Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 13181 til 13200 af 20009
-
Markedskommunikation??
ForumindlægJeg skal op i Mundtlig markedskommunikation her på mandag d. 2/6, er der nogen der har nogle gode råd til denne her eksamen, det er sådan at eksamen foregå på den måde at man trækker en tekst inden for et emne. og så fremlægger man vel? Vores lærer har ikke kommet med en spørgetime, så panikker l... -
Historieeksamen: Menneskerettigheder Og Folkemord
ForumindlægDav! Jeg har studentereksamen om Menneskerettigheder Og Folkemord, og jeg skal fremlægge om emnet i morgen. Mit ambitionsniveau er ikke just tårnhøjt, men jeg føler stadigvæk ikke helt, jeg kan være mit nuværende projekt bekendt, så hvis der er nogen, der har et forslag eller to til problemstilli... -
hvad skal det betyde? mest selvstændige resultater af undersøgelsen præsenteres først?
Forumindlæg• De fagligt vigtigste og mest selvstændige resultater af undersøgelsen præsenteres først. Selvstændige pointer er skitseret i synopsen, og de uddybes her i dit mundtlige oplæg. hvad menes der med dette helt præcis? Skal man fortælle hvad man er nået frem til først eller hvad? Håber nogen vil h... -
Figurer i AT-eksamen
ForumindlægJeg skal op til AT mandag. Jeg skriver i biologi og samfundsfag om genteknologiens konsekvenser for fremtidens samfund. Jeg vil i begyndelsen af fremlæggelsen kort fortælle hvor langt man er ift genteknologien o. lign. Jeg er dog i tvivl om jeg skal inddrage en figur(fordi man jo ofte bruger figu... -
De ikke-fysiske metoder
ForumindlægHej Mit emne er alzheimers og retorik i dansk. Det handler om hvordan det fremlægges fra de forskellige grupper, altså nv og humaniora. Hvilke metoder bruger man når man ser kritisk og bare tilegner sig viden om alzheimers ved at læse en rapport over et rigtigt forsøg...det er er jo ikke rigtig d... -
Engleske skolesystemer?
ForumindlægHey. Har en lille fremlæggelse til imorgen hvor jeg skal forklarer om det engelske system. Nogle der kan sige nogle korte ord om hvad der foregår i "primary school" - "secondary school" og 6th form. Har fundet ud af hvor gammel man er i hver kategori. Men hvad k... -
perspektivering - hvornår?
ForumindlægEt spørgsmål som er relevant for alle: Er det bedre at perspektivere til henholdsvis studierapport og nutidsemne løbende, dvs "midt" i fremlæggelsen når det passer ind, eller er det bedre at have dem som seperate punkter tilslut? Ligeledes med teori og metode - er det ikke bedre at be... -
Søger hjælp!:D
ForumindlægHej! vi er 2 piger som har fået et projekt om menneskehandel. Vi tænker bare på hvad vi skal lave når vi skal fremlægge, så det ikke bliver for kedeligt.. vi har tænkt på en slags tv-avis, men vi er ikke helt sikre endnu. Men hvis i har nogle foreslag så endelig skriv(: jo flere jo bedre! m.v.h d... -
Hvor er der mest ungdomskriminalitet?
ForumindlægHej vi er 3 piger på 15 år. Vi er igang med vores sidste projektopgave for 9. klasse, om ungdomskriminalitet. Vi har prøvet at søge på Google, men vi kan simpelthen ikke finde noget om hvor der er mest ungdomskriminalitet i Danmark, så vi vil høre ad, om i ved noget eller i kan henvise til e... -
Er der nogle der vil hjælpe!!
ForumindlægHej! Jeg skal fremlægge i AT om metoder, i Kemi og Matematik. Men har virkelig ikke den mindste idé om hvad jeg skal/kan sige. Vi har brugt den logisk– og hypotetisk deduktive metode. Og vi har lavet nogle forsøg og har skrevet en synopse! Er der nogle der er søde at hjælpe mig, bare med nogle id... -
Hjælp til Livscyklusvurdering
ForumindlægHej allesammen:) jeg har en fremlæggelse om Livscyklusvurdering, som skal foregå som en undervisning. Så det jeg har brug for hjælp til, er hvilke punkter der er vigtigst at tage med, og desuden skal jeg også finde på nogle øvelser, altså udarbejde opgaver til mine klassekammerater, derfor kan de... -
Rentabilitet
ForumindlægVi sidder to gutter og er helt fortabt mht. hvordan vi fremlægger om rentabilitet til eksamenen. Er der nogen der har nogle gode tips til hvad der er mest væsentligt at forklare om, iforhold til at man har valgt en virksomhed, og skal fortælle om dens rentabilitet gennem de forløbne år? Håber p... -
VIndenergi
ForumindlægHej! Jeg skal fremlægge imorgen, og skal bl.a. lave en konkret beregning af energiproduktionen af vindenergi (vindmøller), har kigget lidt på nettet og syntes at det er besværligt, så havde lidt håbet på om der var nogen genier der kan hjælpe mig, og muligvis forklare det på en letforståelig måde... -
religion i middelalderen
ForumindlægEr der nogen, der kan hjælpe med dette spg?: Hvilken og hvor stor en rolle spillede religion i middelalderen for den almene befolkning? Man "bebrejede" vel Gud for alting på daværende tidspunkt, men er der noget ultravigtigt, som jeg eventuelt burde nævne? det er nemlig til en fremlæg... -
Teorier om klimaændringer - eksamen
ForumindlægHej. Har lige været oppe og trække "Teorier om klimaændringer" i Naturgeografi på B niveau og har nu 24 timer til at udarbejde en synopsis og gøre klar til fremlæggelse. Har sammen med spørgsmålet: "Hvilke forskellige teorier er der om årsager og konsekvenser af klimaændringer&quo... -
Biologi B Genetisk Variation
ForumindlægHej. Jeg skal op til mundt biologi B imorgen og har brug for nogle råd. Min opgave lyder som følgende: Genetisk variation Disponer og fremlæg hvordan der kan opretholdes genetisk variation og hvordan denne variationen kan omgås. Inddrag genetiske grundbegreber som celledelinger, kromosomer. F... -
Biologi B eksamen
ForumindlægHej, jeg har været inde og trække 24 timers biologi eksamen i dag og fik emne Reaktionstid. Opgaven hedder følgende: Disponer og fremlæg følgende: Impulsens vej fra sanseorgan til reaktion. Nervecellernes opbygning og funktion. Hvile- og aktionspotentiale. Nogen der kan komme med forslag, til h... -
Puberteten
ForumindlægHej. Jeg har projektuge. Vores overordnede emne er " forandring" og under det har vi valgt emnet Puberteten. Vores problemformulering lyder " Hvorfor kommer børn tidligere og tidligere puberteten" Og vi har nemlig brug for et produkt til vores fremlæggelse. Det må meget ger... -
Disposition til Old-eksamen
ForumindlægHej allesammen Skal til old-eksamen på onsdag. Jeg har rimelig godt styr på tekster mm., men problemet opstår når jeg skal disponere den kendte tekst. Er der nogen som kan komme men en god disposition og "go'e fif" til hvad man skal gøre når man fremlægger den? Har godt set nogle... -
Gratis frokost i USA
ForumindlægHej. Er der nogen, der ved noget om gratis frokost i USA? Jeg vil gerne vide noget om maden, serveringen, evt. betaling, sundhed osv. Det er til et skoleprojekt, hvor jeg skal fremlægge omkring emnet "Lunch in an American school". Håber nogen kan hjælpe :o) My
