Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 13281 til 13300 af 109300
-
Forkort disse udtryk!.. De giver mig hovedpine!!
Forumindlæg1th) 1 / (8ab) - 1 / 8b(a+2) + 1 / b (a^2+4) 2nd) 2 - (a(1-(1/2a)))/0.25 Jeg bruger engelsk matematik bog og der skal man finde LCD (least common denominator) Please forklare hvordan man løser det her trin for trin. MVH den taknemlige -
Markedsføringsøkonom
ForumindlægHej!! Til folk som skal læse til markedsføringsøkonom: Jeg har bøger til 1. semester på uddannelsen til salg til en god, overkommelig pris. Det drejer sig om følgende bøger: Søren Holm-Rasmussen m.fl. - Erhvervsøkonomi til Akademiuddannelserne, 2. udg. Søren Holm-Rasmussen m.fl. - Erhv... -
Facitlistr til eksamensopgaver!? (kemi)
ForumindlægHej!!Er der nogen af jer derude, der ved om man kan låne/købe/downloade en facitliste til eksamensopgaver i kemi??? - har aldrig selv hørt om eller set en....Skal nemlig op til skr. eksamen, og sidder derfor og laver en masse dejlige kemiopgaver - men det ville da være rart hvis man ku tjekke de ... -
Læreuddannelsen med et gennemsnit på 4,0?
Forumindlæghej venner. Jeg har lige afsluttet handelsskolen ( HHX ) og skal i militæret fra d. 1 august. Efter 4 mdr i mili, vil jeg gerne søge ind på læreuddannelsen, mit gennemsnit fra HHX er lavt (4,0) grunden hertil er ikke dumhed men blot sløserri. mit sprøgsmål er så, kan jeg overhovedet søge ind ... -
huen - hvor længe??
ForumindlægHehe.. hvor længe er det man plejer ca at gå rundt med huen efter man endelig er blevet student? Hvor længe gik i med da i fik den? -
Mundtlig eng.
ForumindlægHej alle.. Er der nogle der ved hvordan det forgår i engelsk efter den nye reform? Skal op til årsprøve imorgen og jeg er ikke helt sikker på det..Evt. nogle der har nogle gode råd hvis man ikke er så god til engelsk? Eller bare generelt.. på forhånd tak (: -
---LIDT HJÆLP---
ForumindlægER der nogen som lige kunne tjekke om det jeg har oversat passer. på forhåd tak.Trophic efficiency is the precentage of production transferred from one trophic level to the next. Tropic efficiencies must always be less than production efficiencies because they take into account not only the energ... -
hvilken retting til Læge uddannelsen?
ForumindlægHej, jeg vil mægtig gerne være læge. men jeg er rimelig forvirret pga. der findes så mange retninger i gymnasier og aner ikke hvilken jeg skal have for at kunne blive læge? Nogen der har styr på det? -
gennemsnit til tandlæge?!<3
ForumindlægHej ehm jeg har søgt og søgt og søgt og søgt rundt på nettet, men kan ikke finde nogle ordenlige svar, så en eller anden hvis du ved hvad gennemsnittet til, at være tandlæge er, så vær sød og skriv det haha P.S. Jeg går i 8. klasse, Tror mit gennemsnit er 7,8/7,9. De ting, jeg skal forbedre er e... -
referat
Forumindlæghvordan skriver man et godt referat på engelsk? :) -
Medicin
ForumindlægHej...\n\nVil gerne spørge jer herinde nogle råd...\n\n\nJeg har tænkt på at læse medicin og her er bl.a. kemi C, mat B, fysik B nødvendig..\n\nJeg har valgt Kemi på A og Mat A+ og filosofere over at tage biologi på B.\n\nJeg har hørt bl.a. mange sige at det er klogere at tage Kemi på A end biolo... -
selvstuderende
Forumindlægjeg har fået vide at jeg skal op til engelsk mundtligt (c nivaeu).. på den seddel som jeg har fået står der at der er 50 min forberedelse. Er der en der kan give mig nogle råd til selve eksamen jeg er skide nervøs. Det er 5 år siden jeg sidst har haft engelsk..... -
Finde det rigtige svar ud fra fire påstande
ForumindlægHej. Jeg har lige brug for hjælp til en opgave: I 2011 var den gennemsnitlige undervisningsudgift pr. elev i Viborg kommune 62.254 kr. og i samsø kommune 131.275 kr. Herunder er fire påstande om de to kommuners undervisningsudgifter pr. elev. Én af dem er forkert. Forklar hvilken en der er fo... -
Fremtid
ForumindlægHej alle sammen!Jeg har tænkt mig at tage 1-årigt HH efter gymnasiet. Jeg regner med at få et snit på ca. 8,2 i studentereksamen, men da jeg vil søge ind på jura-studiet, er dette snit desværre ikke nok. Jeg har desuden fået at vide, at jeg ikke kan bruge min HH-eksamen til at søge ind på univers... -
GSK og adgangskrav til studie
ForumindlægHej. Jeg ville høre om man kan søge ind på en videregående uddannelse i kvote 1, hvis man b.l.a opfylder adgangskravene ved at have gennemført et GSK kursus? Jeg har for noget tid siden gennemført matematik på b niveau på et GSK hold, eftersom at jeg ikke bestod faget i gymnasiet. Matematik b e... -
hvor??
ForumindlægHej jeg kunne godt på et tidspunkt tænke mig at øve på den mundlige eksame i engelsk. Så tænkte på, om der var nogen som kender et sted hvor man kan finde lytte tekster og læsetekster på internettet, på 10 klasse level? -
Hjælp om eksamen 2008
ForumindlægHej Er der nogen der kan fortælle hvilke slags opgaver der var i 1.del i engelsk eksamen i 2008? Jeg ville blive rigtig glad hvis der er nogen der kan fortælle mig det.. -
For lave karakterer til læreruddannelsen?
ForumindlægHej jeg bliver student her til sommer og jeg har planer om, at læse til folkeskolelærer i 2012 efter et sabat år. Jeg er bare i tvivl, om mine karakterer er gode nok og kræver det noget bestemt snit? jeg har fx. 7 i mundtlig matematik på B niveau - og er det ikke noget med man skal have 7 i sit ... -
Lektiehjælp tilbydes!
ForumindlægHar du problemer med de tyske verber? Synes du stavning er svært? - eller er den engelske eller tyske oversættelse (for ikke at tale om stil) svær at komme igennem? Så er jeg her for at hjælpe:) Nu da jeg efter at have afsluttet en sproglig studentereksamen med 10,5 starter på en videregående u... -
Gået ned i skr. eksamen?
ForumindlægDet her er en lille uformel rundspørge for SPs brugere. Er du gået ned i skr. eksamen i forhold til dine årskarakterer eller terminsprøven? Bare svar ja eller nej (du må selvfølgelig gerne uddybe hvis du vil)-
