole (som havde det på c niveau), hvilket overraskede mig meget, da jeg så tænker, at chancen er mindre? Men det er vel ... -
Kemi på HF
ForumindlægJeg starter efter ferien på HF, og skal derfor have kemi minimun på niveau C. Er der nogen, der måske kunne sige mig, hvad det første er, man lærer i kemi på c-niveau. Er der evt. noget jeg kan forberede på mig, før jeg starter? Det samme med biologi - hvad starter man med der? Er vi inde på no... -
Differentialkvotient
ForumindlægUdled udtrykket for differentialkvotienten for f(x)=ax^2+bx+c ved hjælp af 3-trinsreglen -Håber der er nogen der kan hjælpe? :) -
Studieretningsskifte - hhx
ForumindlægHeej Studieportalen Jeg er lige begyndt på hhx og er kommet på linjen innovation m. Tysk. Men jeg vil gerne ind på linjen som hedder mikro- og makroøkonomi, da jeg finder økonomi samt matematik yderst interesant. Nu skal jeg så tage fat i studievejlederen angående skifte, og da jeg er overbevist ... -
Une femme pour mon fils
ForumindlægHej,, er der nogen som har læst "une femme pour mon fils"? og som evt. har noter til den?PFT. -
Datalogi eksamen
ForumindlægHej...jeg skal til eksamen i datalogi i næste uge, og tænkte på om der var nogen der muligvis havde nogle gode noter som de ville dele med os andre..:) -
Dramatisk ironi vs Tragisk ironi. Hvad er forskellen?
ForumindlægSidder med Ødipus og har pludeslig fundet nogle noter som laver forskel mellem dramatisk ironi og tragisk ironi. Hvad er forskellen? -
Forberedelse
ForumindlægHejsa! Jeg skal op til engelsk studentereksamen, og jeg tænkte på hvor meget folk har forberedt? (hvor mange noter der er taget med ind til eksamen, og hvad der var lagt vægt på osv) -
TAK
ForumindlægHenten nogle dansk noter igår og TAK..!får normalt 6 i dansk fik 10..! :Omange tak studieportalen.dk -
Ich lauf niemandem mehr nach
ForumindlægHej :)Jeg skal skrive en opgave omkring teksten: "Ich lauf niemandem mehr nach"Er der nogle som har nogle gode noter til teksten? -
Lommeregner: Ti84 Plus
ForumindlægHej. Jeg vil høre om der er nogen der har noter til lommeregneren Ti84 Plus? Håber der er nogen der vil/kan hjælpe mig :) -
Danmark fra 1840-1914
Forumindlæghej... jeg skal til historie årsprøve i morgen, og kunne virkelig godt bruge nogle noter til Danmarks historie fra 1840-1914-... nogen der kan hjælpe?? -
Der Ausflug
ForumindlægHej er der nogle der har nogle gode noter omkring teksten "Der Ausflug"? Det må blandt andet gerne handle omrking om det er en krimi eller ej? -
Opbygning og dannelse af kollagen
ForumindlægHej studieportalen Jeg skal til eksamen i AT eksamen om nogle få dage, og har emnet skørbug på sørejser. Jeg kan ikke helt finde ud af opbygningen af kollagen, samt hvordan kollagen dannes og dertil c-vitamins funktion. Har ledt overalt på nettet, men synes ikke jeg kan finde noget som beskriver... -
Energi beregning
ForumindlægHej jeg har nogle problemer med en fysik opgave og jeg håber i kan hjælpe mig :) Vi vil i denne opgave bremselængden af et tog, der kører med hastigheden 150 km/h. Togets masse er 250 tons. For at løse opgaven skal vi finde gnidningskraften mellem hjul og skinner. Den er givet ved udtrykket ... -
Har brug for hjælp
ForumindlægEn produktionsvirksomhed har undersøgt markedet for en vare og fundet frem til, at omsætningen kan beskrives ved funktionen R med forskriften: R(x)= -x^2 + 500x, 100 ≤ x ≤ 450 Hvor x angiver afsætnignen i stk. a) bestem den størst mulige omsætning Virksomhedens variable omkostinger C kan... -
Hvordan læser man op i old?
ForumindlægHej Jeg skal op i old d. 11 og har først læsedag i dag pga. eksamen d.7! Men er virkelig i tvivl om hvordan man læser op, tror måske jeg skriver for mange noter. Sidder med den skænne Ødipus nu.. åhh.. Men gode råd om eksamenslæsning i old, modtages med glæde.. Tak - Og held og lykke med jeres ... -
Projektopgave om Grønland
ForumindlægHej ! Jeg har brug for lidt hjælp til, at komme igang med en projektopgave:) Nogen der kunne hjælpe? -
Beregning af gennemsnit hvordan?
ForumindlægNu er jeg 2. g´er med rimelig pæne karakter og kom til at undre mig over, hvodan gennemsnittet ville blive beregnet, altså det endelige gennemsnit. Tager man udgangspunkt i ALLE de karakter man har fået? Altså bruger man standpunkts og årskrakterne samt eksamenskarakterne til at bergne det endeli... -
Dumt spørgsmål - Karaktergenemsnit
ForumindlægSom sagt: dumt spørgsmål. Jeg er en gammel hund som er kommet tilbage på skolebænken og vi har en diskussion i gang om hvordan man regner sit endelige gennemsnit ud. Jeg hævder at man tager karakterene man har været oppe i, lægger dem sammen og dividerer med antallet af fag = Vupti.. Der blive...
