Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 1321 til 1340 af 181597
-
skriftelig engelsk eksamen 2004
ForumindlægHej.Ville lige høre om der var nogen, der var til skriftelig studenter eksamen sidste sommer i engelsk højniveua matematisk linie ? -
matematik eksamen
ForumindlægHey Nu er jeg ikke særlig god til at huske alle reglerne i matematik, kender i nogle hjemmesider hvor man kan printe regler ud? -
Tysk skriftlig eksamen
ForumindlægHej! Jeg har lige været til skriftlig tysk eksamen, og er meget spændt på resultatet. Der vil jeg høre, om der er en venlig sjæl, der kunne være interesseret i at læse den igennem og bedømme den med en eventuel karakter:-) Jeg følte selv, at oversættelsen og teksten var rimelig svær. Der Übe... -
Privatlærer Matematik A-niveau i Nordjylland søges
ForumindlægHej. Er begyndt på matematik a-niveau som enkeltfagskursus ved siden af mit normale fuldtidsarbejde, da jeg ønsker at søge ind på medicinstudiet til næste år. Jeg havde sidst matematik i 2002, da jeg afsluttede min studentereksamen, så det siger sig selv at det er gemt langt væk i hukommelsen. J... -
Matematik A
ForumindlægJeg har lige et spørgsmål til DE der har matematik A eller har haft det.jeg er nemlig i tvivl i øjeblikket om jeg nu alligevel skal have matematik A. For er det ikke temmelig svært og kun for "gode"? (jeg får selv 9 i matematik). -
Bioteknologi, spansk eller dansk skriftlige eksamenssæt?
ForumindlægHej, er der nogen, som enten har eller kender til hvor man kan hente eksamenssæt i fagene Bioteknologi A, Dansk A og Spansk A? Vil nemlig gerne øve mig til eksamen i sommer. -
STX - skriftlig engelsk eksamen B-niveau 2. delprøve
ForumindlægHej derude Jeg var oppe i skriftlig engelsk på STX B-niveau her i år, og har lige fået min eksamens karakter tilbage. Eftersom jeg føler mig lidt snydt, vi ikke får nogen rettelse tilbage og derfor mangler grundlag for min karakter, ville jeg høre, om der var en venlig sjæl eller 2 derude, de... -
MAT A NOTER STX
ForumindlægHeeeeej allesammen Har I nogle gode matematik noter som man kan bruge til matemamtik skriftlig eksamen? :) Har virkelig brug for især A niveau matematik noter. På forhånd tak -
Mat på A-niveau
ForumindlægHej, jeg er en pige som skal i gymnasiet til sommer. Jeg er bare lidt i tvivl om hvor svært matematik på a-niveau er i forhold til folkeskolen. Jeg ved godt det er lidt forskelligt fra person til person, men jeg ville blive glad,hvis I alligevel gav mig jeres mening... Knus Artemis... -
Skriftlig dansk
ForumindlægNogen der har en ide om hvilke emner som muligvis kunne komme til den skriftlige eksamen 2.g. Et emne kunne vel godt være noget om religions forskelle tænker(Muhammed sagen). -
Hjælp til Matematik aflevering
ForumindlægHej jeg har lidt problemer med opgave 11, a i dette opgavesæt http://uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF08/Eksamen/Opgaver/080821_opgave_stx_082_matB.ashx er der nogen der kan give med lidt hjælp :) ? -
Eksamen: Virksomhedsanalyse - Vestas A/S
ForumindlægHej folkens, jeg skal til eksamen i faget EØ (C), hvor vi skal lave virksomhedsanalyse af selvvalgt virksomhed. Denne skriftlige opgave skal fylde 5-8 sider. Jeg har valgt at arbejde om Vestas A/S. Jeg ved ikke hvad jeg skal komme ind på i min skriftlige aflevering. Det jeg har brug for, er de ... -
Engelsk skriftlig afgangs eksamen 2005
ForumindlægHey:-)Nogen der ved hvad den skriftlige eksamensopgaven fra Engelsk højt niveau for sproglig linje og Hf 2005 var? Hvilken short story skulle der skrives essay om? -
Klage vedrørende engelsk skriftlig eksamen.
ForumindlægHej. Jeg er ved at formulere en klage over en skriftlig engelsk eksamen. Sagen er den, at jeg har brug for at få nogle argumenter ind i min klage. Er der nogle herinde, der har lyst til at se på den og give mig feedback og evt. jeres bud på en karakter? Vh Alex -
Skriftlig eksamen del 1 og 2.
ForumindlægHej. Jeg vil lige høre om der er nogle som har eksamensæt på del 1 og 2, i skriftlig engelsk eksamen. Eller om hvor jeg kan finde dem - Har ikke nok point til studienet, så det kan ikke lade sig gøre. -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal snart op i mundtlig matematik, og jeg ved ikke rigtigt hvordan det foregår. Jeg ved at man skal fremlægge beviset for det man trækker, men hvad skal man udover? Nogen der har en god fremgangsmåde? -
Matematik A - HJÆLP
ForumindlægHejsa allesammen! Jeg er blevet egnet til gymnasium efter 9. klasse. Har allerede skrevet min ansøgning og valgt hvilken studieretning jeg vil tage(det kan stadig laves om) - Har valgt den naturvidenskabelige - matematik A bioteknolgi A og fysik B - men jeg er meget i tvivl omkring matematikken.... -
Eksamenssæt mat A STX 2009
ForumindlægHej.. Er der nogen der har besvarelsen til den skriftlige eksamen fra maj 2009 , til mat A ? :) -
Dumpe matematik måske, hvad nu ?
ForumindlægHej går i 3.g på Teknisk Gymnasium, og skal til at afslutte her snart, dog har jeg fået et ret stort problem. Matematikken havde jeg det okay med fra 2.g af, jeg lå på 4/4, MEN så gik det galt 3.g 0/0, så sir læren at hun vil holde øje ekstra øje med mig men det samme, jeg har en følelse af hun h... -
Matematik eksamen B
ForumindlægHey derude. Har lidt svært med nogle matematik spørgsmål som jeg håber nogen derude kan hjælpe mig med. 1. Den naturlige logaritmefunktion, herunder definition og anvendelser. 2. Stamfunktion Definition af stamfunktion. Nogle vigtige stamfunktioner, herunder stamfunktioner til funktionen f(x)= x^...
