Søgning på: matematik fp9 2023 december. Resultater: 13461 til 13480 af 32822
-
dansk stil. idéer. haster skal aflevere den i morgen
ForumindlægHej, jeg skrev også i går om idéer til hvad jeg kan skrive. Jeg er ved at lave en reportage om travlheden i december, hvor jeg skriver om julen. Jeg skal lade som om, at jeg er i et indkøbscenter. - Jeg skal skrive om flere generationer - hjælp? - Idéer dertil? Jeg har allerede skrevet om stemn... -
Synopsis om klimapolitik
ForumindlægJeg skal skrive en synopsis om klimapolitik med udgangspunkt i COP17, der var her i december måned. Jeg skal selv finde materiale og finde ud af hvad jeg vil skrive. Men jeg ved hverken hvor jeg skal starte eller slutte - jeg synes at det er meget svært. Er der nogle der kunne give mig nogl... -
klimakonference
ForumindlægJeg ville virkelig blive glad hvis der er nogle der kan hjælpe mig. Er igang med at skrive en samf opg hvor en af opgaverne lyder: DK skal afholde klimakonference til december. Opstil 2 hypoteser om hvordan DK kan udnytte sin magt i international politik til at få gennemført en politik, som ligge... -
Stor Statistik aflevering.
ForumindlægHej.Jeg ville hører om der skulle vare nogle, VIRKELIGE, genier til statistik. Har ikke priorteret mine fag ordentlig, så jeg halter tæmmelig meget bagefter i statistik.Derfor søger jeg en person, til simpelthen at lave min kommende statistik-årsopgave. Selvfølgelig mod et passende beløb. Det ene... -
3. års opgave! Forslag?
ForumindlægHej jeg er i den position at jeg snart (i December) skal skrive 3. års opgave. Problemet er at jeg er absolut blank hvad angår gode og fyldige emner! Derfor vil jeg gerne høre om der er nogle kloge hoveder som kan give nogle forslag til bøger eller historiske perioder der ville være gode at skriv... -
Fremlæggelse
ForumindlægHey, jeg skal fremlægge lidt om brugen af propaganda under Irak krigen. Indtil videre har jeg tænkt mig at fortælle om amerikanernes fremstilling af Saddam Hussein under pressemødet d.14 december, som efter min opfattelse var imod Geneve Konventionen. Desuden noget ang. Men er så også lige det je... -
Studiejobs - Lidt info
ForumindlægHej alle folkens. Jeg bliver student i år, og har derved også et sabbatår indtil december i år, hvor jeg skal ind til Livgarden. Men nok om det. Jeg skal jo have fundet mig et studiejob i den tid. Så jeg tænkte. Er det en god idé allerede at smide uopfordrede ansøgninger rundt her i løb... -
Kildekritik, troværdighed
ForumindlægHej. Jeg har analyseret to kilder i forbindelse med mit AT-projekt. Jeg har analyseret "Reagan-talen - en ny holdning?" og "Gorbatjovs tale i FN’s generalforsamling d. 7. december 1988". Reagan talen er gennem tv og radio. Betyder det noget, at Gorbatjov holder sin tale ... -
En studievejleder bedes svare!
ForumindlægHey Folks! Nu sidder jeg så og overvejer om jeg skal skifte Gymnasium, men jeg har et lille problem. Den klasse jeg gerne vil ind i har ikke haft naturgeografi og jeg har haft det, men har ikke afsluttet det endnu, da vi på min nuværende skole først skal afslutte det i december i 2.G. Vil det vær... -
Fremskridtsbevægelsen og Jordskredsvalget
ForumindlægHej medstuderende. Jeg sidder midt i en virvar af årstal og dator og jeg skal komme efter jer. (Mdt. Historie Eksamen 3.g) Jeg søger hjælp i form af henvisninger til statistisk materiale om danmarks økonomi op til og efter valget 4. December 1973. Håber der er nogen derude der kender til nog... -
Beskrivende statistik hjælp :)
ForumindlægHej allesammen, Jeg har fået givet et spørgsmål, jeg skal regne lidt på (Vedhæftet screenshot). Jeg har prøvet at læse mig frem til fremgangsmåden, men desværre uden helt at forstå det. Hvordan bestemmer jeg fordelingens kvartilsæt, når jeg kun har de kumulerede frekvenser? I forlængelse af d... -
Hjæælp
Forumindlæghej. jeg sidder med en opgave fra studentereksamen december 2001 som jeg ikke kan finde ud af. Der står:På et rektangulært stykke karton, der er 70 cm bredt og 90cm langt, skal der placeres et rektangulært felt. Feltet skal placeres på kartonet,så der overalt er en afstand på x cm fra kanten af f... -
eksamenssæt 2003-8-1V
ForumindlægHey :)Ville lige høre om der var nogle der sad inde med nogle løsninger til eksamenssættet - november-december 2003Matematisk linie 1-årigt forløb til A-niveau.http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/Vinter03/2003-8-1v-ud.pdf?menuid=150560og http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver... -
Hjælp til forsk. opgavesæt
ForumindlægHej...Er der nogen der kan hjælpe mig med følgende, da jeg VIRKELIG har brug for hjælp til det:HF tilvalgsfag maj-juni 2003:opgave 5 og 6 samt sidste spgm. i opgave 7bHF tilvalgsfag maj-juni 2002:opgave 7bHF tilvalgsfag maj-juni 2001opgave 7bHF tilvalgsfag december 2005opgave 4HF tilvalgsfag maj-... -
Bachelorprojekt - Hvor længe gik der, inden i fik jeres karakter?
ForumindlægHej! Mit navn er Kasper, og jeg afleverede bachelorprojekt i mandags den 14. december. Jeg ved, at der kan gå helt op til 2 måneder før karakteren senest bliver givet ud. Jeg vil dog høre, om i der tidligere har prøvet at aflevere bachelorprojekt virkelig måtte vente så længe på jeres karakter?... -
søger værelse i københavn!!!
Forumindlæghei! jeg er danskere men har boet i østrig i de sidste mange aar. nu har jeg faaet et job i københavn NV og leder nu efter et sted at bo i fra den 1. september til den 1. december. det kan være et værelse, en lejlighed eller et kollegium. hvis der er nogen, der kan hjælpe mig, vær venlig og konka... -
gennemsnit
Forumindlæghej jeg har glemt hvordan man tager gennemsnittet. kan nogen hjælpe mig. her er opgaven - hvor mange huse bliv der gennemsnit pr måned lavet i 1991? januar- 250 huse febuar- 200 huse marts- 250 huse april- 300 huse maj- 600 huse juni- 700 huse juli- 1200 huse august- 1100 huse september- 95... -
Sygeeksamen - SRP.
ForumindlægJeg var desvære syg under SRP i december og har derfor skulle skrive den i disse uger. Jeg skal aflevere i morgen (11.09.09) og tænkte på om der var en venlig sjæl der ville læse opgaven igennem? Er gået fulstændig død i at læse den om og om igen. Opgaven er med fagene engelsk - historie og handl... -
Jødeforfølgelserne i Dk omkring 1943
ForumindlægHej ... Jeg er så småt i gang med at læse på min større skriftlige opgave, der skal skrives i medio december.. Jeg søger interesserede folk/folk med ekspertise på området med hvem, jeg kan diskutere og snakke lidt om jødeforfølgelse i Dk og generelt omkring 2.verdenskrig. Det ville være helt ... -
SSO, den sorte død
ForumindlægHej. Jeg står og skal skrive sso her i december og har valgt at skrive om middelalderen med hovedvægt på den sorte død. Er der nogle, der har nogle ideer/forslag til, hvad der kunne være interessant at komme nærmere ind på af problemstillinger i opgaven? Nu når jeg står og skal til at skrive min...
