Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 13601 til 13620 af 27765
  • Atombomben, manhattanprojektet

    Forumindlæg
    Hej Jeg vil bare høre, om der er andre, der har valgt atombomben eller manhattanprojektet i AT 2012. Jeg har fagene fysik og historie, men jeg er lidt i tvivl om metoden i fysik. Jeg har ikke lavet noget forsøg. Er der andre, der vil fortælle, hvad i har gjort? Tak!
  • intelligens-howard Gardner

    Forumindlæg
    Jeg er ved at lave synopsis som skal fremlægges imorgen. Er der nogen der ved hvilke metoder Gardner brugte, til at underbygge sin teori om DMI (de mange intelligenser) på forhånd tak Mette
  • noter

    Forumindlæg
    Er der nogen der ligger inde med noter til Theokrits Bruddet med Kyniska eller Adonisfesten?? Jeg står og virkelig mangler nogle!Jeg er meget interesseret i dette og har også rigtig gode noter til meget andet jeg kan sende ud.Min mail er: [email protected]
  • ekstemporaltekster

    Forumindlæg
    jeg går i 1.g, og skal til årsprøve i fransk om en uges tid... Jeg vil meget gerne øve mig lidt, men har ikke kunnet finde nogen ekstemporaltekster - er her nogen som har nogle liggende? :)
  • Primær vs sekundær kilde

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg er igang med at foretage en kildeanalyse på Plinius den Yngres 2 breve fra år 79. Jeg er kommet i tvivl om det er en primær eller sekundær kilde, fordi oprindeligt var sproget jo latin, men det er blevet oversat til dansk i bogen som jeg har. ER der derfor nogen som ...
  • Religion eksamen- :-D?

    Forumindlæg
    Hej alle dejlige mennesker. Kunne godt bruge et klogt hoved eller to igen- i morgen skal jeg til religion eksamen. Min veninde var opppe idag og fik fire, og ville meget gerne have mindst en karakter højere. Nogen der ved hvad der er relevant at vide inden jeg går op til denne eksamen. & h...
  • DDet her tager kun 1 sek..HASTER

    Forumindlæg
    Hej...jeg ska snart op i dansk mundt..der er noget jeg ikke forstår..Det er helt nemt, men KUN jeg er for dum til at forstå det!!!Hvordan ved man om et eventyr er KUNST- eller FOlKE- eventyr???Hjælpp plsss
  • EKSAMEN

    Forumindlæg
    Hvordan foregaar en religion eksam har ingen anelse og skal op her paa fredag... vi har buddismen, islam og kristendom og etik
  • filosofieksamen - igen

    Forumindlæg
    Tænkte på om der er nogen der ved hvor tekstnærer man skal være til eksamen? Altså i forhold til den tekst man får udleveret. Skal man gå ned i detajlerne eller skal man bare fortælle frit oom filosofien bag den?
  • Sortiment - portefølje ?

    Forumindlæg
    Jeg undrer mig over hvad forskellen er på sortiment og porteføljeSå vidt jeg kan forstå er sortiment, de udvalg af produkter en virksomhed udbyderPortefølje er en række produkter ?er det ikke det samme så ?
  • Hjælp til bedømmelse af skriftlig engelsk eksamen

    Forumindlæg
    Hej Jeg har netop fået karakteren for min skriftlige engelsk eksamen på B-niveau, og da jeg er meget uforstående overfor den givne karakter, ville jeg meget gerne hvis der var nogen som ville give jeres mening om den. Det er et essay. På forhånd mange tak for hjælpen.
  • Differentiering i dagligdagen

    Forumindlæg
    Hej igen. Ville høre om der er nogen der har eksempler fra virkelighedens verden på brugen af produkt og differensreglen? Håber i nyder jeres weekend :) Sarah
  • DISPOSITION??

    Forumindlæg
    hvordan laver man diposition over sin fremlæggelse??? hvad betyder egentlig ordet 'disposition'??giv lige en eks...hvordan lavede I jeres???
  • Optagelsesprøve - STX

    Forumindlæg
    Hej folkens, Jeg skal til optagelsesprøve, her om snart. Så ville lige høre om der eventuelt var nogen som har prøvet det, eller ved hvordan det foregår mht. Hjælpemidler, hvad man skal? altså skrive en stil? Mange tak på forhånd.
  • Freddie Freeloader - Musik eksamen

    Forumindlæg
    Hej alle sammen,! Kunne godt tænke mig at få lidt hjælp, til hvad i synes jeg skal komme ind på med nummeret: Miles Davis - Freddie Freeloader Hvordan skal jeg gribbe det hele an, er meget i tvivl! Mvh. Mikkel
  • SRP - gode emner?

    Forumindlæg
    hey derude, er der nogle af jer der har nogle gode emner/ ideer til hvad jeg kan skrive om i min kommende SRP? Jeg går på en naturvidenskabeligretning med mat A, fys B og kem B. Hvilke kombinationer af mine fag kan jeg lave? - Jeg havde i tankerne at arbejde med tvillingeparadoksen eller eins...
  • Geoengineering

    Forumindlæg
    Hej allesammen :) Jeg er igang med et geo/samfundsfags projekt, men dog sidder jeg fast. Jeg skal komme ind på hvem der muligvis er interesseret i at ændre klimaet. Det ville være rart hvis i kunne hjælpe mig lidt. PS, Svar venligst før den 18. da jeg skal fremlægge den dag :)
  • Vurdering af godsejernes magt

    Forumindlæg
    Laver en opgave om stavnsbåndet og er kommet til at jeg skal give en vurdering af hvad ophævelsen, foranlediget af "Den store landkommission", i årene op til 1788 fik af betydning for godsejernes magt. Ville spørge om der er nogle der har nogle link til nogle sider jeg kan bruge? :-)
  • Finansielle poster?

    Forumindlæg
    Hej, jeg er i gang med en VØ opgave, og skal beskrive de finansielle posters udvikling. Jeg er ikke helt sikker på, hvordan man finder frem til de finansielle poster, så det kunne jeg godt tænke mig at få forklaret. Altså om det er de finansielle indtægter minus de finansielle omkostninger eller ...
  • AT REJSER

    Forumindlæg
    Skal skrive en synopsis her i 3.g, og har samme emner som 3.g'erne sidste år.. Er der nogen som har nogen gode emner jeg kan skrive om?! Vil helst skrive i samf og dansk, men i er velkommen til at komme med forslag!? Håber i kan hjælpe sidder fast, og den skal være færdig fredag.