Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 13421 til 13440 af 65693
-
SKAL man tage matematik på B?
ForumindlægHej. jeg har matematik på C niveau og kan vælge om jeg vil gå videre til B efter året er omme. Så jeg vil spørge om det er bedst at tage det på B niveau eller om jeg kan stoppe på C. Jeg er ok til Matematik men jeg hader det virkeligt. Jeg synes allerede tanken ved B niveau giver mig kvalme. Hvad... -
Mdtl. eksamen (Engelsk B)
ForumindlægHvordan foregår engelsk eksamen? Skal man perspektivere til en tekst som man har læst i løbet de tre år? -
Dansk - skriftlig årsprøve eksamen
ForumindlægJeg har lige et lille spørgsmål ang. den skriftlige årsprøve / eksamen i dansk. Må man gerne have opgaver med, fx hentet her på studi, og bruge dem til inspiration ?Fx hvis jeg har hentet en eksamensstil fra sidste år, og jeg skal skrive den samme til årsprøven, må jeg så gerne bruge den til insp... -
Matematik A kursus - hjælp
ForumindlægHej. Jeg har matematik på A niveau og går i 3.g nu. Jeg vil høre om der er nogen, der ved, hvor der bliver afholdt matematik kurser ?? jeg har problemer med matematikken, og vil gerne have et kursus i det . Trine -
AT-Eksamen tid
ForumindlægHvor lang tid har man til selve eksamen? Jeg har hørt at det er 10 min, men er det ioden hvis den strækker sig ud over 11 min. istedet for? -
Hvordan foregår AT - AT EKSAMEN
ForumindlægHej studieportalen Skal man op til eksamen i AT, i 1.g? Og, hvordan foregår en AT-uge? Er det lidt ligsom "projektopgave" i folkeskolen? :) Fortsat god dag. -
Gode råd til eksamen (teoretisk)
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i mediefag c lige om snart. Er der nogle gode råd?? Jeg er så ekstremt nervøs, det er helt vildt!!! -
Mundtlig engelsk eksamen
ForumindlægHej. jeg skal snart til mundtlig engelsk eksamen ( folkeskolen). Nogen af jere der har gode råd til, hvordan man kan score en høj karakter? -
10 klasses eksamen
ForumindlægHej, jeg vil gerne høre, om ens 10 klasses eksamen har en betydning, når man allerede er kommet ind på gymnasiet?? -
debat delen til AT eksamen
Forumindlæghej jeg ville vide hvordan debat delen i AT eksamen forgår alstå hvilken slags spørgesmål kan man blive spurght om ??:) -
Engelsk skriftlig eksame
ForumindlægHej Jeg skal snart op til engelsk skriftlig eksamen, og derfor vil jeg lige spørge om hvad for nogen fejltyper der hyppigst dukker op i delprøve 1? -
Tysk - Skriftlig eksamen
ForumindlægHej! Er der nogle der har nogle gode råd til mig, til den skriftlige tysk eksamen i 9. klasse? Hvad er vigtigt for at score 12? -
Mitose og meiose. Biologi eksamen
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med det her spørgsmål til min biologi eksamen: Gennemgå de to celledelingsprocesser mitose og meiose, og forklare forskelle og ligheder. -
Historie eksamen - Huntington og Fukuyama
ForumindlægHejsa Mit spørgsmål lyder på om hvilken sammenhæng det egentlig er relevant at bringe Huntington og Fukuyama op i til en Historie-eksamen. Jeg har nemlig fået at vide at de er meget vigtige til en historie eksamen, men jeg er dog helt blank i forhold til hvornår og hvordan jeg ligesom skal koble... -
NV eksamen, nyttevirkning
ForumindlægHej alle! Jeg står her og skal til eksamen i morgen! Og jeg har valgt emnet nyttevirkning! Men nu, hvor jeg sidder og læser op, virker det som om vores lærer har glemt at lære os en HEL del! Den eneste formel han har sagt vi skal bruge er formlen for specifik varmekapacitet? Kan det passe? H... -
Afsætning A eksamen.. HJÆLP
ForumindlægHej alle..Jeg har lavet et projekt i afsætning, som jeg selvføgelig skal os og forsvarer her på fredag..! Men jeg er i tvivl om hva jeg helt præcis skal fremlægge det for lærer og censor..! Jeg har skrevet om videreudvikling af PS2 (PLAYSTATION), Så den bliver mere pige-orinterede, og har derefte... -
Mundtlig Dansk Eksamen
ForumindlægHej! Er der nogen derude, der har nogle gode tips til hvordan man læser op til den mundtlige dansk eksamen, hvad der især skal lægges vægt på og hvordan man evt. kan score et flot 12-tal? Synes nemlig at danskfaget er meget svær at få en fornemmelse i, hvad man skal gøre, så det ville være d... -
FORSØG TIL FYSIK EKSAMEN!
Forumindlæghej :) jeg sidder og er igang med mine dispositioner til min fysik eksamen på mandag. jeg sidder og mangler 3 forsøg til hver af disse emner: Transformation Vekselspænding Samfundets el-forsyning Salte Induktion Alkohol Håber der er nogle der vil hjælpe, så hurtig som muligt! :D For det ... -
film og medier eksamen :(
Forumindlæghej. har trukket film og medier, og må egentlig selv bestemme hvilken opgave jeg skal skrive. men vil gerne måske se om jeg kan flette en film ind eller noget som er bygget på en roman. kender i nogen danske bøger som er filmatiseret? for så vil jeg skrive om det, for så kan jeg til eksamen måsk... -
Fysik/Kemi Eksamen
ForumindlægHej.. Sidder og forbereder mig til fysik/kemi eksamen. Er lige p.t. igang med at forberede mig til emnet kalk. Hvilke forsøg kan jeg lave under kalk? Har indtil videre kun forsøget "Indeholder det kalk?" Hvor jeg skal påvise kalken i eksempelvis kridt. Nogle forslag? På forhånd tak
