Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 13541 til 13560 af 23765
  • hurtigt hjælp..Temperayurens indflydelse på et salts opløelighed

    Forumindlæg
    hej....jeg er lige ved at skrive rapport og jeg er bare låst fast. jeg er ved at skrive om Kaliumnitrat som bliver opløst i opvramet vand. jeg skal skrive en teori og så mangler jeg også en konklusion.... hjælp mig...
  • Selvbiografi?

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med en bog rapport, "den hvide verden" af Jane Aamund, og er gået i stå, jeg er i tvivl om på hvilke punkter en selvbiografi differentiere sig fra en almindelig roman, i måden at tolke/analysere den på?? kan nogen hjælpe med det?? pfh tak.
  • to hurtige spøøørgsmåål

    Forumindlæg
    Sidder med en rapport, der hedder Isolering af DNA fra løg. Et af spørgsmålene dertil lyder så: Hvordan fjerner man proteiner fra filtratet? og: Hvorfor kunne man også have anvendt torskerogn i dette forsøg? Hvis der er nogen, der kender forsøget, kunne i så ikke lige hjælpe mig hurtigt?..
  • Regneforskrifter - Lineær vækst.

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er igang med en matematik rapport, der omhandler lineær vækst. Derstår jeg skar forklare teorien bag regneforksrifter og bestemmelse af a og b ud fra to givne punkter, er det ikke det samme? - eller er jeg helt gal på den.
  • Papirelektroforese

    Forumindlæg
    Hej... Jeg er i gang med at lave rapport omkring papirelektroforese. Og er gået lidt i stå omkring aminosyrer, så som hvilke der bevæge sig hvilken vej og deres formel. Så er der nogle der har mulighed for at hjælpe mig? Jeg har vedhæftet spørgsmålene i diskussionen Tak!
  • Leif Panduro "Den bedste af alle verdener"

    Forumindlæg
    Hej...!!Er igang med min 2. års rapport.. En analyse af "Den bedste af alle verdener" af Leif Panduro..Sidder lidt fast i spørgsmålet, om han drømmer at hans lillesøster er forsvundet, eller om det virkelig er sket..?Vil meget gerne høre, hvis der er nogen der har andet om novellen.. På...
  • Kromatografi. Farve i løvblade. Biologi

    Forumindlæg
    Hej AllesammenJeg er ved at skrive biologi rapport om et kromatografisk eksperiment. Vi ønsker at gøre rede for hvorfor blade bliver brune om vinteren. Hvad er forskellen på de grønne og gule blade?
  • Er I ikke søde at hjælpe mig?

    Forumindlæg
    Hej.Jeg er igang med at skrive en rapport om Gandhi. Hvis du ved noget om ham, har skrevet noget om ham eller har nogen rigtige gode links, så må du meget gerne lige skrive dem til mig! Mvh. Tonni
  • Hjælp!!

    Forumindlæg
    Hej^^ er der nogen, som vil omformulere noget for mig?? vi skal lave en rapport, med formål, materiale,teori osv. og vi har fået noget, somjeg bare skal omformuler til teori delen, men jeg er ikke særlig god til at omformulere ting, da det bliver meget af det samme, så vil spørge, om der er nog...
  • Teknologi historie på htx

    Forumindlæg
    Hejsa jeg skal til at skrive en Teknologi historie rapport om middelalderen, men er lidt i tvivl om hvordan det skal gribes an, jeg har ikke kunnet finde nogen opgaver eller noget, som jeg kan hente inspiration i. Der er vel ikke en eller anden som har nogle brugbare links?På forhånd tak
  • HJÆLP STRAKS! BIOLOGI!!!

    Forumindlæg
    hej..Jeg er totalt stresset, og føler at det er håbløst med den 3. års opgave...Der står at jeg skal skriv en artikel... hvad menes med det? alts hvad er forskellen mellem en artikel og en rapport? og hvordan er en artikel? hjælp straks!thomas
  • Balancebegrebet!

    Forumindlæg
    Jeg er ved at skrive en biologi rapport om 'søen - et økosystem.' Og jeg skal skrive om balancebegrebet, som jeg ikke ved hvad fanden er? Nogle der kan hjælpe mig?! Jeg går i 8. klasee (: tak, på forhånd...
  • Hypotses?

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med at skrive en rapport om kobberbromid hvor vi skal bevise at der er kobber- og bromid ioner i opløsningen, men har ikke skrevet en hypotese før så ville høre om der er nogle her inde der kan førklare mig hvad jeg skal skrive i en hypotese. På forhånd tak,
  • hjælp til produkt

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg skal til at skrive en oso opgave. Jeg vil gerne være læge inde i militæret, så det er det min rapport skal handle om, men jeg skal også lave et produkt. Har I nogle forslag til hvad jeg kan lave??? skal have fundet på noget hurtigt, så er der ikke nogle der kan hjælpe m...
  • Kemi-spørgsmål

    Forumindlæg
    Hvorfor er det vigtigt, at man ved oxidationen af alkoholen destillerer oxidationsproduktet fra reaktionsblandingen hurtigt efter at det er dannet???Jeg har skrevet en rapport om Oxidation af alkohol... hvor jeg ikke har kunnet besvare et spørgsmål, som er dette???
  • Fordoblingstiden hvad er betyder det

    Forumindlæg
    Hej jeg er igang med at lave en geografi rapport om Grækenland. Jeg har fået at vide jeg skal finde fordolblingstiden. Håber i vil hjælpe mig. 1. Hvad betyder fordoblingstiden 2. Hvor kan jeg finde talende for fordoblingstiden på forhånd TAK!!! :D
  • Spørgsmål til opg. om 2-genudspaltning inde under Biologi

    Forumindlæg
    På side 4 i denne biologi rapport står der noget under "Forholdet i vores resultater" (lige efter skema III), som jeg ikke helt forstår. F.eks. 57/6 - hvor kommer det 6-tal fra? Øhh? Håber at nogle kan forklare mig det hurtigt.. På forhånd tak.
  • Bestemmelse af et stofs molare masse og molekylformel

    Forumindlæg
    Hej!Jeg skal til at skrive rapport "Bestemmelse af et stofs molare masse og molekylformel" (øvelse 18 Mygind/Øvelser2/3) ..Ved ik helt hva jeg kan skrive i teori-delen, håber nogen kan hjælpe mig med det??
  • John F. Kennedy

    Forumindlæg
    Jeg er igang med at skrive om John F. Kennedy. Skrive om hele hans liv til hans død.(da han blev skudt)...Jeg vil lige spørge om en af jer tilfældigvis ikke har skrevet en rapport om ham som kunne give mig go' inspiration.På forhånd tak.
  • Næringsberigelse og bundvendinger?

    Forumindlæg
    Jeg er ved, at skrive en rapport om emnet 'søen - et økosystem'. - og jeg skal skrive om næringsberigelse og bundvendinger? Det ved jeg jo slet ikke hvad er... Nogen der vil hjælpe mig? Jeg går i 8. klasse (: På forhånd tak!!