Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 13461 til 13480 af 47924
  • Gsk

    Forumindlæg
    goddag Jeg bliver - som så mange andre - student her til sommer, og det sker på et eksamensbevis som består af bund humanistiske fag (og det har jeg i øvrigt været rigtig glad for). Dog peger min sociale arv i retning af naturvidenskaben, og hvor meget jeg end ønsker at være mønstrebryder, er d...
  • Racial segregation in the USA engelsk eksame

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal lave min 9.klasse engelsk eksame. Mit overemne er racisme og mit underemne jeg har valgt er radial segregation in the USA. Kan i hjælpe med en synopsis eller mere viden? SVAR HURTIGT
  • Engelsk skriftlig eksamen b-niveau 2010

    Forumindlæg
    Hej. Jeg vil bare høre, om der er nogen, der har styr på, hvad fejlene var i sætningerne i 1. delprøve til engelsk b eksamen i går den 27. maj 2010?
  • historie eksamen - ideologiernes kamp HJÆÆÆÆLP!!

    Forumindlæg
    HEJ ALLE! JEG SKAL OP TIL HISTORIE EKSAME MED 24-TIMERS FORBEREDELSE, HVILKET ER IMORGEN :P JEG HAR TRUKKET EMNET 'IDEOLOGIERNES KAMP' SÆRLIG FOKUS PÅ DEN KOLDE KRIG, DOG ANER JEG INTET HVORDAN JEG SKAL GÅ IGANG. JEG SKAL JO SELV FORMULERER NOGLE PROBLEMSTILLINGER, HVILKET ER MIN SV...
  • HASTER! Historie eksamen imorgen - Den kolde krig

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg sidder og kæmper med historie eksamen. Jeg har en del spørgsmål, som jeg håber I vil besvare. Jeg har trukket den kolde krig og har fået udleveret flg. materiale: Opfattelser af den kolde krig (Herunder traditionalisterne, revolutionisterne og postrevolutionisterne). Jeg har derfor...
  • Hvilket gymnasium?

    Forumindlæg
    Hej.. jeg vil rigtig gerne vide lidt hvilke gymnasium der passer bedst til det jeg vil.. Jeg tænkter at jeg i fremtiden vil noget med medicin.. altså så det er noget med matematik, engelsk , fysik kemi osv.. ville det være bedst hvis jeg tog stx, eller htx? og hvis jeg vælger den studie retnin...
  • Afsætning A projekt vs. eksamen

    Forumindlæg
    Vi har i vores hhs klasse fået dispensation til at vores afsætning a eksamen kun skal omhandle vores 30 siders projekt. ( 2 mand)Projektet omhandler en grundig analyse af virksomheden, deres produkt og et evt. eksport markede.mit spørgsmål er derfor. Hvad er vigtigst at inddrage fra den rapport t...
  • Matematik B hhx eksamen 2011

    Forumindlæg
    Jeg sidder stadig og spekulerer hvorledes opgave 6 med hjælpemidler del b regnes. Nogle der kan hjælpe? :-) http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF11/110523%20hhx111MATB23052011F55D.ashx
  • XX GENAFLYS MUNDTLIG MATEMATIK A EKSAMEN XX

    Forumindlæg
    XX GENAFLYS MUNDTLIG MATEMATIK A EKSAMEN XX Hej alle, her er linket til et borgerforslag der forsøger at få genaflyst den mundtlige matematik eksamen på A-niveau. Efter en "mindre justering af aftalen om sommerens prøver og eksamener"(uvm) er det nu muligt at trække mundtlig matematik ...
  • IØ B eksamen, problemformulering globalisering

    Forumindlæg
    Hej StudiePortalen Jeg har her til morgen trukket spørgsmål 2, globalisering. Jeg er godt inde i faget fagligt og ønsker at holde eksamen på et højt fagligt niveau. Jeg er dog kommet i tvivl om hvilken problemformulering jeg skal arbejde ud fra. Der er selvfølgelig nogle oplagte - hvad er glob...
  • "hjælp "kemi eksam sæt 2008

    Forumindlæg
    Hej :) Er der nogen af jer har løsningerne på disse to eksam sæt: Kemi A, stx - den 14. august 2008, STX082-KEA Kemi A, stx - den 27. maj 2008, STX081-KEA plZ. svar hurtigt så muligt
  • Mat A STX skriftlig eksamen 21.maj 2019

    Forumindlæg
    Nogen der har været oppe til eksamen i mat A idag? hvad synes i om sættet?
  • Eksamen Matematik C 2017 maj

    Forumindlæg
    Det er min eksamen besvarelse. Måske er der nogen der kunne bruge den.
  • International økonomi A - skriftige eksamen 2008

    Forumindlæg
    Hejsa. Er der nogen som har lavet den skriftlige eksamen i International Økonomi niveau A fra 2008 om Tysk økonomi? På forhånd tak.
  • Opgavesæt, stx eksamen 2011 b-niveau

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der ligger inde med opgavesættet fra b-nivaeu eksamen sidste år? Så vil jeg meget gerne se det. På forhånd tak :-)
  • Krav til skriftlig matematik eksamen u. hjælpemidler?

    Forumindlæg
    Hej, Jeg ville gerne høre om der var nogen som vidste hvad det forventes at man kan til den skriftlige matematik eksamen på 1-årigt højniveau? Eller om der findes en liste af en art?
  • Hvad sker der hvis man er dumpet i matematil B skriftlig eksamen?

    Forumindlæg
    Hej folkens! Jeg har været til eksamen i skriftlig matematik B på stx, og har fået 00 :-(. Men kommer der til at ske noget ved det?
  • Spansk a 2024 skriftlig eksamen - nogle der har været op

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen af jer, der har været oppe i spansk a 2024 skriftlig eksamen eller kender en, som jeg kan stille et spørgsmål til? På forhånd tak.
  • Engelsk eksamen b-niveau 2008

    Forumindlæg
    Hej :) Tænkte på om der var nogen der havde eksamenssættet til engelsk i b-niveau maj 2008, eller ved hvor man kan finde det? På forhånd tak :)
  • Samfundsfag eksamen opgave A: økonomi.

    Forumindlæg
    Hej alle. Var oppe i samfundsfag i onsdags og valgte opgave A om økonomi. Men er nu kommet i tvivl om jeg har misfostået opgave 3. Er der nogle som har formuleringen liggende? Skulle man diskutere imod problemer vedrørende økonomisk ulighed eller med? På forhånd tak!