Søgning på: matematik a uden hjælpemidler. Resultater: 13341 til 13360 af 174810
  • mundtlig optagelsesprøve matematik

    Forumindlæg
    Hej. Jeg står og har et problem. På mandag d. 26/4 skal jeg til optagelsesprøve på Gymnasiet ind til HF i fire forskellige fag bl.a. matematik og det er jeg desværre ikke ret god til og jeg er desværre kommet til at smide mine gamle skolesager ud. Spørgsmålet er så, hvilke emner kan jeg risiker...
  • Et godt råd!!!!

    Forumindlæg
    Til alle der har problemer med 1.g, 2.g eller 3.g matematik, så bør de få fat i matematik programmet TI-Interactive. Programmet vil spare dig for en masse arbejde, og det er fuldt ud lovligt. Hvis skolen ikke allerede har har programmet, er det på tide, at de investere, for skriftlig eksaminer bl...
  • fysiske betydning af konstanterne a og b?

    Forumindlæg
    Hvad er den fysiske betydning af konstanterne a og b?
  • HJÆLP matematik aflevering spørgsmål

    Forumindlæg
    herunder er to mateamtik modeller : model 1: y = 2900x - 5316000 model 2 : y = 2900x + 501700 x: årstal y: indbyggere i København undersøg ved hjælp af beregninger, hvilke af de to matematike modeller der bedst beskriver befolk...
  • 10klasse matematik terminsprøver 2012

    Forumindlæg
    er der nogen der ved, i hvilken opgavesæt 10 klasserne skal oppe i, til terminsprøverne i matematik.? det vil være en stor hjælp, hvis nogen af jer fortalte det. :) hvis i også lige tilføjer, i hvilken opgavesæt i gik oppe i iår ? så vil det også være en stor hjælp.
  • Længde på opgave - Matematik

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skriver SRP i samfundsfag og matematik om national økonomi. Jeg er i tvivl om hvor vidt jeg skal tælle matematiske formler med i de 2600 tegn der skal være på en normal side, eller hvordan de skal gøres op. En udredning af det ville jeg sætte stor pris på. Mvh Gustav, ps. kan ikke få fa...
  • 10 klasse matematik opgave

    Forumindlæg
    jeg har brug for hjælp til matematik jeg har et spær, de har brugt 3 træ, og i alt har de en længde på 6070mm.. endefladen på et træ er 140 mm.. spæreter bygget som en trkant på vinklerne 110 grader 25 grader og 45 grader spørgsmålet er : hvor lang er spærfodens overkant.. ??
  • HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg har brug for en hjælpende hånd til denne opgave. Jeg forstår ikke helt hvordan jeg skal kunne løse den uden hjælpemidler OPGAVEN ER VEDHÆFTET Vh
  • matematik find f¨ mærke

    Forumindlæg
    Hej jeg håber i kan hjælpe mig med matematik og forklaring tak på forhånd ... hvordan laver man den første f1
  • JYSK A/S

    Forumindlæg
    Nogen der har case om Jysk i deres SRP i såfald kunne det være genialt at dele sit materiale og informationer om virksomheden. Hvis der er nogen der har lavet opgaver, eller er villige til at hjælpe vil det være kanon, i skal være velkommen til at bidrage med at hvad i har. På forhånd tak
  • engelsk stil - A-niveau

    Forumindlæg
    Hej...Er der nogen der har tid til at læse min stil i gennem?Der er nok ikke ret mange fejl, da jeg har brugt meget tid på den. Smid mail adressen her hvis i vil
  • PARKEN A/S

    Forumindlæg
    Hej Alle Er igang med et prjekt som omhandler parken sport & entertainment. Jeg skal uddybe Parkens omverden, er der nogle som har skrevet lidt om hvordan Parkens omverden er iforhold til faget organisation? På forhånd tak.
  • AKUT HJÆLP Samfundsfag A aflevering

    Forumindlæg
    Skal lave Delopgave C: uddannelse og konkurrenceevne, er der nogen som har den, jeg er helt lost. Det er fra Eksamen 30 Maj 2012
  • ENG A aug-2008

    Forumindlæg
    Kan nogen af jer huske hvad titlen på novellen man skulle analyser hed?
  • til dem der har valgt tysk A

    Forumindlæg
    hey...er der nogen derude som har valgt tysk på højt niveau og evt. kan fortælle mig noget om hvordan det er med hensyn til sværhedsgraden, antal opgaver og hvor meget der forventes af en for at kunne få 10-11...på forhånd tak:)
  • Noter samf A

    Forumindlæg
    Hey!Skal op i samfundsfag på højniveau, og ville høre om der var nogen der har nogle noter de ville dele med mig? Ikke fordi jeg ingen noter har selv - ville bare gerne være sikker på at jeg har alt med.
  • elektrokemi A-niveau opgave

    Forumindlæg
    Har lidt problemer med en opgave, håber der er en der kan hjælpe.Jeg har et cellediagram:Cu(s) I Cu2+(aq, 0,020M) II Fe3+(aq) I Pt(sder er en væske mængde på 150 mL i hver halvcelle. Højre halvcelle indeholder en vandig opløsning på 50,0 g FeCl3.6H20 og lidt FeCl2elementets elektromotoriske kraft...
  • Opgradering af samfundsfag på a-niveau

    Forumindlæg
    http://hs-gym.dk/om-skolen/ledelse Anna Kathrine Høg Eriksen AE Uddannelsesleder a[email protected] 27775014
  • Opgradering af Samfundsfag på A-niveau

    Forumindlæg
    Anna Kathrine Høg Eriksen AE Uddannelsesleder a[email protected] 27775014
  • Samfundsfag A, diskussion, Afrika

    Forumindlæg
    Jeg skal i en opgave diskutere, hvilke fordele og ulemper der er forbundet med en øget grad af markedsstyring i Afrika. Besvarelsen skal tage udgangspunkt i det vedhæftede bilag. Hjælp, på forhånd tak :-) Ida