Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 13441 til 13460 af 20009
-
kort oversættelse - igen
Forumindlægstadig uden min gramma-bog :-/ Men here we go: Der hilflose Knabe, von Bertolt Brecht, handler om en mand der møder en dreng der sidder og tuder. Drengen havde to 10-Pfennig mønter som han skulle have brugt til at tage i biografen, men en anden dreng har stjålet den ene. Manden spørger ham om ha... -
er mega ked af det.tysk stil
Forumindlægjeg er den dårligste til tysk og det er den eneste chance til at forbedre min standpunkts karakter i tysk. vi skulle skrive en fri stil og jeg er jo ikke den bedste så ville spørge jer for jeg ved i vil hjælpe mig. men her er min stil (først på dansk) dansk: Jeg havde en grøn hun undulat da jeg v... -
Hjælp til indskærpning af emnet kunstig intelligens, så det passer til overemnet: Kommunikation.
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg har virkelig brug for noget hjælp. Jeg har valgt at skulle skrive AT i fagene Matematik A og Dansk A. AT-eksamens overemne, er i år kommunikation, hvor jeg har valgt underemnet kunstig intelligens. Jeg kan dog ikke bare fremlægge om kunstig intelligens, jeg mangler at ind... -
Indledning til eksamen...
ForumindlægHej, Jeg skal op i historie på onsdag. Et af mine yndligsfag og jeg har sådan set styr på pensum og det hele; så mit spørgsmål handler om noget for andre måske meget elementært...Hvordan starter man sin eksimination? Skal man sige noget i stil med "Jeg har trukket xxx og er blevet bedt om at... -
fra redegørese til diskussion?
ForumindlægGod aften!Jeg har problemer med at komme videre med min opgave. Hvordan kan man komme fra en redegørelse til en diskussion? Altså "overgangen"? Jeg er har gjort rede for en artikel og har egentlig konkluderet på emnet eller dvs at skribenten har konkluderet på emnet. Men så er det bare ... -
Rumfang?
ForumindlægHej jeg skal op og fremlægge noget matematik her næste uge :/ for min klasse, jeg har fået stillet nogle spørgsmål har lavet dem næsten færdig, men er dog gået helt i stå :( med de 2 sidste er ved at gå lidt i panik med dem, der hele tiden tænk på den ^^ bliver altid nervøs når jeg skal fremlægge... -
Religion/historie om Islam og Demokrati, fokus?
ForumindlægHej :) Jeg har skevet AT synopsis om hvordan Islam kan forenes med Demokrati. Emnet i år var "rejse" så mit fokus var omkring det var at lave en analyse af Huntington, Benazir Bhutto og hiz-butza-riar's holdninger omkring hvorvidt Islam og Demokrati kan forenes. Min rejse bestod af ... -
Hvordan forgår eksamen?
ForumindlægJeg har haft nogle ringe vejleder hele vejen gennem gymnaiset med hensyn til AT og har samtidig været ekstremt dårlig til at stille spørgsmål.. Så nu prøver jeg her i stedet, studerende er ofte bedre til at forklare. :) Jeg skal til eksamen i AT og jeg har ikke styr på hvad der skal ske. Hvad går... -
24-timers Biologi B - Usikkerhed
ForumindlægHej. Har lige været oppe og trække til Biologi B, og skal nu fremlægge emnet: "Stimulanser - Ecstasy og koffein". Der har dog rejst sig nogle spørgsmål: 1) I redegørelsesdelen som lyder: Redegør for opbygning og funktion af en nervecelle" skal jeg da inddrage ecstasy og koffeins i... -
Dansk formulering
ForumindlægHvordan bliver man bedre til at formulere sig fx. når man skal fremlægge en bog man har læst/ i det hele taget formulere sig bedre er det ved at læse flere bøger/.. OG det er tit når jeg fremlægger en bog om min lærer så spørg hvad synes du om den det spørg hun altid om så svare jeg næsten al... -
Tsunamien 2004
ForumindlægHejsa :-) Jeg skal til AT-eksamen mandag, og jeg har om tsunamien ved Sumetra i 2004. Jeg har valgt fagene psykologi og naturgeografi, hvor jeg henholdsvis bruger metoderne hermeneutisk spiral, kvalitativ metode (cases) og den naturvidenskabelige metode. Er der nogle andre som skal op i ... -
Fysik-metode AT (HASTER)
ForumindlægHej, Jeg skal op til AT. Jeg har om udviklingen a-bomben, og hiroshima. I fysik, vil jeg forklarer at hvordan man kom fremtil udviklingen af a-bomben. Jeg har fået at vide af min lære at jeg skal bruge den deduktive metode. Men hvordan skal jeg komme ind på det i min AT fremlæggelse? Jeg forkla... -
Hjælp ! (FSA ENGELSK DISPOSITION) About Love ?
ForumindlægHeej.. Jeg skal snart aflevere min engelsk disposition. Mit emne er Love <3 Jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal lave min disposition. En fra min klasse vil eks fortælle om 'Good and bad things about love' Der er masser at fortælle om.. Men jeg ved ikke hvordan jeg skal lave min disp... -
Byggeri og energi eksamen
ForumindlægHej jeg skal op i byggeri og energi nu her i morgen. Jeg skal til at lave et powerpoint show, men jeg er kommet til at tænke på hvordan eksamen endenlig forløber. Her tænker jeg mest på ting som: Hvor lang tid skal man fremlægge før man går ud og skal fortælle om produktet? Hvilke ting skal man ... -
Præsentation af Helle Helle's Rester
ForumindlægHejsa, jeg skal her på mandag holde et mindre foredrag / fremlæggelse omkring Helle Helle's novelle samling Rester. Den skal vare 10-15 minutter og gerne inddrage analyse af 2 af hendes tekster. Fremlæggelsen skal gerne have en problemstilling eller hvad man skal kalde det, hvor man vælger ... -
hjælp hurtig Please
Forumindlæger i søde og hjælpe :) :) -jeg skal have forsat projektuge næste uge,men jeg var der ikke før så jeg er lige startet. og jeg har valgt at have om kina. -som produkt har jeg en video som jeg vil vise om kina med kinesisk musik i baggrunden imens jeg fremlægger., et maleri, nogle ting der fra ,... -
please hjælp hurtig:)
Forumindlæger i søde og hjælpe :) :) -jeg skal have forsat projektuge næste uge,men jeg var der ikke før så jeg er lige startet. og jeg har valgt at have om kina. -som produkt har jeg en video som jeg vil vise om kina med kinesisk musik i baggrunden imens jeg fremlægger., et maleri, nogle ting der fra ,som ... -
please hurtig hjælp
Forumindlæger i søde og hjælpe :) :) -jeg skal have forsat projektuge næste uge,men jeg var der ikke før så jeg er lige startet. og jeg har valgt at have om kina. -som produkt har jeg en video som jeg vil vise om kina med kinesisk musik i baggrunden imens jeg fremlægger., et maleri, nogle ting der fra ,som ... -
hjælp hurtig please
Forumindlæger i søde og hjælpe :) :) -jeg skal have forsat projektuge næste uge,men jeg var der ikke før så jeg er lige startet. og jeg har valgt at have om kina. -som produkt har jeg en video som jeg vil vise om kina med kinesisk musik i baggrunden imens jeg fremlægger., et maleri, nogle ting der fra ,som ... -
Eksamen Erhversvøk C
ForumindlægJeg skal op i Erhvervsøkonomi C her på tirsdag. Jeg er som sådan ikke nervøs, men jeg skal fremlægge en opstart af en fiktiv virksomhed, som vi har arbejdet på. Dette har jeg også gjort. Men da vores eksamen er delt op 10min til fremlægning af fiktiv virksomhed og 10min ukendt stof, er tiden be...
