Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 13281 til 13300 af 65693
-
Hjælp til mundtlig eksamen - non verbal
ForumindlægHej, Jeg har diagnosen Aspergers Syndom. Det betyder en del ting for mig og min skolegang, inklusiv det at hvis jeg bliver stresset sker det ofte, at jeg simpelthen mister stemmen. Det kaldes at blive non verbal. Jeg ved ikke hvorfor det sker, andet end at det selvfølgelig hænger sammen med at je... -
Ekstra litt. til samf eksamen?
ForumindlægHej alle Er der nogen der ved om man til Samfundsfag A eksamen skal finde yderligere litteratur på nettet eller andre steder til sin synopsis, eller om man udelukkende skal bruge de bilag man har fået udleveret. Har nemlig kigget på undervisningsministeriets hjemmeside og der står: "Eksamina... -
Eksams Spørgsmål. Den 21 December.
ForumindlægHej til alle. Jeg har eksam den 21.12.2012. Jeg kan slet ikke forstå den emne (fra æg til blastocyst) Jeg har læst på nettet men jeg kan ikke forstå noget som helst.. Kan noget forklare næmere de spørgsmåler med sine egen ord. Meget gerne hvis mange af jer kan give forskellige forklaring og ... -
Fysik eksamen folkeskolen
ForumindlægHej Jeg har fysik eksamen (fsa) på torsdag. Vi har en del emner at trække, så jeg vil bare lige spørge om der var nogle der havde nogle gode råd eller links til at vise evt. forsøg mm. ????? -
Skriftlig eksamen i dag! Hvad synes i? :)
ForumindlægHej med jer! Hvad synes i om teksten til dagens spansk eksamen, og hvordan gik det jer? :) -
EKSAMEN I NG B???
ForumindlægNOGEN DER LIGGER INDE MED EN DISPOTION TIL NG B EKSAMEN?? BARE SOM INSPIRATION?? -
Logistisk vækst - eksamen!!!!!!
ForumindlægNogen der er så søde at kunne hjælpe mig med denne opgave? Jeg skal til eksamen fredag og er helt lost på dette spørgsmål!!! -
FSA engelsk eksamens varighed?
ForumindlægHej Ved I hvor lang tid engelsk eksamen varer i folkeskolen? På forhånd tak -
Tips til mundtlig matematik!
ForumindlægEr der nogen herinde der kan give mig nogletips til hvordan man forbereder sig godt til matematik mundtlig B-niveau? Er lidt nervøs for det hele, ved ikke rigtig hva der kommer til at ske når jeg skal eksamineres! -
Øv bøv matematik
ForumindlægHejsa. Jeg er ikke lige den bedste til matematik. Jeg har fået stillet en opgave, som jeg ikke kan finde ud af. Den lyder: En person har indtaget amfetamin. Mængden af amfetamin i kroppen kan beskrives ved modellenY=15*0.84^xhvor x er tiden efter indtagelsen (målt i timer), og y er amfetaminmængd... -
Hjælp til 1 stykke matematik
ForumindlægHej jeg vil høre om i ville hjælpe mig med noget matematik for jeg er selv lidt i tvivl regnestykket ser sådan her ud: 1) en Ørred koster 11 kr i butik og dem Peter selv fangede kostede 16 kr (for benzin båd sø osv) hvor mange procent er de selv fangede ørreder dyrere end købte ørreder? håber i ... -
Matematik på c niveau??
ForumindlægEr det en meget dum ide, at vælge matematik på c niveau? Jeg tænker i forhold til mulighederne bagefter. Hører mange der siger, at det udelukker mange uddannelser hvis man kun har det på c. er det at overdrive, eller er det sandt? -
Hjælp til beståelse af eksamen 2011
ForumindlægHej alle! Jeg skal lige sikre mig, at jeg ikke har misforstået noget. Hvis man i årskarakter i et fag f.eks. har fået 4 skriftlig og 4 mundtlig og kommer til eksamen i det skriftlig og får 00 - har jeg så ikke stadig bestået faget samlet set? Og i et andet fag, hvis der i årskarakter f.eks. er gi... -
HASTER! Kemi-eksamen i 1g?
ForumindlægHvordan foregår den, hvor meeget tid har man osv?:) -
eksamen i mat B
ForumindlægHey alle sammen, Er der nogen der ved hvordan man beregner opgave c, d, e, f eller g (fra skr. mat eksamensprojekt / vedhæftet fil).. eller dem alle sammen ;) har virkelig brug for hjælp / vejledning... håber på hurtige svar, på forhånd tak ;) -
FSA Eksamen - Karakterer?
ForumindlægHej Hvad har i fået i geografi/biologieksamen? Min ven har fået sin karakterer, men vi får først torsdag min lærer er på tur. Håber jer godt. Hvad fik I i geografi? I biologi?++ -
Historie eksamen romerriget
ForumindlægHej. Jeg skal til historieeksamen, og jeg har trukket antikken. Mine kilder omhandler slavers oprør, roms militære styrker, ciceros bud på den ideelle samfundsstruktur med fokus på fællesskab og retfærdighed, et kort over romerrigets udbredelse og en sammenligning mellem romerrigets fald og EU (s... -
Må man have et ur på til mundtlig eksamen?
ForumindlægSynes det er svært at overholde de 10 minutter, det er jo mega lang tid øv -
Eksamen - under emne
ForumindlægHey :) Nogen der gider hjælpe mig lidt? Jeg skal til at skrive synopsis i mundtligt engelsk, mit emne er Wild Life. Jeg mangler bare et godt under emne. Så her er mit spørgsmål: Nogen der kender et godt underemne? Tak for hjælpen på forhånd ;D Hilsen Frederikke -
Nogen der kan hjælpe med matematik?..
ForumindlægNogen der kan hjælpe med matematik??.... Sender til jeres indbakke.. D: takker.
