Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 13241 til 13260 af 163701
-
N(t)=17,5*a^t
ForumindlægHej alle sammen. Jeg sidder fuldstændig fast med denne opgave, er der en som vil hjælpe mig med at lave den? Tusind på forhånd. Opgaven er vedhæftet. -
nogle der har været op til mat A mdt?
Forumindlæger det mest beviser man skal vise? og hvis man har en disposition som man følger, kan de godt finde på at afbryde og spørger om nogle ting eller kører man bare? og beder de om eksempler? altså når man udledt en formel, skal man så sætte tal ind for vise det? -
HF engelsk b-niveau 2009
ForumindlægHej. er der nogen, der ved hvad emnerne var til skriftlig engelsk eksamen på HF B-niveau 2009? På forhånd tak. -
Abstract - engelske ord for fag-termer?
ForumindlægHej.. Nogen der ved hvad en litterær periode / isme hedder på engelsk :)? Man skal da ikke forsøge at oversætte bogens titel? (når den nu er skrevet af en dansk forfatter) -
Er der nogle der vil rette min engelsk abstract
ForumindlægEr der en flink person der vil rette mit engelsk abstract? jeg sender det på mail og så sender du tilbage når det er rettet :D mangler virkelig hjælp til det!! -
engelsk tekst: They’re lethal
ForumindlægEr der nogle, som har denne tekst eller har et resume af den? Jeg skal til engelsk eksamen i morgen og aner selvfølgelig ikke, hvad den handler om :-s -
Engelsk stil rettelse (markering af fejl)
ForumindlægHej, Ville høre om der er en der vil rette min engelsk stil eller markere hvor fejlene er, så jeg selv kan rette dem. På forhånd tak :) -
stil om en's vinterferie på engelsk?
ForumindlægHeej. Er der nogle, der har skrevet, om sin vinterferie på engelsk som jeg må læse og få ideer fra?? -
Stx skriftlig engelsk b 2010?
ForumindlægHej. Jeg vil høre, om der er nogle der har opgaverne fra sidste års eksamen i skriftlig engelsk b stx? :) -
Hooligamsne-- Forskel imellem dansk og engelsk
ForumindlægHej. Nogle som kan komme på nogen lighede eller forskellige imellem dansk og engelsk hooligansme. ? tak på forhånd -
Matematik A 18 maj 2017
ForumindlægEr der nogle som var til eksamen igår som har lyst til at ligge sin vejledene besvarelse ud? Jeg skal til eksamen på tirsdag og har netop lavet sættet, men det kunne være sjovt at se om jeg havde regnet rigtigt :D -
Lidt rette hjælp til lille oversættelse dansk-engelsk
ForumindlægTeksten på dansk ser således ud, og skal oversættes til engelsk. Er enæggede tvillin.ger altid lige høje? Vil de begge være højre- eller venstrehånded.e? Og er det korrekt, at tvillinger ofte. er så tæt forbundne, at det kan skade dem, hvis de bliver adskilt – for eksempel ved forældrene... -
Skal skrive engelsk stil - Hvilken genre er nemmest at skrive?
ForumindlægJeg har fået en engelsk stil for, hvor jeg selv må bestemme genren Hvilken genre er nemmest at skrive i engelsk? -
AT Eksamen - Hjælp - Kunstig Intelligens i fagene mat A og Dansk A
ForumindlægHej SP. Jeg er i gang med AT i fagene dansk A og matematik A (datalogi), hvor overemnet er "Kommunikation - muligheder og begrænsninger". Mit underemne er kunstig intelligens. Jeg kan dog slet ikke finde ud af hvordan skal jeg vinkle det? Altså hvordan får jeg koblet kunstig intelligens... -
kapitel noter til VØ A-niveau
ForumindlægHej jeg søger noter til virksomhedsøkonomi på a niveau, jeg har noter til nogle af kapitlerne men mangler til 18, 19, 20, 21, 22, 23 det er fra den blå bog virksomhedsøkonomi A 2 del. fra systime<3 tak på forhånd -
Engelsk disposition - HJÆLP - Guns and violence in USA
ForumindlægHej allesammen. Håber der er nogle derude som kan hjælpe. Skal have lavet en disposition til engelsk FSA. Nogle forslag til emner og spørgsmål inden for: Guns and Violence in USA ? På forhånd tak. -
Differentialligning i Mat 1-årig -A-niveau
ForumindlægHejJeg har lige et par opgaver omkring differentialligninger jeg utroligt gerne vil have hjælp til.Opgave 3.090.I en model for rygtespredning inden for en gruppe på 500 personer er antallet af personer y, der har hørt et bestemt rygte, en funktion af tiden t. Der gælder, at den hastighed, hvormed... -
Zara grupo inditex S/A
ForumindlægJeg er i gang med min SRP, hvor jeg skal skrive om hvem Zara er, og dertil skal jeg inddrage nogen spanske artikler. Det er jo egentlig også fint nok, da jeg ikke har noget problem med at forstå spansk.. Jeg har dog bare det problem, at jeg sidder og har lidt svært ved at finde de store og g... -
Hjælp til AT - Biologi B og Samfundsfag A
ForumindlægHej. Er der nogle der har mulighed for at hjælpe med AT-metoder i det naturvidenskabelige fakultet i faget biologi. Jeg har enmet: Stress og er i tvivl om hvilke metoder man kan benytte, så hvis du har nogle gode forslag med forklaringer ville jeg sætte stor pris på det. På forhånd t... -
Helt ude og skide med Mat A karakterer
ForumindlægHej alle Er sådan set ret så meget ude og skide, med henhold til mine mat karakterer.. min mat lærer er ikke specielt god til at formidle, men det er dog i sidste ende mit eget ansvar at tage hånd om mit problem. Jeg tænkte på om der er nogle der har nogle gode fif til hvordan man kan oppe sig h...
