Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 13361 til 13380 af 19198
-
Med ilden i ryggen
Forumindlæghej Jeg skal lave nogle opgave til bogen fra en hjemmeside... http://web.me.com/martinpetersen1/%22Med_ilden_i_ryggen%22/Introduktion_og_resume.html spørgsmålene er.... Hvor i Danmark lå lejrene ? Hvem passede på disse lejre ? Hvorledes fungerede de ? Sammenlign gruppen af mænd og kvinder - hvor... -
Rettelse af sætning
ForumindlægJan Ulrich hatte einer fantastisch Karriere, aber sein Privatleben sind ein heilloses Durcheinander. Kan ikke helt få grammatikken på plads i den her sætning. Der sættes pris på al hjælp :) -
Hvilken linje?
ForumindlægHej! Jeg har nogle generalle spørgsmål angående gymnasium osv. Jeg er en pige i 9.klasse, som ofte bliver stillet spørgsmålet, hvad skal du efter 9.klasse? jeg har tænkt meget, og snakket med min skolelærer, han vil have mig videre på 10 angående jeg har svært ved sprog (engelsk) jeg har prøvet... -
Tabte krigen
ForumindlægDa Tyskland tabte krige i 1914 Hvorfor følte de sig nederlag? Nogle der ved det -
Billedet
ForumindlægNogle der kan foreklar mig hvad billedet forestiller sig -
En sætning (analyse korrekt?)
ForumindlægSætningen: Wir erfahren durch die Geschichte, dass die Hauptperson eine richtige gute Person ist mit einem gutes Hertz. Min forklaring: Person er hunkøn og da (en rigtig god person) er akk. Led i sætningen, så mødes disse om et (-e) i bøjningsskemaet, derfor er endelserne e på eine. Richtige gut... -
Ordvalg og grammatik
ForumindlægJeg håber at i vil hjælpe mig med at forklare og beskrive, hvad fejlen er. :) På forhånd tak- 1)Russerne --> Skal det bøjes som et adjektiv? 2) Bogen er fra 2001 --> Das Buch ist aus dem Jahr 2001.?? <---- er præpositionen og bøjningen af Jahr rigtige? 3) Det handler om synet på slægt... -
Fransk Mundtlig eksamen
ForumindlægDer skulle vel ikke være nogen, som har læst teksten, "t'as tout pour être heureuse"? Jeg har trukket teksten til 24 timers mundtligt eksamen på A niveau, og jeg synes teksten er noget svær. Hvis nogle har læst den og kan give et referat, så vil der være super!!! :) jeg har v... -
TITRERINGSANALYSE
ForumindlægHejsa :-) Er der nogen som kan forklare mig hvad en titreringsanalyse er, og samt dets formål? -
Hvorfor lære spansk
ForumindlægJeg skriver en artikel om, hvorfor danske folk er ved at lære spansk. Jeg vil takke dig, hvis du kunne svare på disse spørgsmål. - Hvorfor er du vælger spansk blandt andre sprog? - Hvis du er studerende, blandt hvilke andre sprog kan du vælge? - Hvorfor tror du er så vigtigt for dig at lære spans... -
2.verdenskrig
ForumindlægHvilke konsekvenser havde 2.verdenskrig for Danmark? -
Danmark under den kolde krig
ForumindlægHejsa! Vil lige spørge om, der var nogle, som ved DK/danskerne frygtede under den kolde krig? -
Medicin i udlandet
ForumindlægHej allesammen. Vil lige høre om der er andre herinde der har overvejet at læse medicin i udlandet? I så fald kunne det være spændende, at høre hvilken land i har valgt og hvorfor :) Jeg går og leger med tanken om at tage til Polen og læse, da jeg ikke vil kunne komme ind her i DK (Mangler... -
I alle de riger og lande - analyse?
ForumindlægJeg går på en højskole hvor vi har sunget denne sang af B.S Ingemann, hvor vi kom til at tænke hvad den egentlig betyder. Så jeg ville lige spørge om nogen af jer lagde inde med en analyse eller andet der kan hjælpe. Kunne være super dejligt. På forhånd tak :) -
Historie - 1. verdenskrig
ForumindlægHvorfor fik Tyskland skylden for 1. verdenskrig. Altså det var dem der skulle betale mest krigsskadeerstatning osv, men hvorfor? -
Vigtigt Eksamen!!!
ForumindlægNogen der kan forklarer/argumentere omkring hvorvidt første verdenskrig var optakt til anden verdenkrig? -
Skifte gymnasie?
ForumindlægJeg skal begynde i 1.g på HTX efter ferien, men jeg har slet ikke lyst til det. Jeg føler mig helt ulykkelig ved tanken om at skulle gå på HTX. Grunden til, at jeg valgte det, var vist nok mest pres fra min familie til at vælge noget naturvidenskabeligt, og at jeg havde hørt, at STX mindede utrol... -
help
ForumindlægHej allesammen' jeg starter i 2.g efter sommerferien. hvordan kan jeg bedst muligt få "øvet" mig? -
Hvad er billgst?
ForumindlægEn bestemt støvsuger kan i DK købes for kr. 1.195,00 En støvsuger af samme mærke koster i Vesttyskland EUR 55,00 kursen på EUR er 743,00 Vis ved beregning i hvilket land støvsugeren er billigst? -
Hvorfor Danmark ikke forblev neutral i internationale konflikter efter 2. verdenskrig? Kan ikke finde noget /:
ForumindlægHvorfor Danmark ikke forblev neutral i internationale konflikter efter 2. verdenskrig? Kan ikke finde noget /:
