Søgning på: matematik a stx maj 2013. Resultater: 13141 til 13160 af 160718
  • A Fetish for Love

    Forumindlæg
    Hej.. er der nogle af jer der har læst "A Fetish for Love" af Margaret Laurance.. Jeg synes den er ret svær at tolke mht. budskab osv... er der nogle af jer der har nogle guldkorn?
  • A Country of Beggars

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder med en analyse af en HF-terminsprøve der hedder "A Country of Beggars" Jeg er meget i tvivl om hvordan slutningen skal tolkes ? Er der evt. nogen som har haft den og kan være til hjælp ? Mvh. Morten Nyegaard
  • A town like Alice

    Forumindlæg
    Hey! Jeg arbejder med romanen "A town like Alice" og skal lave en psykoanalyse af personerne deri. Er der nogen, der har læst bogen, arbejdet med den og kan give mig nogle guldkorn? vh
  • Eksamenssæt Engelsk A

    Forumindlæg
    Hej folkens, Jeg leder efter eksamenssæt til engelsk A, Har kigget lidt omkring, men kan kun finde besvarelser. Jeg vil gerne se selve opgave formuleringen. Er der nogen der ved hvor jeg kan finde den henne? På forhånd tak
  • sprøgsmål til EØ A

    Forumindlæg
    Hej jeg er ved at læse til min eø A eksamen, og jeg har to spørgsmål: Hvad bruger man et afslutningsskema til? ( har svært ved at give et konkret svar ) Hvad er den indre værdi ( om aktier )
  • Wtrie a poem

    Forumindlæg
    Hej, Vi skal skrive et digt i engelsk om nogle forløb med growing up, og bullying og skal skrive det udfra transitions T R a n s i t i o n s Nogen der kan hjælpe?
  • Hjælp til Biologi A, skriftlig eksamenssæt

    Forumindlæg
    Hej jeg er igang med at øve nogle tidligere eksamenssæt til biologi A, og i forlængelse med dette vil jeg spørge om der er nogle kloge biologi hoveder herinde, der kan hjælpe mig lidt med nogle spørgsmål? :)))
  • Eksamenssæt Engelsk A 2008

    Forumindlæg
    Jeg sidder og mangler eksmensættet i Engelsk A fra 2008 med The International Gallery Altså, skal ikke bruge andres besvarelser eller noget, bare selve opgaven, med alle teksterne og billederne. Har søgt efter det herinde og på nettet, men uden success.
  • A Kiss Before Dying....

    Forumindlæg
    Hej..i studieretningsprojekt skal jeg arbejde med Ira Levins roman ' A Kiss Before Dying' som skal analyseres med psykologisk vinkel på. Kan ikke finde noget på det på nettet.. :( Er der nogen, der kan hjælpe, eller bedrage med noget.? D
  • I have a dream - hjælp til rettelse

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har skrevet en sproglig analyse af Martin Luther Kings tale ,,I have a dream" på ca. to sider. Jeg mangler hjælp til at rette opgaven for gramatiske fejl. Nogen der kan hjælpe? Hilsen Maria.
  • Mundligt Dansk A !!!!!

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op i Mundligt dansk A HF næste uge. Jeg har fået styr på min pensum og hvad den indeholder af tekster osv… Men hvad er det skal gør, sådan at jeg opnår en høj karakter. Mange tak å forhånd.
  • Dansk eksamen A !!!!!!!

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op i Mundligt dansk A HF næste uge. Jeg har fået styr på min pensum og hvad den indeholder af tekster osv… Men hvad er det skal gør, sådan at jeg opnår en høj karakter. mange tak på forhånd.
  • Bon'a Parte

    Forumindlæg
    Hej allesammen, er der nogle som har haft om tøj virksomheden Bon'a parte ? Jeg har nemlig nogle spørgsmål omkring de 4 p'er Venlig hilsen, Gunnar Jensen
  • Forksel på Engelsk B og A

    Forumindlæg
    Jeg skal snart vælge studieretning og valgfag og ville i forbindelse med det gerne høre, hvor stor forskel der er i engelsk på B og A - både i forhold til indhold, sværhedsgrad og evt. andre ting. Mange tak på forhånd :)
  • Privatundervisning Dansk A

    Forumindlæg
    Hej Jeg er en 19 årig HF gymnasieelev fra københavn som søger noget hurtigt privat undervisning i skriftlig Dansk A Selvfølgelig imod betalning. Skriv til min mail hvis du er interesseret i at hjælpe eller kender nogle der kan. Falahdan@hotmail.com
  • A- og B-amylase i ølbrygning

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er igang med at arbejde med ølbrygning, og jeg har lige spørgsmål til enzymerne, a- og b-amylase. Jeg ved, at de kan spalte polysaccharider, men de spalter dem på 2 forskellige måder. Hvordan kan det være, at de spalter polysacchariderne som de gør?
  • A- og B-amylase

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er igang med at arbejde med ølbrygning, og jeg har lige spørgsmål til enzymerne, a- og b-amylase. Jeg ved, at de kan spalte polysaccharider, men de spalter dem på 2 forskellige måder. Hvordan kan det være, at de spalter polysacchariderne som de gør?
  • kompensering Fysik A

    Forumindlæg
    Hej SP jeg har fået den her opgave, som jeg synes er lidt svær, og har ikke rigtigt nogle ideer til hvordan jeg kommer i dag opgaven: http://postimg.org/image/5zl3ie4er/ Tak på forhånd :)
  • OPgave i SSO i matematik

    Forumindlæg
    Når AB er korde i en given cirkel og P ligger på forlængelsen af AB udover B, således at længen af PT (T røringspunktet for en tangent gennem P til cirklen) er lig med længden af AB, vis da at forholdet mellem AP:AB er det gyldne snit (vink! Et punkts potens med hensyn til en cirkel er relevant)...
  • Mundtlig matematik årsprøve

    Forumindlæg
    Jeg har fået et oplæg, hvor der står således: "POLYNOMIER. Gør rede for løsningsformlen til andengradsligningen, og benyt resultatet til at diskutere antallet af rødder for et andengradspolynomium." Hvad andet kan jeg sige omkring rødderne, end at et n-te grads polynomium højst har n r...