Søgning på: engelsk brev. Resultater: 13321 til 13340 af 25907
-
Oversæt til fransk.
ForumindlægNogle der kan hjælpe med at oversæt det til fransk? "Jeg har stået på skateboard siden 2011" Jeg ved at "jeg har = j'ai Skateboard= planche à roulettes Men kan ikke oversæt "stået på" -
EKSAMEN - hvorfor fraaælge renseanlæg i andre lande......
ForumindlægHvorfor vælger man i andre lande ikke at lave renseanlæg, og hvordan fungerer det der? Jeg fandt dette spørgsmål, og tænkte jeg ville bruge det til naturfags eksamen, og undersøge nærmere på det senere, men først efter jeg har afleveret selvølgelig, gik det op for mig at der vikelig ikke står no... -
Stedsadverbier
Forumindlæg1. Han kom ikke langt 2. vi rejser ofte til udlandet 3. vi tager i morgen tidlig kl. 8 toget til Frankrig 4. hvor er børnene? de leger udenfor. 1. He did not much. 2. We often travel abroad. 3. At 8 O’clock Tomorrow morning we take the Train to France. 4. Where are the children? They were ... -
lysets spredning
ForumindlægJeg skal forklare lysets spredning sådan at jeg kommer ind på fx hvorfor himlen er blå om dagen, rød om aften.. gerne ud fra rayleigh-spredningen, nogen der forklare sammenhængen? -
Hvad skal jeg gøre? :s
ForumindlægHej SP Jeg går i 1.g og har valgt tysk fortsætter som mit sprogfag, som jeg fortryder inderligt. Jeg føler at niveau'et er alt for højt, i forhold til hvad jeg havde i folkeskolen. Jeg har ikke kunnet følge med i starten af tysk timerne, og det viser sig at der er store huller i min gramm... -
Bisætning eller hoved?
ForumindlægHejsa! Kan man godt sige dette her, selvom det ikke er en bisætning: "Vielleicht Maria nicht Liebeskummer hat, aber sie..." altså at have "hat" til sidst, elle skal man opstille den, som en hovedsætning, hvor "hat" står efter Maria? På forhånd tak, og fortsat god a... -
why
ForumindlægEr "why" ikke et spørgende pronomen? I min bog står der nemlig at det (også) er et adverbium.. Eller handler det om, hvordan ordet bruges og i hvilken sammenhæng? -
Induktion
ForumindlægHvad er princippet ved induktion og hvordan hænger induktion og vekselstrøm sammen? -
plastik køn
ForumindlægHvad er "plastik køn"? kan heller ikke finde noget på nettet.. -
Induktiv eller deduktiv?
ForumindlægHej alle sammen, I faget biologi så har vi lavet observationer omkring genetik, f,eks. hvor mange der har blå øjne, hvem der kan lave tungerulning osv i familien og klassen. men så ville jeg bare spørge jer, skal jeg bruge den induktive eller deduktive? Eller kvantitative eller kvalitative? det h... -
Studenterhuen - hvor længe?
ForumindlægHej mennesker :-) Bliver som så mange andre unge student i næste uge. Ville egentlig bare høre, hvor lang tid man kan tillade sig at gå med sin studenterhue? :-) Og lige en anden ting. Da vi havde den gamle karakterskala, var der tradition for, at man gav en kasse/ramme øl pr. 13-tal. Men nu har ... -
Fordøjelsessystemet
ForumindlægEr der nogle der kort og kontant kan forklare mig fordøjelsessystemet? -
nykritisk læsning??
Forumindlæghej. nu har jeg søgt over alt, og jeg synes der står noget forskelligt mange steder. er der en, der en gang for alle kan forklare mig på en letforståelig måde hvad nykritisk læsning er for noget?? håber nogen kan hjælpe. forstår det nemlig ik. -
ang. årskarakter og eksamenskarakter
ForumindlægHej. Tæller både årskarakter og eksamenskarakter med i ens gennemsnit ? altså hvis jeg nu får 7 i Samf C i årskarakter og jeg har får 7 til eksamen, tæller så begge mine karakter med i mit gennemsnit ? Mia -
Største industrier i USA
ForumindlægHvad er de største industrier i USA, og hvilke industrier bærer deres økonomi? og hvilke industrier har været dominerende? -
Formler og en lille forklaring
ForumindlægKemisk sammensætning og struktur af indholdsstofferne i Fanta. -
tysk disposition
ForumindlægHej, skal lave en tysk disposition til min mundtlige prøve og mangler inspiration. Er der nogen der kan sende deres ?:) -
Hjælpeverber
ForumindlægHej. Jeg sidder med noget tysk, og jeg er pludselig blevet i tvivl om man, når der både er et alm. verbum og et hjælpeverbum, kun skal bøje hjælpeverbet. Er der nogen der ved det og muligvis lige vil komme med et kort eksempel? På forhånd tak. -
den Nordamerikanske prærie
ForumindlægHej jeg har fået til opgave at skrive om majs og hvedeproduktionen på prærien, med overskriften er det smart at dyrke majs og hved på prærien? jeg har tænkt på at komme ind hvilke krav majs stiller i forhold til dyrkning (temp. nedbør og jordbund), samt hvilke stater der dyrker majs og om der bli... -
litterær artikel af Skyggen
ForumindlægHey folkens... min lærer har opstillet en opgave at skrive en litterær artikel og jeg sidder nu og skriver på den men kan på ingen måde finde ud af hvordan man skriver den... er der nogen der har nogle hjemme sider eller tips til hvordan man skriver en litterær artikel? fordi jeg ville blive su...
